Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem, skąd wzięly się takie liczby dot. zużycia paliwa. Mam "jajko" już 4 lata i jeżdżę dużo (rocznie ok. 10 tys. km). średnio w mieście 5l/100, a trasa bez żyłowania 4,5l/100. Sprzęcik OK, ale trochę za mało mocy....
Odpowiedzczy tylko mi przypomina suzane gs 500f
OdpowiedzSuzuki GSX-F 650 - Idealny ,Serwis, 3 kufry, PL - jestem zmuszony sprzedać. Zapraszam do oglądania: http://allegro.pl/suzuki-gsx-f-650-idealny-serwis-3-kufry-pl-i2444806024.html
OdpowiedzMAm taki do sprzedania sprowadzony z francji 2008r ideal przebieg udokumentowany tel 886400420
OdpowiedzMam taki sprzęt i przejechałem na nim ok. 20000 km jest wygodny pozwala na przejechanie jednorazowo nawet tysiąca kilometrów spalanie motocyklem załadowany kuframi przy jeżdzie do 150-160 ok. 5,5l/100. Bezawaryjny, prowadzi się lekko i przyjemnie, bardzo elastyczny silnik. Poleciam jedynie zmienić szybę na turystyczną znacznie poprawia komfort jazdy oraz osiągi. Za cenę jaka trzeba załacić za sprzęt uwarzam ze jest rewelacyjny. POLECAM
OdpowiedzMój Kymco Agility pali 2,3 na setkę haha i ciśnie do 115/h
OdpowiedzNie porównuj gówna do czekolady
OdpowiedzPrzejechałem się dosłownie kilka km Zuzą 2009 jak to nazywacie z przebiegiem 8000 km, zaraz po tym jak zsiadłem z FZS 1000 Fazera z przebiegiem ponad 50 000. Pod względem zawieszenia i pozycji, na Fazerze jest bardziej komfortowo (182 cm), ale precyzja jakby lepsza w Suzuki. Jeżeli chodzi o przyspieszenie i elastyczność - przepaść na korzyść Yamahy, do czasu aż nie uświadomiłem sobie, że Fazera kręcić w zakresie 7-11 tys obrotów, nie można tak po prostu. Na to trzeba mieć naprawdę duże doświadcznie i ponieważ go nie mam, to robię to rzadko. A na GSX-F jest to super zabawa. Odkręcanie do 12 tys i dźwięk przy akcesoryjnym wydechu są super.
OdpowiedzZuze mam rok motocykl jak żaden mi przypadł do gustu bardzo ładny solidny bezawaryjny silnik troszke nudny w trasie bo jest tak elastyczny że nie ma potrzeby zmieniać biegu przy 60 tce na 6 biegu dokładasz a on od razu idzie do przodu nie szarpie tylko pięknie przyspiesza w winklach miodzio lodzio a co do wad to siedzenie w orginale to tragedia po przejechaniu 300-400 km tyłek asz wyje z bulu i spalanie troszke wysokie na miejscu bo w trasie 4.5-5 jest ok ogulnie moto polecam bardzo
Odpowiedzmam Zuzie i przejechałem 5,5 tyś km i Musze przyznać że jestem zachwycony nadal tym motocyklem mimo swej masy prowadzi się lekko i się słucha a nie skacze jak kawka silnik jest po prostu lodżio miodzio elastyczny że aż tęskni się za zmianą biegów 50 km/h na 6 dodajesz gazu a moto gna zawieszka zaje fajna heble śmiertelne w pozytywie spalanie jest bardzo przyzwoite z plecaczkiem w trasie 4,4-4,6 zastanawiam sią jak z niej wycisnąć 7/100 km a minus to brak gumoli i wyświetlacza temperatury lecz z całą odpowiedzialnością polecam
OdpowiedzMam przyjemność użytkować ten motocykl od 3 miesięcy i ani razu spalanie nie przekroczyło mi nawet 6 litrów zarówno w miescie, jak i w trasie. Zazwyczaj utrzymuje się na poziomie 5,5 litra (lubię poszaleć;P). Dużo zależy od sposobu dotarcia maszyny. Postępowałem wg. instrukcji, a efekty widzę w swojej kieszeni:D Motocykl wbrew pozorom, nie jest taki cięzki. Przesiadłem się na niego z 250-ki ważacej 2 razy mniej, a po 20 minutach jazdy juz nie przeszkadzała mi jego masa. Spokojnie można manewrowac w korkach czy na parkingu (ważę 64 kg, i jestem niski), więc jest to moto dla kazdego;)
Odpowiedzok, dzieki . Mialem pewne wątpliwosci ale zostaly szybko rozwiane
OdpowiedzNie bedzie za nisko. Jeździełem tym sprzetem mając podobny wzrost i było wygodnie. pozdr,
Odpowiedzmam 189 cm. czy siedzenie nie jest zbyt niskie jak dla mnie ?? czy kat ugiecia w kolanach nie bedzie zbyt maly ??
