Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeFajna Muzyczka na filmiku haha
OdpowiedzSuzuki GSX-R 1000 K7 jest moim Marzeniem !!! Zawsze stawiałem na GSX-R'a i miałem racje ponieważ są niezwyciężone i niedoścignione ! Poprostu Są wykurwiste !!! Przepiękne Ścigacze cóż więcej mówić. Dla mnie jest mistrzem w Klasie 1000-ca ze wszystkich litrów !!! Pozdrowienia dal Bikerów posiadających jakiegokolwiek Gixera i wszystkich tych którzy mają własnego Ścigacza !!!
OdpowiedzFajny motor ale laski jeszcze lepsze
OdpowiedzFajny test tor, misto a gdzie stunt??Być moze ktos kupił by go żeby pośmigać na kole a nie wie jak on sie zachowuje na gumie??Szkoda że nie ma tego testu.Motorek bardzo fajny ale nie dane mi było na niego nawet siąść.
OdpowiedzOstatni testowałem Suzuki GSXR 750 K7.Naprawde rewelwcyjny motocykl.Prowadzenie, skrzynia biegów!Idealnie!Osiągi naprawde wystarczające:)ale wiadomo! to nie GSXR 1000.Juzna testowanie GSXR 1000 K7 sie nie zdecyduje! Poprostu musze go mieć:)
Odpowiedzchetnie sprowadze gsx-r z usa- cena nowki to 13300$ z dostawa do portu w gdyni-wiecej info prosze pisac na email-martin_302@wp.pl
Odpowiedzautor tego artykulu zapomnial chyba o najnowszej bardzo przydatnej funkcji -mowa o trzystopniowej regulacji mocy silnika-uwazam to za najwieksza inwowacje w tym modelu.Mamy do wyboru 3 tryby blokowania mocy silnika -wciskajac tryb A jest ograniczony do pojemnosci 600,tryb B-750,tryb C to 1000-fajna opcja.-dlatego wlasnie wykladam 10,000$ i kupuje nowke-pozdro
OdpowiedzDla mnie to w ogóle ten artykuł jest totalnie bez sensu nic nie wnosi i nic z niego nie wynika. totalny amator pisze takie głupoty. Zamiast dokładnego rzetelnego testu motocykla dokładnych informacji na temat motocykla bardziej od strony technicznej czytamy takie bzdurne terminy jak: motocykl dla kowalskiego, nie do lasku itd.... oczywistym jest że motocykl o 195 konnym silniku skonstruowany z myślą o torze nie jest dla kogoś kto nie umie jeździć a jeśli takowy delikwent kupi owy motocykl to będzie jeździł 80 km/h albo sie zabije. ja czytając te wypociny miałem wrażenie że czytam laną wodę oby więcej i nic się z tego nie dowiedziałem. Ale to norma na portalu ścigacz.pl tu zazwyczaj g.... wiedzą a się rozpisują. i tak jak przedmówca napisał o mapach zapłonu zero. a wypadło o tym napisać chociażby z uwagi na to że K5 K6 nie miał tego systemu. Artykuł dno.
OdpowiedzAkurat z tymi trybami to jest dokladnie odwrotnie: tryb A to pelna moc, tryb B nizsza moc i moment obrotowy osiagany wczesniej i tryb C - tzw. mokry. Sporo na tem temat jest w sieci,zanim kupisz warto poczytac, zebys sie nie rozczarowal:)
Odpowiedzkazdy chce miec litra, a i tak nikt nim nie potrafi jezdzic. na 600 lansiarze!
OdpowiedzNie zapominaj o 750. http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R750,motocykl,bezkonkurencyjny,2217.html
Odpowiedz