Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 28
Pokaż wszystkie komentarzeHello is this auto available for sale? contact me on donkelly700@gmail.com ...
Odpowiedzfaktycznie silnik SVki to samo zło, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Kiedys miałem 650kę, przesiadłem sie na Api Tuono 1000R i nigdy na tuoniaku nie miałem ciepło na winku, a "słabiutka" SVeczka nie raz powodowała stan przedzawałowy :D Wracam na SV, ale na większego brata opisanej 650ki :D
Odpowiedzużywane też się przydają - byłem wczoraj w salonie yamahy i okazało się, że od końca czerwca można u nich zrobić sprawdzenie używanego motoru dowolnej marki za 1 zł ;p a jak przejdzie te testy, to wymiana na nowy za niższą cenę :)
Odpowiedzhttp://img809.imageshack.us/img809/2817/sv650s.jpg ER-6 zostaje zmieciona przez starą gaźnikową SV.
OdpowiedzWitam czy jest może jakiś użytkownik SVki o wzroście rzędu 190cm i czy mógłby napisać czy wzrost w przypadku tego moto jest jakimkolwiek problemem? :) Pozdrawiam!
OdpowiedzJa mam 2009 i 194cm i też nie narzekam, choć na kawie faktycznie miałem mniejsze zgięcie w kolanach (przymierzałem się przed zakupem SVki)
OdpowiedzMam Suzuki SV650s z 2000r i 190cm. Dla mnie wzrost nie stanowi żadnej przeszkody w użytkowaniu tego motocykla:)
OdpowiedzA ja myślałem ,że w motocyklach chodzi o jazdę i pokonywanie zakrętów:) Uroda to chyba szpan pod MC na wylotówkach :)
OdpowiedzProsze Was, gaźnikowa SV ma duże rezerwy mocy, które można w prosty sposób "uwolnić".
OdpowiedzMotocykl sprawia wrażenie bardziej organicznego, zaprojektowanego specjalnie dla ciebie, biorąc pod uwagę ludzką fizjologię. Chyba powinno być "ergonomicznego" a nie "organicznego" :).
Odpowiedz3 zdjęcie kawasaki z tą lampą to koszmar zdejmijcie tą lampę nie mogę na nią patrzeć!! Co do Suzuki SV 650 jaki tu cyt by Panigale 1199 ''Jaki stop taki kop"
OdpowiedzCzy świat motocyklowy kończy się na Kawasaki Er-6, Suzuki SV, Hondzie CB czy innych mało polotnych modelach. Przecież na rynku było kilka bardziej ciekawych marek, które spokojnie mogły by zastąpić te modele. Więc odpowiedz - żaden
OdpowiedzWięc co proponujesz?
OdpowiedzBŁĘDY: 1) Modele SV na wtrysku były od 2003r. a nie od 2004r. 2) Do wykrecenie przedniej swiecy w SV potrzeba hmm 6-8 minut. I nie trzeba rozbierac NIC. Reszta sie w miare zgadza, chociaz spalanie ponizej 5 litrow w SV to przy emeryckiej jeździe.
OdpowiedzNo więc, zależy czy masz nakeda czy Skę, w Sce jeśli jest oryginalny kluz suzuki z salonu(z serwisówki) to fakt, swiece wymienia sie w mig. Jesli zaś któryś z poprzednich właścicieli zapodział gdzieś takowy to faktycznie wymiana trwa około 3 godzin. Wiem z autopsji- zdjęcie owiewki + odkręcenie wentylatora od chłodnicy+ wykręcenie wszystkich śrub mocujących chłodnice- odgięcie no i finalnie klucz się mieści:) z tyłu problemu nie ma- podnosimy bak, myk i świeca wychodzi:D, warto dodać, że Gaźnikowa SVka STRASZLIWIE NIENAWIDZI JAZDY NA 1 KOLE, a podnosi się z gazu jak szatan- i jaaaak tu nie podnosić przodu? ano tak, że dłuższe gumowanko konczy się padnięciem panewek:(- głównie dlatego, że nie mogłem moją svką się pobawić na kole mimo że ona bardzo tego chciała to ją sprzedałem :( teraz bedzie rzędowa 4 i 110 koni :D
OdpowiedzPrzemo rene, mapy zapłonu w wersji na wtrysku? Kurcze chyba mi komputer ukradli spod kanapy;D
OdpowiedzKawa to sprzęt kobiet. SV 650 dla początkujących z jazdą mężczyzn. Poza tym silniki rzedowe, to tylko 4 cylindry, 2 wydaja odgłosy jak... no właśnie jak co? 2 cylindry w układzie V to co innego.
