Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeCo do wymienionych minusów, sprzęt ważący 240kg nie nadaje się do jazdy w terenie, ale zależy o jakim terenie mówimy. Gdy założymy sztormiakowi k60scout lub mitas e07 śmiało można się wybrać na ryby drogami gruntowymi lub dzielnie pomykać szutrami 60/70kmh. Dojechać na biwak na zad.piu bez obaw że urwiemy owiewkę pod silnikiem też śmiało można. Generalnie jak ktoś dobrze ogarnia motocykl i go zna, zrobił nim trochę km to brak ABSu nie jest niezbędny. Motocykl prowadzi się świetnie i jest przewidywalny, spalanie w trasie do 120kmh z załadowanymi kuframi spala do 6litrów więc jak na 1000cm nie jest źle, to nie transalp 600 ;-) Na szarpanie przy najniższych obrotach pomaga serwis i synchro przepustnic wtrysków. Silnik ma duży moment już przy najniższych obrotach i ze dwa razy mi się zdarzyło na wyjściu z wolnego ciasnego zakrętu niezamierzone wystrzelenie przodu w powietrze na dwójce samym gazem. Ceny poprzedniej generacji są naprawdę konkurencyjne i jest lepszym wyjściem kupić dl650 lub dl1000 zamiast transalpa czy varadero
OdpowiedzTrzeba przyznac, ze o wiele ladniejsze byly te stare V-Stormy od dzisiejszych. Rozumiem, ze chcieli sie wyroznic sposrod pozostalych sport turystykow ale no szczegolnie ten przod mi sie nie podoba
OdpowiedzNieśmiertelny motocykl, na amerykańskich forach można znaleźć ludzi którzy zrobili 300tys bez rozebrania silnika. Drogi szutrowe czy gruntowe ogarnia bez problemu, odpowiednie gumy i można wiele. Jest dużo lżejszy od konkurencji i świetnie się prowadzi, ja mam 176cm i na palcach dotykam ziemi, pewnie w niektórych ekstremalnych sytuacjach byłby problem ale motocykl jest bardzo poręczny. Spalanie zależnie od stylu jazdy i typu trasy 5,5-9l
OdpowiedzStromem 1000 z 2005r przejechałem 22 tys km. Świetny, bezawaryjny motocykl, ale rzeczywiście nerwowy silnik przy małych prędkościach, do tego dochodziło dziwne zestopniowanie skrzyni - 4 i 5 bieg z bardzo małą różnicą, za to 6 to overdrive sprawdzający się raczej powyżej 120km/h.
OdpowiedzMiałem 2004r miło wspominam bezawaryjnie nakręciłem 45tyś sprzedając miał 82tyś na liczniku , wygoda i małe spalanie 5,5 do 6.5
Odpowiedz