Odpowiedzpowiedzcie czy w czasie jazdy czuc , ze moto wazy prawie 250kg ???
Odpowiedzmotorek lekki nie jest. Do tego fabryczny tłumik o rozmiarach fabrycznego komin dośc mocno ściąga w prawo.
Odpowiedzpowiedzcie czy w czasie jazdy czuc , ze moto wazy prawie 250kg ???
Odpowiedzpowiedzcie czy w czasie jazdy czuc , ze moto wazy prawie 250kg ???
OdpowiedzTYLKO NA JEDYNCE NO I JAK TRZEBA PARKOWAĆ
Odpowiedzpowiedzcie czy w czasie jazdy czuc , ze moto wazy prawie 250kg ???
OdpowiedzDobrze sprawdza sie na drogach w USA --- mozna pojechac dluzej i rece nie odpadaja. 170-180km/h spokojnie, bez nerwow. Troche pali, szczegolnie jak sie operuje powyzej 9000rpm.
Odpowiedznie zgadzam sie ze spalaniem, moj pali od 5 do 5,4 l / 100 przy normalnej jezdzie w cyklu mieszanym
Odpowiedza ja jezdze nim tak ze mi pali prawie 9 ale to wiesz na maxa kat:D
Odpowiedzmam bandita 650 k7 i trzeba przyznać, że dość długo się układał (docierał). w tym czasie spalanie było wysokie. potem min. 4,6l/100km; max. (jak do tej pory 7,2l/100km) średnio pali poniżej 6l/100km, ale trzeba biegi dość wcześnie zieniać. koło 5tyś. obr. ogólnie na spalanie nie narzekam, trzeba tylko dobrze go wyczuć.
OdpowiedzMam przyjemność posiadać właśnie ten motocykl. Za naradą znajomych wybrałem właśnie GSXf a nie GSXr jako że to pierwsze 2oo. Wrażenia po przejechaniu ilkuset kilometrów - pozytywne. Moto jest na tyle słabe że wybacza błędy, jednocześnie 85KM daje sporo frajdy.
