Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeKupiłem gsxf600 z 1991 roku na pierwsze moto i jestem zadowolony ;) ma na liczniku 67 ale pewnie 100juz dobił i kompresje trzyma super mimo że ogniem pluł nie raz xd Nie ma jak olejak ;)
OdpowiedzTak jak poczytałem opinie co niektórych osób to się trochę dziwię że tak narzekają, że masakra itp. Kupiłem GSXF 600 w listopadzie tamtego roku i złego słowa nie mogę powiedzieć. mój jest z 2001 roku i ma już przejechane prawie 70tkm z czego 3tkm są moje. Ponieważ jest to mój pierwszy motocykl w życiu i popełniłem parę błędów przy zmianie biegów czy przy jakiś innych manewrach to motocykl zawsze zachowywał się stabilnie. Nie zaskoczył mnie niczym negatywnym podczas jazdy. Dużej masy nie czuć jak już się toczymy więc nie stanowi problemu. Moc niespełna 80KM pozwala świeżemu kierowcy nauczyć się jeździć bez nadmiernego ryzyka że gdzieś na zakręcie ucieknie tylne koło przy przyspieszaniu (chyba że ktoś się mocno postara). Wiadomo nie jest to standardowy przecinak, twardy i bezkompromisowy ale motocykl do jazdy turystycznej z lekkim zacięciem sportowym. 4,5s do 100km/h na początek w zupełności wystarczą. Ci którzy zastanawiają się nad zakupem tego motocykla na pierwszą maszynę to szczerze im to polecam. Potrafi zapewnić sporo radości z jazdy. Jeżdżę od początku tego roku i za każdym razem na koniec jazdy banan od ucha do ucha i ogromna chęć wyjazdu znowu :)
Odpowiedzco sie bardziej oplaca kupic?? Suzuki-http://tablica.pl/oferta/suzuki-gsx600f-tanio-CID5-ID36YNx.html#acbaccec61 czy? Honda-http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-125-2005r-pelna-dokumentacja-sprawdz-tanioo-CID5-ID36vG5.html#b82227e3c0 w sęsie ze o stan np.silnika jazde i oczywiscie o moc honda 125 wiadomo slabsza ale pod względem samego silnika co lepse??
Odpowiedzza kwote 4 tys zloty ?
Odpowiedzczy warto kupić gsx 600f z 1998 roku z przebiegiem 58 tys bezwypadkowy, z nowymi oponami i napedem ??
OdpowiedzWedlug serwisowki Haynes moc po 1998 roku wynosi w przeliczeniu z kW okolo 73-74 KM.
Odpowiedzsiema mam suzuki gsxf 600 i ma pytanie podczas jazdy w jakiej pozycji powinna byc przekrecona gałka od kranika paliwa.
Odpowiedzna dół bo w prawo masz dawke przy odpalaniu bezpośrednio paliwo do gaźników w lewo rezerwa
Odpowiedzwitaj kolego,ma być na ON ,rezerwa RES, a PRI to przekręcasz jak moto dłużej stoi np. po zimie tylko nie jeźdz jak masz przekręcony na PRI bo paliwo może nie kontrolowanie sie przelać do cylindrów.....pozdro i lewa w góe..
Odpowiedzwitaj kolego,ma być na ON ,rezerwa RES, a PRI to przekręcasz jak moto dłużej stoi np. po zimie tylko nie jeźdz jak masz przekręcony na PRI bo paliwo może nie kontrolowanie sie przelać do cylindrów.....pozdro i lewa w góe..
Odpowiedzwitaj kolego,ma być na ON ,rezerwa RES, a PRI to przekręcasz jak moto dłużej stoi np. po zimie tylko nie jeźdz jak masz przekręcony na PRI bo paliwo może nie kontrolowanie sie przelać do cylindrów.....pozdro i lewa w góe..
Odpowiedzwitam mam male pytanie- czy takii gsxf 600 bylby dobrym wyborem dla kogos kto jezdzil tylko na kursowej varadero i 2 lata na mz 150? mam raczej srednia budowe ciala. pomózcie:)
Odpowiedzsuzuki bandit 600 1997 czy bak z rocznika powyżej 2000r bedzie pasował do starszego rocznika
Odpowiedznabyłem właśnie GSX600F z 1994 roku ,jest to mój pierwszy poważniejszy motorek troszke sie go obawiałem ale po paru przejażdżkach zmieniłem szybko zdanie ...jak dla mnie i mojego syna jest wystarczający.Nie zamierzam nim szaleć po prosto chcę nim pojeździć i zwiedzić troszkę Polskę....motorek jest super.....
