Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeBMW wydalo miliony euro na reklame swoich GS'ow, dzieki czemu nawet w PL wszedzie mozna spotkac GS'a na drodze. Marketingowcy z BMW sprytnie wmowili ludziom, ze bez GS nie da sie nigdzie jechac w podroz, nie masz GS'a to siedzisz w domu, a GS wjedzie wszedzie, nawet na Rysy haha. Honda musi odrobic lekcje, nauczyc sie czegos na wlasnych bledach (zaniedbanie reklamowania). Po niedawnej jezdzie na nowej Afryce, dla mnie GS nie istnieje.
OdpowiedzI to się nazywa marketing,,,ludzie z BMW są w tym mistrzami, bo ilość GS 1200 na drogach kontynentu jaką widuję podczas podróży jest niesamowita, ale Honda od jakiegoś czasu idzie w dobrą stronę mając w ofercie ten bardzo udany model. Tak trzymać, zwłaszcza, że to właśnie ten segment motocykli ma największe wzięcie( przynajmniej w BMW). Ciekawe, co wymyśli KTM. Bo nowy 1290 ADV to jest petarda...
Odpowiedz