Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeMoim zdaniem niedługo chińskie motocykle będą dominować w Europie. Przede wszystkim dzięki niskiej cenie. Przykładem może być Barton. Ich Blade 125 jest na prawdę dobrą maszyną. Od ponad roku dobrze mi służy. Ostatnio odwiedził warsztat w celu przygotowania do sezonu. Jak dobrze że już wiosna. ;)
OdpowiedzNie wiem czy na chinskich czesciach czy nie ale tutaj robia pod Ciebie dokladnie taki motocykl 125 cm3 jaki chcesz po wybor srobek do licznika! https://bluepartner.pl/redirect?partner_id=588&creation_id=275&creation_type=LINK
OdpowiedzMZ RT 125 Polecam!
OdpowiedzPowiem Wam co ja bym z tej grupy obstawił. Prywatnie handluje maszynami CNC z dalekiego wschodu i mam duże porównanie tzw "kultury technicznej" made in China, Taiwan i South Korea. Maszyny CNC chińskie to badziewie, tylko największe koncerny produkują przyzwoite wyroby, ale serwis i opieka pogwarancyjna - tragedia. Taiwan - kompletnie inne podejscie i naprawdę są już firmy same w sobie dobre i znane od lat. Korea - kompletnie inna kultura, doskonała technika, i jakość czasem bliska japońskiej. Dlatego powiem tak wystrzegajcie się benzerów, SYM i KYMCO ujdzie w tłoku, ja natomiast zamierzam nabyć Hyosunga ! Po tym jak przeczytałem że to firma należąca do Grupy S&T (firma ta produkuje w korei najbardziej skomplikowane maszyny CNC takie jak frezarko-szlifierki do kół zębatych z których korzystają koreańska zbrojeniówka czy np ZF Friedrikshafen największy producent przekładni) to spodziewam się jakości lepszej jak w japończykach. Poza tym V2 silnik o pojemności 125 ccm - jak Varadero, słowem boskie rozwiązanie. Czekam do pierszej jazdy !
Odpowiedzja bym polecił honde xr 125l bardzo fajny motocykl miałem 3 i wszystkie były super ;)
OdpowiedzSwego czasu miałem BMW C1 i mogę szczerze polecić. Co prawda nie jest specjalnie piękne, ale przecież funkcjonalność też się liczy. W sam raz na miejskie warunki :)
OdpowiedzA aprilia rs 125??
OdpowiedzDokładnie. Do tego najlepszy wybór w sekcji sport 125.
Odpowiedzokej, a czym sie da pojechac jakies 120-130 na godzine? pytam bo do roboty dojezdzam droga szybkiego ruchu....
OdpowiedzYamaha yzf 125 - 130 a nawet wiecej, zalezy ile sie wazy
OdpowiedzPF126p Maluch
OdpowiedzZależy ile ważysz i jak bardzo masz wytrzymałe uszy :) Na MT-125 jechałem 121 km/h a ważę ponad 100kę ;) Tylko jeżdżąc nawet tak mocną 125ką (jak na obecne 4-suwy) musisz wziąć pod uwagę kilka rzeczy: 1. Wystarczy większa górka, a ciężko jest przekroczyć 90-95 2. To samo dotyczy mocniejszego wiatru z boku ... 3. ... a jeszcze bardziej z przodu. 4. Na trasie 6-bieg jest "nadbiegiem" i nie służy do przyspieszania a do obniżenia hałasu silnika i zużycia paliwa - występują też spadki mocy ... Więc jeżeli chcesz tyle w ogóle jeździć, to szukaj starych 2-suwów, które nie są zgodne z ustawą lub rób prawko i kup mocniejszy silnik. Przy 15-konnych 125-kach na drodze szybkiego ruchu realną prędkością jest raczej 95-100 niż 120 - ja tyle jeździłem na autostradzie i ekspresówkach. Bezgranicznej radości z jazdy nie było ale dało się przeżyć a nawet wyprzedzić kilka tirów i osobówek :) Z Rometami i innymi 9-11KM pewnie będzie jeszcze gorzej. IMHO 125-ka to świetny sprzęt do miasta i na krótkie wypady (do 70-100km) - powyżej tego staje się mocno męcząca ...
OdpowiedzGdzieś w październiku zrobiłem na małym Viadrze 350 km i jakoś nie czułem zmęczenia.
OdpowiedzYamaha ma niestety bardzo cienkie twarde siedzenie, które skuteczniej wymusza postoje niż pojemność zbiornika ;) Jeżeli to nie przeszkadza, to po dłuższej jeździe robi to silnik - jedyna rada na to, to nie przekraczać 80-90 na trasie. Po jeździe z prędkościami 100-110+ na trasie Wawa - Łódź - Wawa byłem częściowo głuchy i z trudem ruszałem nogami ;)
OdpowiedzNa kat B mogę tez polecić Mińska 125 , motocykl co prawda trochę stary (made in CCCP) , ale jak się go dobrze przygotuje (ruski gaźnik o dobrze wyregulować zapłon) to idzie jak burza. Rzecz jasna ja mam na myśli model produkcji radzieckiej/białoruskiej (ten z podniesionym błotnikiem) bo były też z Rometa typ 400a. Motocykl ten w przyzwoitym stanie można kupić już za 1000zł.
OdpowiedzYamaha TDR 125 gdzie jest ???! Piękny sprzęt :)
OdpowiedzA gdzie Intruder i Marauder? :-O
Odpowiedzno dobrze a gdzie Vespa?
Odpowiedzhe he, ale fotka BMW C1 świetna, facet w kabinie a baba na zewnątrz, prawie jak u arabów :D
OdpowiedzKTM to pies ?!