OdpowiedzDo kolegów którzy znaja sie troszke na motorkach, podejrzewam ze wszyscy sie znacie, bo przeciez kazdy jest najmodrzejszy:)) ale tak naprawde powiedzcie mi szczerze-> Mam na oku GSXF jajko z 1998 roku przejechane chyba 66 tys 600 oczywiscie, jezdzi na niej muj kuzyn, chce sie przesiasc na cos mocniejszego a ja mam chec od niego odkupic to moto> Co prawda niedawno zrobiłem prawko, zreszta on tez zrobił i kupił pierwsze moto własnie to jajko, nie zabił sie wiecchyba ja tez niepowinienem zaznacze ze troszke mam poukładane w głowie! a teraz sedno sprawy czy faktycznie jest tak z tymi motorkami ze one sa takie wytrzymałe i mało awaryjne czy to tylko taka bajka pyszczona w swiat, kuzynowi faktycznie zadna awaria głebsza niedolegała z tym moto:) Boje sie troszke ze wygam kase i bede miał sprzet do ciagłej naprawy, dodam ze kuzyn dba o moto i wymienia to co trzeba! Pomozecie:)) Przepraszam z a błedy:))Pozdrawiam
OdpowiedzOsobiście posiadam GSX600F z 1999 roku i opinie o bezawaryjności tej maszyny to napewno nie legendy a prawda!Nie wiem tylko czy to dobry pomysł zaczynać karierę motocyklisty od tej maszyny. Jest troszkę maswna i wbrew pozorom dość szybka :) ale potwierdzam także że jest solidna i niezawodna :) Pozdrawiam
Odpowiedzjeśli chodzi o masę to się zgadzam, że nie jest łatwo ale ja zaczynałem przygodę z motocyklami właśnie od GSX600F (to było 3 lata temu - zakupiłem maszynę z 2000r) i mam go do tej pory. muszę powiedzieć, że na początku trzeba podejść do niego z dużym dystansem ale po kilku tysiącach można czerpać dużo przyjemności z jazdy. :D
OdpowiedzMarcin masz rację że jest ciężki to fakt ale daje sobie radę z masą....do 5 tyś. taki motorek ale wyżej to potrafi pokazać.....ja jestem bardzo zadowolony....
OdpowiedzDo jednego zdania muszę się przyczepić. W przednim zawieszeniu można regulować tylko siłę tłumienia. Natomiast z tyłu można ustawiać zarówno napięcie wstępne i siłę tłumienia. Dodam też, że można się spotkać z opiniami, że tylny amortyzator jest za słaby do tego moto. Mój przypadek chyba to potwierdza. Mam jajko z 2000 roku i żeby osiągnąć prawidłowe ustawienie do jazdy solo (SAG zbliżony do zalecanego) musiałem ustawić napięcie wstępne na 7 (w skali 1-7). Gdybym chciał zabrać pasażera i bagaż, to nie mam już możliwości prawidłowego ustawienia.
OdpowiedzWielkie dzięki moderatorowi za "jajko" w dziale motocykle używane! To naprawde fajne moto za niewielką kase! Osobiscie polecam!
Odpowiedzmoto user oczywiscie ma na mysli "tyle fajnych moto"! fajne moto to zapewne honda i ...honda! badziewiarstwo i tyle
OdpowiedzKrytykować jajko może tylko ten kto nie miał z nim stycznosci! Polecałbym 750tke ,mocy niby nie wiele więcej ale różnica kolosalna! W moim jajku wymieniłem wydech i sportowe fitry i smiga dwie i pól paczki! Przyznaje że ani sport ani turystyk to to nie jest !Jednak za tą cene może długo dawać satysfakcje swojemu włascicielowi! Pozdrawiam wszystkich jajkomaniaków!!
OdpowiedzW moim jajku 3/4 motocykl zaczyna jechac od 5-6 tysiecy, czyli na 6-tym biegu okolo 130-140 km/h.
Odpowiedz3/4 jest sporo dynamiczniejszy i elstayczniejszy
OdpowiedzW dupach się poprzewracało. Wszyscy by chcieli jeździć sprzetami po minimum 150KM... a na zachodzie takie sprzety jak gsxf to najpopularniejszy typ sprzedawanych motocykli. Jakby nie byly popularne, to Suzuki by tyle tego nie natluklo.
Odpowiedznaprawde trzeba sie natrudzic zeby nie powiedziec czegos negatywnego o tym motocyklu - zeby go okreslic jednym slowem to tylko katastrofa mi przychodzi na mysl. A tyle jest fajnych moto do opisania.
OdpowiedzNo tak ,znając życie to najlepsze jest twoje moto!
OdpowiedzA mnie przychodzi na myśl słowo masakra. Ale nie o moto, bo go nie znam, tylko o filmie ZAJACA. Dobry filmowy komentarz do artykułu Lovtzy o znieczulicy. Ex ante jakby, ale długo nie trzeba będzie czekać na nieszczęście. Natomiast jako początkujący motocyklista bardzo chętnie bym usłyszał (przeczytał) nieco konkretów, czemu katastrofa. Pozdrawiam.
Odpowiedzczegos ty sie chlopie napalił ?
OdpowiedzNiebieskich L&M. Miło mi, że mogłem zaspokoić Twoją ciekawość.
OdpowiedzMuszę się zgodzić, jednak ten sprzęt jest bardzo popularny w Polsce. O jakich fajnych moto mówisz? Pozdrawiam
Odpowiedz