Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeSyf na maxa i to niby ma odwzorowywać jazdę na motocyklu. Żałosne nie wspomnie o składaniu sie w zakrentach i przeciwskręcie wątpie czy da sie na tym czymś jechać jak na motocyklu to może służyć do zabawy w domu a nie do szkoleń ;/;/
OdpowiedzTo urządzenie ma uczyć podejmowania szybkich decyzji w ruchu ulicznym, a nie techniki jazdy. To są 2 różne umiejętności. Często się zdarza, że zawodnik z MP ginie na ulicy, bo mu jakaś blondynka wymusi. A dlaczego? Bo zna technikę jazdy, jest czuje się zbyt pewnie na drodze, a nie zna techniki przewidywania zagrożeń i podejmowania szybkich decyzji w podbramkowych sytuacjach.
OdpowiedzCiekawe czy 17 lat badań uwzględnia również dynamikę i przeciążenia występujące podczas jazdy. Jeśli tak to nie wiem jak te wrażenia (bardzo istotne przecież przy studiowaniu zagrożeń i reakcji) są przekazywane w tym urządzeniu o gabarytach bardziej podchodzących pod skuter niż typowy średniej klasy pojemnościowej motocykl. Moim zdaniem trochę za mało realistyczne jak na XXI wiek. Oczywiście to tylko pierwsze wrażenie, chętnie bym przetestował czy to się potwierdzi po bliższym kontakcie.
OdpowiedzNie jest chyba taki zly.Ma kolorowy monitor ;) Pojedzcie tam i sami przestujcie...
OdpowiedzPołączenie krzesełka,kierownicy i starego peceta zajęło siedemnaście lat.To robi wrażenie...
Odpowiedzale syf... mogli by doać do tego jakąs dobra grafike
Odpowiedzracja,grafika to chyba z przed 10lat,a co sie stalo z podnóżkami?dlaczego sa tak nisko polozone jak w jakims harleju albo skuterze...17lat zeby zrobic taki szajs nie spodziewalbym sie tego po hądzie :)
Odpowiedz