Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeWidać co się stanęło w najwolniejszym motywie. Przednie koło straciło przyczepność i uślizgnęło się na zewnątrz. Driver odruchowo skontrował do środka a jak koło złapało podłoże maszyna szarpnęła w przeciwną stronę - wektor prędkości robi swoje :) Miał szczęście że nie wpadł pod samochód. Zamiast kontrować puścił bym gaz i trochę odpuścił z pochylenia.
OdpowiedzOdpuszczając gaz przenosisz masę na przednie koło, które przecież weszło w uślizg. Tym samym pogłębiasz uślizg i przyspieszasz glebę... eh, specjalisty...
OdpowiedzDokładnie takie coś przerobiłem w zeszły piątek... tyle że była noc, zamiast żółtej linii, była biała strzałka a uślizg poszedł z tylnego koła... też obyło się niemal bez strat
OdpowiedzTo nie pas wywrócił motocykl tylko to urządzenie co siedziało na motocyklu. Pacnął na lewą stronę, widac pięknie ruch kolą. Ciekawe co zrobił źle?
OdpowiedzWniosek prosty. Trzeba nauczyć się jeździć ]:->
Odpowiedz