Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, Ja wlansnie sprawilem sobie taka Daytone. Prosto z salonu. Nie moge sie juz doczekac pierwszego cieplego weekendu (wiem ze jeszcze troche to potrwa). Wczesniej jezdzielem na Hondzie CBR600RR 2008 wiec niedlugo bede mial bezposrednie porownanie.
Odpowiedzpare tygodni temu umowilem sie z dealerem na jazde probna no i przepadlem. Rewelacyjny motocykl, swietnie sie prowadzi no i ten silnik. Pieknie ciagnie od samego dolu i zajefajnie brzmi. Poprzedni motor sprzedany - zima pod znakiem poszukiwan daytony zleci. Tekst zawiera kilka drobnych bledow, chocby w temacie dostepnych kolorow. Od 2009 (po lifcie) motocykl byl dostepny we wszystkich kolorach pod warunkiem ze to bedzie czarny lub czerwony. Od roku modelowego 2010/2011 doszedl niebieski ze zlotymi felami a wersja SE ma tez kilka kosmetycznych zmian w kolorach.
OdpowiedzChyba kolego jednak nie jeździłeś na poprzednim modelu Daytony. Twierdzisz że nowy model jest znacznie wygodniejszy.. To uświadom mnie mądralo na czym polega róznica? Ta sama rama, identyczy wahcz, konstrukcja silnika bez zmian. Czy zatem zmiana przedniego widelca wystarcza abyś wypisywał tutaj głupoty w stylu "nowa daytona jest o wiele wygodniejsza od poprzewdniego modelu". Jeśli o czyms nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj bo robisz z siebie idiote. Jeździłem na nowym modelu 2009 i poprzednim 2008 - "komfort" jest taki sam, czyli po prostu go nie ma.. ta maszyna jest z natury niewygodna ale taka właśnie ma być!
Odpowiedzno spoko ale po co ten stres i epitety. Wyluzuj brachu.
OdpowiedzNo nie wprowadzaj manier z forum motoryzacji z interi,wp lub oneta... Chyba, że tak na codzien sie do ludzi odnosisz ale wtedy wypadalo by nie wpychac sie z tym na tutejsze forum tylko zostac sam na sam ze swym prymitywnym zachowaniem i podstawowymi brakami w kulturze...
Odpowiedz;))) zbiorniczek płynu hamulcowego do przednich zacisków ;)
OdpowiedzCzy ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników mógłby uświadomić mnie do czego służy okrągły zbiorniczek przy kierownicy widoczny na zdjęciu na prawo od stacyjki?? http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/Triumph_Daytona_675_naostrzony_trojzab/kierownica_daytona_675_triumph_test_2009_f_mg_0051.jpg.html
OdpowiedzTo zbiornik płynu do przedniego hebla :-)).
OdpowiedzBardzo ładny i zgrabny motocykl a ja jestem zdania ze jak coś dobrze wyglada to pewnie też dobrze jeździ
OdpowiedzWiadomo ze jest HONDA a pózniej daleko daleko inne motocykle a te angielskie wynalazki to o kant **** rozbic,aha i harleye to tez gowno dla emerytow nie lubie tej przereklamowanej marki,jak zwykle amerykanie to wyolbrzymiaja.A jesli ktos sie obraza to dobrze i powtarzam żygac sie chce jak widze harleya,żadnych osiągów nie ma żółw...japońce prowadzą!!!
OdpowiedzKolejny dres z BMW (nie ubliżająć marce) sie wypowiada nie na tym forum co trzeba....;/..
Odpowiedzkolejny pajac ktory skomentowac potrafi tylko w sposob "dres i bmw" to juz oklepane zmien płyte.
Odpowiedz.. a slyszales koles o tym, ze 'lepiej miec siostre w burdelu niz brata na Hondzie'?
OdpowiedzNo wiadomo Honda to Honda:) ale Daytona wyrabia sobie marke i bardzo dobrze bo jest ładna i osiągi też ma dobre:)
OdpowiedzLovtza... czekalem na to zakonczenie tego testu ...tego co bys wybral majac bezposredniu porownanie CBR i Daytony. Bardzo dyplomatycznie rozwiazales ten dylemat :)
OdpowiedzDobre pytanie. Gdyby pieniądze nie były istotne pewnie wybrałbym Hondę, kryteria użytkowe są istotne, a Honda jest po prostu perfekcyjna. Z drugiej strony prawie 10k to bardzo dużo, szczególnie w dobie kryzysu. Trampek jest na prawdę niesamowity, dlatego to byłyby mój faworyt ;)
OdpowiedzFaktycznie - D675 nie za bardzo pozwala na kompromis. CBR tak. Pojeżdzisz na nim z dziewczyną, pojedziesz na nim długą trasę w ramach turystyki, a czasami skoczyć na tor. A Daytonka to motocykl sportowy i tyle. Albo robisz z tego trackbike, albo masz go do jazdy solo+ wypady na tor. Ostatnio stwierdziłem że nie bedę udawał że tylne siodełko do czegoś się przydaje - zdjąłem podnóżki pasażera i zmieniam zadupek podobnie jak resztę plastików. Tak sobie myślę a propos ceny. Wyglada na to zę tylko dystrybutor Triumpha w Polsce nie jedzie swoich klientów bez wazeliny. To ciekawe bo np ostatni zagraniczny test Kawasaki ZX6R i D675. W usa obydwa motocykle majatą samą cenę - 9799 usd. A u nas? Triumph - 39K za prawdopodobnie najlepszy sportowy motocykl na rynku w porównaniu do cen konkurencji które zazwyczaj są u nas ok 10 tysięcy droższe. Wspomniana kawa ZX6R - 47koła. Dlatego jesli masz jeździć motocyklem na torze z okazjonalną jazdą we dwoje na krótkie dystanse - to wybór jest oczywisty. Jeśli natomiast ścig jest potrzebny do wożenia lasek z Macdonaldsa pod kolumnę, do lasu i z powrotem - lepiej kupić coś innego.
OdpowiedzMoge to zrozumiec ze moze rzeczywiscie Triumph jest mniej wygodny niz Honda ze wzgledu na wysokie podnowki, nisko osadzone raczki, twarde zawieszenie i honda wypada tu lepiej, ale nie pisz ze CBR600R to motor na dluzsza traske... Jakos ciezko mi sobie wyobrazic pyknac CBR 1000km w jeden dzien, ok sa tacy co robia, ale im tylko wspolczuje bo tam przyjemnosci z jazdy juz brak!!!
OdpowiedzNo trochę przesadziłem że to wygodne jest. Ale jak się jeździ na codzień na D675, a potem usiądzie się na takiej cebrze to mi siewydaje jakbym na turystyku siiedział ;)) Fakt że niektórzy robią dlugie trasy na CBR , za to nie słyszałem żeby ktos Daytonką tysiaka strzelił ;)
Odpowiedz