OdpowiedzNie badz śmieszny z tym "dla kobiet". Co do dzwieku to po prostu kwestia gustu. Mi akurat bardzo się podoba dzwiek rzedowej dwójki.
OdpowiedzPanowie, powiedzcie pasuje na ER6 2częściowa skóra z garbem? czy bedzie to wyglądało smiesznie
OdpowiedzA czemu do er6 miałoby nie pasować. Moim zdaniem bedzie okej.
OdpowiedzŚmieszne to zadałeś pytanie... Jeżeli ważniejsze jest dla Ciebie to jak wyglądasz, a na dalszym planie stawiasz bezpieczeństwo, to życze Cie powodzenia...
OdpowiedzNie o to chodzi, bezpieczeństwo oczywiście ważniejsze, ale mając do wydania kase patrze teeż na wygląd a za 1500 dostane też inne ciuchy więc stąd to pytanie. Kombi który przymierzałem pasuje iedalnie wiec wolałbym tą opcje.
OdpowiedzJeżeli nie zależy Ci bardzo na jeździe w deszczu to bierz sportowy kombinezon, są najbezpieczniejsze
Odpowiedz@ Boczo - nonono :) Trzeba było porównać SV650 z Ducati Monsterem 600 bądź 620 ie - nie pasowałoby lepiej? Czy jednak mocowo za duża różnica? (wtedy z 750?)
Odpowiedzjeżeli jeszcze raz ktoś napisze, że czujnik sprzęgła służy tylko do odpalania i wystarczy zlutować 2 kabelki i po kłopocie to niech lepiej napisze od razu klauzulę, że nie odpowiada za powstałe szkoda na silniku. Ten czujnik idzie w obieg do map zapłonu i paliwa i tlko pozornie działa "jedynie" do odpalania. Sam sobą nic nie robi ale jego pozycja zwarta przy zapiętym biegu podczas jazdy zmiania mapę zapłonu na tę z biegu jałowego. Czym to skutkuje? Domyślcie się sami. To samo tyczy się KAŻDEGO suzuki z tym czujnikiem na wtrysku paliwa. Wystarczy przestudiować zagraniczne fora, biuletyny serwisowe (jak ktoś ma dojście) i serwisówki.
OdpowiedzBzdury opowiadasz i się nie znasz.
OdpowiedzNie rozumie tych ktorzy tak jaraja sie sv-ka i jej silnikiem... Polatałem troche tym sprzetem i niestety musze stwierdzic ze to moto dla dziewczyn... Byc moze mocny, jak na 650 dół ale środek i góra bez tego wyrywania, za ktore kocham japonskie motocykle..
OdpowiedzStary no kwestia gustu. Widzisz ja mam na odwrót mnie nie jara jazda rzędówką i zamieniłem ją na V i odpowiada mi, a tekst że dla dziewczyny nie skomentuje.
OdpowiedzByć może faktycznie mnie troche poniosło, lecz napisalem tak chyba dlatego, ze wlasnie moja panna lata na sv...
Odpowiedz"Warto też dodać, że do odkręcenia przedniej świecy trzeba rozbierać pół motocykla" - co za bzdety, do wykręcenia świecy wystarczy odkręcić jedną śrubę przy chłodnicy z prawej strony motocykla i uchylić chłodnicę do przodu. 3 min. roboty. Powaga
OdpowiedzDla mnie ER-6 wygrywa. Motocykl jest piękny, świetnie nadaje się dla początkujących i bardziej zaawansowanych motocyklistów. Nie ma żadnych znaczących wad. Świetnie nadaje się do codziennej jazdy i ostrzejszego polatania. Utrzymanie go nie jest drogie. Czego chcieć więcej?
OdpowiedzER-6. Zdecydowanie. Jest dokładnie takie jak opisane. Ja np. nie zauważylem braków w mocy. Suzuki jest gorzej wykonane i ma do **** lakier.
Odpowiedzkwestia gustu mnie nie odpowiada lakier ER6 natomiast SV ma zajebisty niebieski metalik
OdpowiedzKilka uwag! Modernizacja w 2003roku gażnikowa jest bardziej brutalniejsza, we wtryskowej tre. Wtryskowa ma ponoć ok. 66Nm
OdpowiedzTo super, bo kupiłem z 2003 z owiewką :-) Super! Minus, to miękki przód, ale jak zbiore flo, to wymienie olej (choć niby jest 15-stka) i w najgorszym wypadku sprężyny.