OdpowiedzSzkoda że w teście nie wspomniano o innych mapach zapłonu w porównaniu z banditem. Średnie spalanie po 3000km wyszło mi 6,3 litra minimalne 5,14 max 7,8litra, przy czym trzeba wspomnieć o docieraniu do 1600km aktualnie średnie spalanie to około 7 litrów. Idiotyczne jest to że przy fabrycznym kufrze i stelażu nie da się podnieść siodełka - konieczne jest zdemontowanie kufra. Podstawka centralna to dodatkowo koszt 1000zł. Jeśli chodzi o owiewki to może macie coś źle złożone ? mnie nic nie trzeszczy zaś osoby które narzekają na stuki to imho osoby które do tej pory jeździły na sportach na których nic innego poza hukiem silnika nie słychać. Tłumik naprawde spełnia swoje zadanie jednak należy wspomnieć o niesłychanym nagrzewaniu się co przy tych wymiarach sporego wiadra jest niebezpieczne- pomijając estetykę. Przyjemna wyprostowana jazda kończy się już przy 100km/h na co lekarstwem jest akcesoryjna szybka a raczej jej nakładka. Moim zdaniem idealnym rozwiązaniem byłby podobny bandit w owiewce ale z silnikiem 1250 i z wyżej poprowadzoną linią szyby
OdpowiedzA skąd info o innych mapach zapłonu w porównaniu z Banditem ? Przeczytałem kilka testów i nigdzie nie było o tym informacji. Co do spalania, przejechałem dotychczas 2400 km. i z każdym tankowaniem po dotarciu jest jakby trochę oszczędniej ;)
OdpowiedzW zasadzie w każdym zachodnim teście jest takie info
OdpowiedzHej, Sam byłem zaskoczony tym 6.5 litra, tym bardziej, że nie szalałem. Jeśli ktoś ma krótkie trasy do zrobienia, to nie ma to znaczenia. Ale jeśli ktoś robi na moto 20 000 km rocznie (a znam takich, którzy robią dużo więcej), to litra paliwa oznacza rocznie rachunki na paliwo wyższe o ok. 1000 pln. To moim zdaniem sporo, wolę za to kupić dobry ciuch na motocykl. Natomiast motocykl jest rzeczywiście bardzo stabilny, przewidywalny, przyjemny w obejściu. Trzeba tylko podkręcić sprężyny w przednim widelcu, aby nie bujał w zakrętach. Pozdr, Lovtza
OdpowiedzO matko, 6.5litra? Chyba na gumie nim jeździliście non stop .. Apropos: idzie na gumę? Dziś jadę na jazdę próbną właśnie gsx-f i już się nie mogę doczekać. Jeśli rzeczywiście jest taki stabilny (conajmniej jak Z750) to chyba go sobie sprawię.
OdpowiedzWrażenia po jeździe próbnej: Lusterka, siodło, pozycja (mam 178cm) hamulce i stabilność absolutnie wzorowa. Mistrzostwo świata. Prowadzenie w korku bardzo dobre jak na tą masę. Zwinny, zwrotny, stabilny fajny. Do Z750 ciut mu brakuje, ale jest dobrze. Zdecydowanie lepiej niż można przypuszczać widząc 240kg masy własnej. Silnik dobry, chociaż zdecydowana ciut szarpiąca reakcja na gaz pozostawia nieco do życzenia (ale to ma być prawie-ścigacz, więc może przypasować). Z dołu nie robi takiego wrażenia jak Z750 ale zupełnie nie szarpie i jest bardzo elastyczny. Rusza z dwójki bez żadnego problemu. Przy pełnym odkręceniu, trzeba mieć wcześniej plan co dalej, bo szybko robi się za szybko ;-) Owiewka niezła, dopiero przy 160km/h zauważyłem że ciut wieje i trza by się było schylić. W czasie testu było 30st C i w nogi w korku zaczynało na prawdę robić się ciepło. Silnik niemiłosiernie się grzeje i łatwo się poparzyć, zwłaszcza w krótkich spodenkach. Ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne. Brzmi i prowadzi się jak prawie-ścigacz jednocześnie zabierając maksymalnie aż 214kg ładunku. Warto go przemyśleć. Akcesoryjne wydechy i cały ten tuning mogą wydobyć z niego to czego seryjnie mu brakuje. Uważam, że ten motór wspaniale nadaje się do dłuższych wycieczek.
Odpowiedzza slaby, za ta cene mozna dostac buse w usa heh
OdpowiedzNIESAMOWITE!!! 1 test na scigacz.pl bez jakis pseudo modelek!!!! SZOK !!! Kto go teraz wogole przeczyta...??? :)
OdpowiedzPrzepraszam :) Nie jesteśmy niestety doskonali ;)
OdpowiedzA po co się pali oponę do testu? To może test żywotności opony?
Odpowiedzfotki są genialne!!!!
OdpowiedzBardzo ładny "ala" Ścig :) Dobry i ładny bo zrobiony przez SUZUKI !!! Ma w sobie TO COŚ :P Pzdr dla Wszystkich Bikerów
OdpowiedzŚwietne zdjęcia!
Odpowiedz