Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeNo, i bardzo dobrze, oby wiecej 250, mamy juz scigalke (ninja) nakeda (VTR) 2 fajne Duale (KLX i WR) to jeszcze dojdzie GSR, podobno Hornet tez jest juz w fazie testow, dojdzie jakis fajny turystyk pokroju Hondy Deauville i dla kazdego cos milego. A ceny w odpowiednim czasie same zejda na ziemie. Wtedy nowy, niedrogi i oszczedny motocykl bedzie na wyciagniecie reki wiekszosci mlodych, i starszych ludzi ktorzy nie chca stac w korku, i lubia spalanie na poziomie 3-4l/100 km w miescie z wiatrem na twarzy
OdpowiedzTurystyk typu Deauville to już nie sądzę. Koncepcja takiego pojazdu raczej wyklucza pojemność 250. Już teraz większość narzeka na NTV, że tyle co jest to za mało (moim zdaniem niesłusznie).
OdpowiedzW końcu będzie konkurencja w klasie 250cm. Może te sprzęty nie będą już chodzić po 19 - 20 tys. (VTR 250, Ninja 250R).
Odpowiedz