Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeAfrika stoi na dlugoskokowych szczudlach i bardzo sztywna rama i tak nie ma wiekszego sensu, bo w porownaniu ze zwyklymi nie-adventurowymi szosowkami i tak bardziej plywa na zawieszeniach. Rame mozna bylo uproscic, odchudzic i potanic bez wplywu na prowadzenie, a marketingowo oznajmic, ze sie cos w ten sposob poprawilo. W zwyklej szosowce takiej jak Hornet moze to juz byc bardziej odczuwalne w sensie negatywnym (chociaz nie musi, jesli ktos to opracowal z glowa).
OdpowiedzTo miala byc odpowiedz na komentarz kolegi/kolezanki a A Gdansk.
OdpowiedzDwa pytania: 1. Sztywnosc ramy? Ta konstrukcja wyglada cholernie niskobudzetowo w obrebie grzbietu i ciekawi mnie na ile wplywa to na zachowanie ukladu jezdnego. 2. Czy producent przewiduje model w stylu Neo Sports Cafe na bazie tego silnika i ramy?
OdpowiedzWeź pod uwagę że w Afryce 1100 z premedytacją zmniejszono sztywność ramy, po to żeby motocykl kąpiel skręcał i poprawić czucie motocykla dla kierowcy. Tu zrobiono to od razu.
Odpowiedz