Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeMam problem z moim Skuter Sym Jet Euro X50 gdyż zrobiłem remont ma 70cc wszystko super założone próbuje odpalić i nie zaciąga paliwa z baku wymieniłem juz pompkę paliwa i nadal problem nie ustal uprzedzam odpowiedzi ze coś z gaźnikiem gdyż gaźnik jest nowy i nie był nawet odpalany na nim jeszcze proszę o jakieś porady bo juz nie mam siły na ten skuter
OdpowiedzMam symka z 2005 r i mam ściagnieta blokadę tylko na wariatorze i nie wiem gdzie jest blokada w gaźniku i w tłumniku. Macie ktoś pomysł gdzie są te blokady? .
Odpowiedzkolanko ukl. wydechowego odciac krociec i zaspawac . dysza gklowna gaznika 72, sprezyna sprzegla
OdpowiedzWitam mam problem ze swoim symem mianowicie wczoraj przed pracą zszedłem go odpalić żeby trochę sb pochodził,odpalił normalnie ale po jakiś 2 min zgasł i wgl nie mogę go odpalić ani na starter ani na kopa pierwsze co mi przyszło do głowy to że pierścienie ale sprężanie jest bo jak miałem wcześniej innego 2suwa to jak mi pierścienie poszły to nie mógł wgl paliwa zaciągnąć do gaźnika więc zwracam się do was o pomoc bo nie mam nawet czasu żeby samemu pogrzebać i dochodzić co to może być :D
OdpowiedzMam syma 2009r. przjechane 8000km. Przy 2500km w serwisie zdjęto blokady z tłumika i wariatora(vmax 70km/h). wW następnym sezonie gdy go odpaliłem chodził jakoś słabiej i jeździł tylko (60km/h) więc po jakichś 2000 km chciałem zwiększyć trochę moc i prędkość więc zmieniłem tuleje główną gaźnika z 68 na 72 i prędkość nie wile ruszyła. Więc postanowiłem przeczyścić cały skuter ( filtr paliwa, świece, filtr powietrza, gaźnik , wariator) od tamtego czasu gdy jechałem i dałem mu więcej gazu pod lub przy duży obrotach to tak warczał i jakby mu brakowało benzyny. Postanowiłem zmienić tulejkę w gaźniku na tą mniejszą (68) to niestety nic nie dało a nawet jeszcze pogorszyło sytuacje i nie jeździł wgl. Więc podkręcilem mieszankę na maxa i ciął się tylko raz na jakiś czas(gdy zmienijszyłem mieszankę to ciął się przy 30km/h). Teraz znowu był problem ze spalaniem bo palił 4.5l/100km co mnie przerażało więc po 2 miesiącach jazdy spróbowałem zmniejszyć mieszankę o 2 obroty o 360stopni no i udało się dziwnym trafem skuter jeździł jak należy gdzie 2 miesiące wcześniej przy tych samych ustawieniach ciął się. Teraz był problem z prędkością i dziwnymi prądami wydzielającymi sie z silnika. Zakupiłem nową świece taka jak jest fabryczna, tulejkę główną 74, filtr paliwa oraz stożkowy filtr powietrza. po wymianie świecy gdy go odpaliłem chodził jak igła. Usunąłem gaźnik, wymieniłem w nim dysze główną oraz dodałem ten filtr powietrza. Postanowiłem wykonać jazde próbną po wyregulowaniu gaźnika no i co okazuje się że problem z gaśnięciem skutera przy dużym gazie powraca.(zauważyłem że dzieje się to jak skuter dojdzie do 6000obr, bo gdy jadę na mały gazie i mam te 5000coś obr to skuter dojdzie nawet do 50km/h ale rozpędza się wolno i gdy dodam więcej gazu to wchodzi na 6000obr i to jest jego bariera której się nie da przekroczyć bo gaśnie) porsze o pomoc co zrobić.
OdpowiedzMam problem z moim symem mianowicie mam przejechane 8000km i sciągniętą blokade z tłumika i wario (sciągałem w serwisie) wszystko działało aż nagle po sezonie jeździł słabiej a teraz się coś całkiem zepsuło. Odpala na rys i do 6000 jedzie na pełnym gazie jak burza lecz gdy wskazówka dotyka 6000 to nagle zaczyna coś rzezić i obroty tak jakby stoją na 6000 i zaczyna gasnąć. gdy spuszcze z gazu na minimalny gaz to jedzie jedzie az dojedzie do jakiejs tam rpedkosci 40 km/h i wtedy znowu te 6000 obrotów i przycinka takie jakby warczenie z silnika. Prosze o pomoc
OdpowiedzSprawdź rolki i na wario i samo wario czy pasek nie wytarł rantów. Sprawdź sprzęgło ( okładziny i rolki na wario) Ja mam symka od 3lat a rocznik to 2007 i nic nie zmieniałem zaczął mulić i tylko rurę wydechową zmieniłem. Sprawdź czy rura ma dobry wylot i czy nie jest zapchana, zmień świecę na NGK ale z niebieskim napisem ( właściwie to zacznij on końca mej wypowiedzi )
Odpowiedzmam syma i od pewnego czasu gdy jade 50 km/h to zaczyna się takie bzyczenie jak by jakoś elektronicznie i nie chce więcej jechać ....:/ prosze o pomoc
Odpowiedzspróbuj wymienić świece ;)
OdpowiedzMam syma i mam chyba blokade na module wiecie może jaki kabelek przeciąc ?