OdpowiedzCo znaczy "remis z wyraźnym wskazaniem na suzuki'? ;)
Odpowiedzco to za porównanie? kawa jest technologicznie sporo wyżej niż ta budżetówka od suzuki. spalanie podobne?? to się uśmiałem;p mi kawa spalała od 4 do 6 litrów a ta "fałka" potrafi wypić nawet 8-9. PRZESIADŁEM SIĘ Z SV NA er-6n I NIE ŻAŁUJE!! na kartodromie zaczynam uzyskiwać lepsze czasy niż na tym wozie drabiniastym od suzuki
Odpowiedzbredzisz jak potłuczony, pewnie nigdy nawet nie siedzialeś na SV. 8-9 litrów? taaa bujać to my nie nas. kupiłeś ten nocnik to się ciesz ale naprawdę do SV to mu jeszcze trochę brakuje.
Odpowiedz"pewnie nigdy nawet nie siedzialeś na SV" chłopczyku, prosze cie. jakies 2-3 lata temu robiłem tym moto wiecej kilometrow miesiecznie niz ty przez cale swoje marne zycie. Do wi dze nia!!!
OdpowiedzTaaaa, SV cała z lekkich profili aluminiowych, a Kawa z chamskich stalowych rur, też mi technologia. Ze spalaniem to jakieś wartości z dupska wyciągnałeś. No i na pewno Kawasaki zaprojektowało ER abyś bił rekordy na brudnym kartingu. Są z ciebie dumni. Koniec przekazu.
Odpowiedzczyli wg ciebie Ducati z takich własnie rur tez jest prymitywne?? niebywale ciekawe ;D nie wyłącznie masa motocykla wpływa na jego prowadzanie a technologia, charakterystyka i właściwości zawieszenia. sam środek ciężkości w kawie jest tak zlokalizowany ze sam motocykl wydaje się lżejszy. No i prosze mi wytłumaczyc gdzie napisałem o tym jak swietnie kawasaki nadaje sie do bicia rekordow na torze? Kolego nie spoć sie proszę i dalej wal sobie konia przed zdjęciem suzuki gs z silnikiem V2 650 ;]
OdpowiedzKilka "ale" odnośnie sv: -Pozycja w wersji s jest podobna do np. cbr f4, ma się nijak do współczesnych super-sportów. -Przednia świeca... Lekko nie jest, ale mając fabryczny klucz do świec wystarczy zdjąć mocowania chłodnicy i podeprzeć ją kawałkiem drewna. -Wtryskowa sv jest mniej "żwawa", jednak przyspiesza minimalnie lepiej. Jest też odrobinę mniej paliwożerna (ca. 0.5L/100km) -Spalanie powyżej 7 to już słaba kondycja silnika. Nawet przy ciężkim traktowaniu 7-7.5 l/100km to zazwyczaj górna granica. -Bodajże w 2004 Suzuki zaczęło fabrycznie montować gumową osłonę fajki przedniego cylindra. Późniejsza wersja z dwoma świecami na cylinder ostatecznie rozwiązała problem zalewania fajki. -Padający czujnik sprzęgła. Jeżeli zaśniedziałą kostkę można uznać za awarię... Ps. Przy ocenie silników mógł byś jeszcze drogi redaktorze wspomnieć o wrażeniach słuchowych widlaka :)
OdpowiedzJa posiadam Kawe Er-6n dodatkowo mam kanapę obszystą i fajnie wyprofilowaną , jazda nim to czysta przyjemność. A zbierać zbiera się nienagannie.
OdpowiedzWłaśnie kupiłem Suzuki Sv650 2007r. mam pytanie przy jakim przebiegu powinno się wymienić rorząd?
OdpowiedzSerwisówka mówi coś o przebiegu 45 tysiecy. Ale nie pamietam dokładnie bo SVka mialem kilka lat temu.
OdpowiedzSerwisówka, a w zasadzie serwisówki obu modeli przed/po lifcie, mówią o wyciągnięciu ogniw. Dość powiedzieć, że przy 75kkm (prawdziwych) łańcuchy rozrządu mają się jeszcze co najmniej dobrze. Za to zaworów trzeba doglądać w terminie. Pierwsza kontrola, przy 24kkm, rzadko wymaga korekty, potem lepiej tego nie zaniedbywać.
OdpowiedzKawasaki to bardzo niedoceniana w Polsce marka. Dla mnie bez różnicy czy jedno czy drugie.
Odpowiedzprzeciez to logiczne ze lepsze jest suzuki od kawasaki ;) lzejsze, ladniejsze, zrywniejsze, no i ten dzwiek ;)
OdpowiedzMiałem tą kawę na akcesoryjnym wydechu , jak podjechałem do wulkanizatora zmienić oponę to dwaj motocykliści którzy tam stali dziwili się że to rzędowa dwójka bo myśleli że v-ka :)
Odpowiedzpodpisuje się kopytami i przeszczepami pod tą wypowiedzią
OdpowiedzKwestia gustu sv jest nijaka bez namysłu wybrałem er 6
Odpowiedz