Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeKolejny raz potwierdza się, że najlepiej szukać motocykla kupionego w polskim salonie.
OdpowiedzKiedyś widzialem na yt jak koles w stanach właśnie stator wymieniał i to byla jedyna usterka już po okresie gwarancyjnym. W stanach to pewnie jeszcze Suzuki kase mu odda wstecz. A w Polsce? Chciało by się zacytować klasyka z Usa: "a w Polsce jak w chlewie obsranym gównem". Pewnie będzie problem. Wiem, wiem maly rynek nowych motocykli, ale jak ma być duży skoro lepszą cenę o 2 czy 3 tys. dostalem od pośrednika spoza oficjalnej sieci dystrybucji, który moto bierze z Holandii?
OdpowiedzNo to zastanów się co piszesz. Chcesz lepsza cenę od pośrednika spoza sieci, a potem chcesz aby oficjalny dealer robił ci na swój koszt akcję serwisową? To w takim razie idź do swojego pośrednika, niech ci wymieni ten stator.
OdpowiedzPolskie podatki... Trzeba inaczej głosować , aby potem nie płakać.
OdpowiedzNiby nic wielkiego, ale nowy model niebawem w sprzedaży...
OdpowiedzCiekawe ile obostrzeń będzie musiał spełnić Polski posiadacz, zanim dostanie ten stator za darmo. Np. warunek pierwszy - motocykl nabyty w ramach polskiej sieci dealerskiej....
OdpowiedzPodobna akcja była z Hondami CBF1000. Ja się załapałem na darmową wymianę motocyklem który miał 7 lat i ponad 60tys km. Dodam że jestem drugim właścicielem w Polsce. Moto z indywidulanego importu z Turcji :) Więc może nie będzie tak źle...
Odpowiedz