Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeUzytkuje SV 1000s od 4 lat i moge pow ze jest to b mocny szybki i zwinny motocykl lecz nie polecam go poczatkujacym. Spory moment obr sprawia ze SV chetnie wystrzela przodem ku nieba lub tanczy co pozwala na fajny drift. Uwazajcie jednak aby nie zlapala przyczepnosci w niepozadanym momencie bo dla niedoswiadczonego motocyklisty moze zle to sie skonczyc. Kierownice wraz z pulka wymienilem na lsl w stylu street. Siedzi sie prosto i wygodnie ale ostrzegam przed naglym powrotem z pionu aby nie obic sobie klejnotow:) Jesli nie wiecie to SV nie lubi jazdy w pionie. Powoduje to niedosmarowanie przedniego cylindra w efekcie jego zatarcia. Sportowe wydechy zalaczaja alarmy w autach:):) Wada Sv jest szybkie zuzywanie sie napedu oraz tylnej opony ale frajda jaka daje jazda tym motocyklem pozostawia to w cieniu.
Odpowiedzjezdze sv650 i jestem zadowolony jak przy 90km/h odkrece bez redukcji,chetnie bym kiedys sprawdzil co potrafi wiekszy brat:)
OdpowiedzWitam wszystkich miałem przyjemność pojeździć suzuki tl 1000 i powiem tak następny motor jaki sobie kupie to będzie sv 1000 albo tl zobaczę ale co to robi od dolnych obrotów to porostu szok brutalny zapas mocy a rzędowa czwórka to jak nie ma 8tys obr to nie jedzie a tu 3000tys i już się sam do siebie śmieje super moto pozdrawiam
OdpowiedzWeż randkę horneta 900 2003 przejedź się i powiedz mi wtedy czy różnica była aż taka ;p
Odpowiedza jaką rzędową czwórką jechałeś??? pewnie jakąś 600 dysponującą 80KM i marnym momentem obrotowym. To jasne, że V-ki mają moment obrotowy osiągany przy niższych obrotach, ale radze przejechać się rzędowym 1000 i zobaczysz, że różnica wcale nie jest taka porażająca...
OdpowiedzA ja się zastanawiam czy brać z owiewką, czy nakeda z miniszybką? Potrzebuję w większości na trasę ok 130km, i tak się zastanawiam, czy naked, który mi się bardziej podoba, nie da rady?
Odpowiedzposiadam sV-ke rocznik- 06 od pol roku,cudowny motocykl,prowadzi sie bardzo lekko,ma kopa ,no i ten dzwiek....wstawilem wydechy Scorpiona wiec naprawde ladnie dudni
Odpowiedzlubie widlaki,za****** lubie,suzuki smigam od lutego 09,napisze tyle : fajny sprzet,gong silnika,dobre osiagi, małe spalanie jak na V-twin dzieki wtryskowi ,idelany na lansowanie :)Lecz jest ale :prowadzenie w szybkich zakretach-masakra ( wczesniej jezdzilem hondą vtr),pasazer kolana pod brodą i za wczesnie wylacza sie ssanie-wina silniczka krokowego.
OdpowiedzDodalbym od siebie, uzytkuje SV-ala 1000 juz trzeci sezon, ze do glupstw jakie sie zdarzaja, to cieknacy o-ring na uszczelnieniu dekla od strony skrzyni biegow. Co do zuzywania opon, to Dialblo Strady starczyly mi na 20tkm (tyl). Co do tlumikow to zapomniales o Ixilach, na nich tez pieknie gra :D Co do dlugich przelotow to z wlasnego doswiadczenia powiem ze jesli sie robi okolo 400 do 500 km nonstop, przerwa jedynie na tankowanie i zaplacenie, nic wiecej, to 4literki zaczynaja byc mocno odczuwalne.
Odpowiedzartykuły na tym smiesznym portalu to normalnie jakas paranoja jest. albo pisza to dzieci albo niewiem. chyba naprawde dzieci. aha albo placa wam za reklame suzuki. no genialne normalnie tak jak art o fireblade.
Odpowiedz...jak wiele motocykli i motocyklistow, tak wiele opinii. SV1000 to swietny sprzet, ktory cieszy podczas uzytkowania zarowno na trasie oraz na torze. Ducati czy Aprilia to to nie jest, ale w rezultacie rachunki za eksploatacje sa duzo nizsze... Uzytkuje SV od 2 sezonow i polecam ten sprzet osobom, ktore cenia sobie oryginalnosc. W cenie porzadnej SV1000 mozna kupic co najwyzej "zajechana" 600 R4. Pozdrawiam!
OdpowiedzJaki Dzikus??? Toż to RUDA GRAŻYNA :P byle 600 w rzędzie to wymiecie... GSXR 1000 K5 albo R1 to są dzikusy!!!!
Odpowiedzsynku- Stań sobie 600tką o podobnej mocy (125koni) a pokaże ci co to przyspieszenie-miałem gixera 600 k4-teraz mam sv 1000.... Nie miałbyś szans :)
Odpowiedzsynku- Stań sobie 600tką o podobnej mocy (125koni) a pokaże ci co to przyspieszenie-miałem gixera 600 k4-teraz mam sv 1000.... Nie miałbyś szans :)
Odpowiedzsynku- Stań sobie 600tką o podobnej mocy (125koni) a pokaże ci co to przyspieszenie-miałem gixera 600 k4-teraz mam sv 1000.... Nie miałbyś szans :)
Odpowiedzsynku- Stań sobie 600tką o podobnej mocy (125koni) a pokaże ci co to przyspieszenie-miałem gixera 600 k4-teraz mam sv 1000.... Nie miałbyś szans :)
Odpowiedzsynku- Stań sobie 600tką o podobnej mocy (125koni) a pokaże ci co to przyspieszenie-miałem gixera 600 k4-teraz mam sv 1000.... Nie miałbyś szans :)
Odpowiedzto nie honor jezdzic rzedowa czworka :)
OdpowiedzZgadza się ERŁANIE, Gixer K5 i R1 (zakładając, że mówisz o pierwszej generacji) są ostrymi maszynami. Zapewniam Cię jednak, że byle 600 w rzędzie nie wymiecie SV1000.
OdpowiedzPoprawcie tekst ;) Bo jest "z przodu robi to zacisk jednotłoczkowy na 220mm tarczy", a chyba powinno być "z tyłu" ;)
Odpowiedz