Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeRzeczywiście ceny Triumpha w Polsce są z kosmosu. Może zaczniemy pisać do centrali w Hinckley dlaczego polski importer żąda od biednych Polaków więcej niż w Niemczech, Anglii, Czechach itd. To po prostu granda i Anglicy powinni się tym zainteresować. Co do wyglądu to stary jest piękny, a nowy jeszcze piękniejszy. Nowe lampy wyglądają bardzo ciekawie, ale rezygnacja z chromu na tłumikach chyba nie jest najlepszym pomysłem...
OdpowiedzTwoim zdaniem angole nie wiedzą jakei są ceny Trampka w Polsce? Moim zdaniem wiedzą, a importer to katastrofa, dlatego też za jego kadencji nie kupię triumpha.
OdpowiedzNowy Street (lampy) - tragedia Importer Triumpha w Polsce - tragedia jeszcze większa. Tak jak zauważył przedmówca strona www zupełnie osierocona. Do tego bezsensowna polityka cenowa. W ciągu dwóch lat kurs funta spadł z 5,3zł do 4,5zł a importer w tym czasie podniósł ceny Streeta z 30000 do 36000
OdpowiedzZastanawiam się kiedy nasz super-hiper dziadowski importer-impotent Triumpha zaktualizuje swoją stronę internetową bo nie robił tego chyba od kilku lat, ceny na 2010, zdjęcia bonneville'a jeszcze poprzedni model, nowych modeli w ogóle nie wprowadza do prezentacji, ta firma to jakiś dramat.
OdpowiedzBrzydkieeee...W jaką stronę zmierza Triumph?! Poprzedni był piękny! Klasyczny, dostojny...A to?! Jakaś pomyłka!
Odpowiedzmasakra:( oczywiscie to moje zdanie .... wole stare
Odpowiedz