Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeNadal uważam że najlepszym litrem jest BMW S1000RR, Co do Paginale? Pewnie cena bedzie taka że można za nia bedzie kupić dwa takie gsxr-y. Fajnie że znowu jest jeden wydech ;) Fakt faktem suzuki bedzie zamiatac ogon w testach.
Odpowiedzteż widziałem ten motocykl suzuki virus to jest raczej motocykl wymyślony przez jakiegoś dilera suzuki podobny pomysł był z Hondą CBR 1100XX kiedyś widziałem na cycle world ze niby Honda chce na nowo robić blackbirda ale cisza a to widziałem jakiś rok temu
OdpowiedzAż szkoda że suzuki zostaje cały czas przy tam samym, w 2009 gsx r który wyszedł był świeżością, wszystko było nowe. Ciekawi mnie fakt dotyczący gixxera 1000 w nakedzie, Suzuki Virus niby 185KM. To Prawda czy ktoś sam powstawiał do 1000 kilka elementów z GSRa 750 i pokazał na wystawie, bo wiele info na ten temat w sieci nie ma.
Odpowiedzsuzuki od paru lat cofa się w rozwoju
OdpowiedzPanigale nie grozi nikomu bo pewnie pierwszy rok przejedzie na akcjach serwisowych. Kazdy japonczyk jak ma cos wiecej pokazac na torze to nalezy w nim dłubac i to wliczone jest w kalkulację:) Co tu mozna wymyslać ?Dołozyc smigło:hehe.
OdpowiedzA no w USA nowy gixxx 1000 jest już w sprzedaży i kosztuje $13,799
Odpowiedzjak sobie Suzuki poradzi? - a no jak zwykle, ceną.
Odpowiedzpojechałeś po bandzie :D pękam ze smiechu ale masz racje ! Jak narazie kroku europejskim motocyklom dotrzymuje tylko zx10r. Dobra R1 skonczyła się na Rn09, dobry gixx skonczył się na K6, Honda zawsze była w tyle chociaż jeździ się nią świetnie (bo jest stworzona do jazdy po drodze) ale te ostatnie problemy z pożeraniem oleju to coś smiesznego. A kawasaki jak ruszło w 2004 z nowym bikiem to trwa na górze do tej pory, i to mnie cieszy. Na wiosne poluje na Igen bo jest tak mocarny że aż sie tego boje.
OdpowiedzDobrze gadasz. Piwo dla ciebie...
OdpowiedzDobrze gadasz. Piwo dla ciebie...
Odpowiedzjak by to ujął klasyk: Du...y nie urywa.
OdpowiedzJa ma cichą nadzieję, że Yamaha, Honda i Suzuki pracują nad nowymi litrami, które zmiotą ten niemiecki szajs(swoją drogą piękny niczym przeciętna Niemka) z powierzchni ziemi niczym nalot zmasowany nalot przy użyciu bomb jądrowych :P ;) .
Odpowiedzostatnio rozbieralem przednia i boczna owiewke w CBR1000RR 2008, ktos kto to wymislil na troche nie tak w glowie i to dopero jest szajsz!!!!!!!!! idz zobacz sobie jak to jest rozwiazane w normalnych motorach (czytaj niemieckich). Nie wiem moze suzuki lepiej tu wypada ale przeciez honda to wzor od zoltych....
OdpowiedzJak jestes niemot to sie nie zabieraj za rozbieranie moto... Kto kumaty zaraz znajdzie,że wystarczy odkręcic dwie śrubki i wyciągnąć trzy wciski żeby zeszła owiewka boczna, z czasza podobnie...Bardzo sensownie rozwiązane i przede wszystkim lekkie a jak osioł z łapami od ursusa sie oderwie, nie da sobie rady albo napisze takiego posta jak rolnik.
Odpowiedzhehe ale jestes smieszny, rozkrecic to nie problem, chodzi o to ze to jest taki kiepski plastik ze sie wykrzywia i ze nawet jak potem pospinasz wszystko razem to i tak nic nie pasuje, robia sie przerwy, szczeliny i wszystko trzeszczy. dramat do kwadratu. w normalnym motocyklu oskrecasz 4 moze 6 srub i wszystko ladnie schodzi, nie ma zadnych spinek, zatrzaskow i innych gowien. a potem poskrecac to zajmuje dokladnie tyle samo czasu! niestety w super extra cool najlepszej japonskiej niezniszczalnej hondzie nie jest to takie rozowe.... hehehehe
Odpowiedzjak sobie poradzi? dostanie lomot w testach az czeszczy hehe .siedemste koni 4 kilo heheheh marzenie .ale jak wiadomo te testy powinny interesowac co najwzyej ludzi ktorzy sa w stanie z takiej maszyny wycisnac ostatnie soki na torze dla przecietnego keirwocy wyniki niebeda mialy wiekdszego znaczenia czy ducatio bedzie 0.4 sek szybsze do 200 czy nie chociaz fakt faktemz e o ile tedsty na torze na dziesiate sekundy dla przecietnego laika znaczenia niemaja to juz bedzie ciut wkurzony gdy na porstej ducat bedzie mu odchodzil w takim gsxr 1000
Odpowiedznadgorliwość w wyścigu zbrojeń sprawiła że japońskie firmy zjadają w tej chwili własny ogon. zostało im już tylko pocienianie tłoków. ciekawe jak to wpłynie na trwałość takiego motocykla.
OdpowiedzCo Ty dajesz ziom? To właśnie znak, że a) wracamy do klasyki - jeden normalny wydech to poezja. Ten kto wymyślił puszki pod silnikiem powinien zostać pozbawiony klejnotów, o ile w ogóle je kiedyś miał. b) jesteśmy w przełomowym momencie, teraz pojawi się coś nowego, co odmieni rynek. Byle to nie były pomysły typu gladius i inne cieplackie rozwiązania, jakich ostatnio kilka się przez ściga przewinęło... Pocienianie tłoków i zmniejszenie trwałości odbije się tylko na tym, że narwańcy z kasą z komunii i 18tki nie kupią za 10 koła r6 z wypadającą 2, której nie dość, że nie ogarniają to potem nie mają za co utrzymać. Same plusy. Ci, których stać na fanaberię "motocykl" dalej będą nim jeździć. OPA!
OdpowiedzSkromne to info.Na podstawie zdjec to trudno cokolwiek mowić.Lepiej jednak jest rozwijac projekt niz tworzyc nowe. Jeden wydech to dobre posuniecie ,mniejsze koszty gleby.Dalej zwraca uwage dolna chłodnica co moze swiadczyc o rezerwie w tuningu.
OdpowiedzA po za tym to dobrzy jesteście ;D ;D jeszcze nigdzie nie ma nic o nowym gixxie a na ścigacz.pl już jest ;D to mi się podoba to sie ceni new gixxx he is better
Odpowiedza jeżeli chodzi o Ducati Panigale to jeszcze nie wiadomo czy jest takie szybkie jak wszystcy mówią a zmiany w gixxie 1000 na pewno wyjdą mu na dobre i bedzie osiągał lepsze czasy na torze to wystarczy a pozatym fajnie wygląda nowy gixxx
OdpowiedzNo prawdę mówiąc no to szału nie ma ale zawsze coś i jeden tłumik to dobre posunięcie czeba też mieć na uwadze ze jeden tłumik jest lżejszy od dwóch
Odpowiedz