Odpowiedzte motory są naprawde dobre
Odpowiedzwitam mam symka 70 tlumik Leo... ZX max speed 110 ale czy to możliwe ze na ful gazie non stop spali około 10 l???
Odpowiedztez mam syma i zadziwia mnie spalanie 5-6 litrow na setke a na iglicy mam najmniejsze spalanie.Jeżdze nim 65 max. wie ktos jak zmniejszyc spalanie gg. 1518961
OdpowiedzWitam. Tez mam sym-ka jet euro x i chciałem zapytać gdzie w nim sa blokady? Z góry dzięki.! ;]
Odpowiedzna waliatorze , natłumiku ślepa kiszka , na gazniku dysze ,większy filter paliwa
Odpowiedza ta slrpa kiszka gdzie
Odpowiedzna tłumiku jest jakby taki mały korytarzyk (ślepa kiszka) trzeba go usunąć i zaspawać.
OdpowiedzMam symka jet euro x 50 rocznik 2005 przejechane ma juz 16000 km i leci mi około 60 na h ale przy tej predkosci odcina paliwo nie wiem dlaczego nie wiem czy blokady sa zdjete jezeli ktos mi pomoze to pisac na gg 12369441
Odpowiedztez tak mialem do czasu kiedy po czyszczeniu gaznika stracil sile. mial za malo powietrza. przestawilem gaznik byle jak i jest dobrze. przestaw gaznik
OdpowiedzMam sym-a jet euro x i muszę przyznać że jest to świetna bestia :D mam tylko jeden problem którym jest prędkość. Mianowicie pościągałem wszystkie blokady tylko nie na module nie chce ciąć żadnych kabelków tylko chciałbym zakupić odblokowany ale na allegro nie widziałem modułów z takimi samymi wejściami;/ są tylko do 4t takie same może one będą pasować? jak macie jakiś link jak to ściągnąć lub kupić moduł. Proszę o szybką odpowiedz:)
OdpowiedzSiema :D Moduły i inne części masz na http://www.racing-planet.pl/index.php?sessID=9c001dbdc2ad1887074320677aac8ae5 a tak nawiasem mówiąc to moduły w tych skuterach są takie jak w peuegocie :D
OdpowiedzDobry sprzęt. Mam nówkę z wyprzedaży rocznika 2008. Zrobiłem dopiero 70 kilometrów, ale moja opinia jest już pewna: super! Bardzo żwawy silnik - naprawdę przebija wszystkie 50-tki. Bez problemu osiąga 45 km/h (jeszcze mam blokadę), a zryw ma taki, że szok. Pali na dotyk. Do tego super wygodnie zestrojone zawieszenie. Może ciut zbyt miękkie, ale za to wygodne. Ergonomiczna pozycja, wszystko pod ręką, duża kanapa. Świetna nóżka. Jedyna wada to toporne hamulce. Są dobre, ale jako, że są mechaniczne to trzeba mieć mocne łapy. Tak jak mówię: nowy skuter za 5k? Tylko ten sprzęt. Co istotne: nie jest to chińszczyzna.
OdpowiedzMechanik. Może być to powod tylu kilometrow zmieniłem dysze w gazniku teraz jest troche lepiej
Odpowiedzja mialem to samo nie odpalał mi ani z rozrusznika ani z kopajki i mi pierścionki popękaly. sprawdź sobie to
Odpowiedzmam taki skuter ostatnio mi sie zepsul pierwszy raz mam 20000 km przejechanych , ale nie wiem co zrobic bardzo ciezko go odpalic nie trzyma obrotow nie ma mocy na poczatku jezdzil nawet 80 km/h a potem juz tylko 60 i teraz padł prosze o szybko kontakt na gg 2471448 lub odpiszcie tu
OdpowiedzNie wiem czy to pewna ale czytałem w necie, że jak skuter ma blokady to nie dlatego, że kogoś ma to wkurzyć tylko dlatego, że silnik może się zatrzeć przy większych prędkościach niż tam te 60km/h. Tak jak napisałem na wstępie nie wiem czy to prawda przeczytałem to na jakimś forum.
Odpowiedzsprawdź ciśnienie na cylindrze. a sam go odblokowałeś?
OdpowiedzMam syma super skuterek dziala bez bez problemów nieoddal bymgo nikomu super maszynka...xD
OdpowiedzMam SYMa identyczny jak na tym foto ;] Osiągi super ;] tył podobny do aprilii SR :) Nie zamienie go na zaden inny!
OdpowiedzMam sym jet z 2005r i nie wiem jaka dysze zalozyc zeby pasowala PISZCIE
Odpowiedzmam pytanko . mam przejechane około 2500km i mam zdjęta blokadę na tłumiku i na wariatorze jedzie mi okolo 70km/h. wie ktoś moze jak sciągnąć blokade z gaźnika nie dawając skutera do serwisu ?z góry dzięki ; )
Odpowiedzkup dysze 70 z małym gwintem taką samą jak do 4 suwa wymień ja, wyciągnij rurkę gumową z filtra powietrza i wyreduluj gaznik(dawka:powietrze-paliwo )jest ot najmniejsza sróbka na gazniku jest obok srubki z obrotów.
Odpowiedz