OdpowiedzZa dużo mocy, mogli by się pozabijać ! ;)
OdpowiedzCo wy z tymi 2T... Dali palec a Wy chcecie zaraz całą rękę. Patrząc na 50ki, to 15konna 125 to już piękna sprawa... Jak komuś mało... Droga wolna... OSK->WORD->Wydział Komunikacji -> motocykle 15KM+
OdpowiedzJa na co dzień poruszam się po stolicy Yamahą MT-125 - absolutnie genialny motocykl. Prowadzi się jak rower, a przyspieszenie ma więcej niż zadowalające - po ruszeniu ze świateł i przejechaniu skrzyżowania mam bez problemu 50-60km/h. Osiągnięcie 90 trwa tylko nieco dłużej. Powyżej już widać spadek mocy, ale na autostradzie już jechałem ponad 120 :) W korku szybsza niż niejeden mocniejszy motocykl właśnie ze względu na wymiary i łatwość manewrowania. Kosztuje swoje ale warto - spalanie w mieście - 2,2-2,5L, poza miastem przy 80km/h ok 2, przy 120 - 3-3,2.
OdpowiedzHyosung z tym silnikiem to także wersja R czyli ścigacz (różni się kierownicą i dodaniem owiewki oraz elektronicznym licznikiem) oraz GV Aqulia - czyli cruiser wielkości Shadow. Uwaga na wersje w DE (dotyczy to wszystkich motocykli) - często mają blokady do 80 km/h, które mogą być drogie w usunięciu.
OdpowiedzSpodobała mi się honda shadow 125 co ciekawe na allegro sa tez chinskie podroby tego motocykla pod marka zipp kosztuje niecałe 8 tyś czyli tyle albo nawet mniej niz uzywany oryginal
OdpowiedzBoczo, BMW C1 było oferowane z silnikiem 180 ccm, a także w 3(?) wersjach wyposażenia, z których tylko najbogatsza miała radio. Brakuje mi tu jakichś dwusuwów, np. cagiva raptor, yamaha dt, czy choćby yamahy yzf-r 125.
Odpowiedzyzf-r125 faktycznie silnik ma 2t :D
OdpowiedzBo 2T 125cm3 w większości nie wpisuję się w ograniczenia tej ustawy. Albo za mocne, albo nie taki stosunek mocy do masy.
OdpowiedzZablokowane jak najbardziej się wpisują :D
OdpowiedzObecnie posiadam YBR125, naprawdę świetny sprzęcik. Co do spalania to min. jakie udało mi się zrobić było ok 2,5l ale w porównaniu do auta to i tak niebo a ziemia. Do pracy mam 40km przez miasto i muszę przyznać, że w korkach sprawdza się wręcz idealnie. Start jest dynamiczny i do 70km naprawdę ładnie się rozpędza. V-max ok 100 ale to trochę trwa. Wizualnie z profilu wygląda na całkiem spory motocykl niestety z tyłu widać, że jest sporo "szczuplejszy" niż więksi koledzy. Dla osób o masywniejszej budowie siedzenie może być nieco wąskie.
OdpowiedzGdzie kolega Autor znalazł w salonie Van Van za 14500??? Sprawdzałem w salonie Suzuki Piaseczno, sprzedawca zaśpiewał 17000, to wole zrobić prawko i za te pieniądze kupić 300 albo 500-ke.
OdpowiedzMały drobiazg, po wejściu ustawy na rynku używek pełno jest 125-ek z blachami z Francji, niektóre mają dowód rejestracyjny do odebrania we......Francji. Po wejściu ustawy zarówno nówki jak i używki poszły cenowo w górę. Kolejną kwestią jest, że w przypadku motocykla trzeba się bardziej znać niż w przypadku samochodu, bo w przypadku urwania zawieszenia w czasie jazdy, motocyklista nie ma osłony blach. Dlatego używkę w tym przypadku trzeba kupować z zimną głową i patrzeć na spawy, wycieki, prace silnika, etc. Przebiegi również mogą być kręcone, jak to w autach.
OdpowiedzOdnośnie YBR125 - jako były posiadacz powiem, że to sprzęt prosty, łatwy, przyjemny i bezawaryjny. Moc i spalanie: podane w artykule dane trzeba skorygować: moc 10 koni, spalanie minimum 3 litry, no ale ja jeździłem prawie cały czas z manetką na full :) Potwierdzam, że 125cc po jakimś czasie przestanie wystarczać. Ja przesiadłem się na 600cc. Ale na początek polecam.
Odpowiedzmala poprawka - na zdjęciu jest większe shadow niż 125. ;-)
OdpowiedzNa którym zdjęciu? Shadow jest na jednym i to jest ten model.
OdpowiedzPamiętajcie, że ta nowelizacja nie ogranicz pojemności tylko, ale również moc, z tego co pamiętam go chyba do 15km. Co powoduje brak mocniejszych motocykli do 125ccm.
OdpowiedzNO ale jak jest cbr a yamahy r 125 zabrakło to lipa jak nie wiem. Gdzie apka i Cagiva jest-mają po 30, 40 km, najszybsze w swojej klasie...
OdpowiedzAprilia rs125 powyżej 11Kw i Cagiva Mito nie łapią się na kategorie B.
OdpowiedzGdzie?? Nigdzie... Temat dotyczy motocykli, którymi jeździć można na kategorie B, a ustawodawca mówi jasno... max 11kW - czyli ok 15KM...
OdpowiedzGdzie jest Ogar Caffe - ja się pytam ;)
OdpowiedzBrakuje mi Yamahy DT i XT :)
Odpowiedz