Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeza 5 koła to ciężko o utrzymaną F2'jke, a co dopiero F3, a już wzmianka o F4 w tej kwocie to chyba żart, no może po dzwonie lub bez papierów, może to dlatego że sezon sie dopiero zaczął, przez co motocykle teorytycznie powinny zdrożeć.
OdpowiedzZgadzam się z poprzednikami sam jeżdżę cbr600f 2000rok 3ci rok na gaziorach jeszcze (ale ja uważam to za plus i dlatego taki wlasnie choc moglem w podobnej cenie (13500) kupić wersje 2001 juz na wtrysku) i nie wydaje mi sie by była warta dużo więcej niz 10tyś teraz. A zadbana po wszystkich regulacjach (gaźniki zawory) nowy napęd i dobre opony. Dlatego też póki co jej nie sprzedam i będę śmigał dalej bo to co w nią wpakowałem nie doda do ceny sprzedaży nawet 300zł ludzie zobaczą otarcia na owiewce i wolą odpicowane które technicznie będą wymagały większego wkładu. W Polsce opłaca się tylko sprzedawać motocykl przed koniecznością wymiany podzespołów taka prawda.
Odpowiedzjakim prawom fizyki zaprzeczają 600-tki? co za bzdura ! chyba sporty jak nic innego widowiskowo pokazują, co to jest fizyka motocykla i jakie daje możliwości.
OdpowiedzWyobrażasz sobie jazdę rowerem w takim pochyleniu jak kierowcy MotoGp jeżdżą motocyklami? :D Nie wszystko trzeba brać dosłownie.
OdpowiedzWłaśnie potwierdziłeś tezę kolegi wyżej :)
OdpowiedzLitra kupie za ta kasę a co dopiero 600
OdpowiedzFZR1000, CBF1000F, GSX-R 1100 (ponad litr), no i chyba że CBR900RR też liczysz jako litra :)
Odpowiedzr1 spokojnie kupisz
OdpowiedzDziesiecioletnia sześcsetka nadajaca sie na pomykanie po torze to wyjątek jak dziewice:) Motocykl którego rodowód zwiazany jest z rywalizacją sportową po takim czasie raczej wymaga gruntownego przeglądu i sporego dofinansowania.Do tego dochodzi niechęć odwiedzania serwisów przez polskich motocyklistów ,nie mówiąc o jezdzie na oponach do wyjscia na wierzch osnowy.:DDDDD. Chęć posiadania szescsetki za 10 tys pln to minimum 5 tys .extrana doprowadzenie jej do stanu uzywalnosci.
Odpowiedzhttp://allegro.pl/show_item.php?item=1226760327 akurat dobre do tematu. Zamienie nsr na jakas 600. Lewa !!!
OdpowiedzNiestety , ale kolego nie sprzedasz tej nsr za tą cenę myślisz , że jak zarejestrowałeś jako 50 cc ( nielegalnie ) to cena wzrasta z rynkowych 3-4 do 5-6 kafli ???????? Sory , ale wolałbym kupić starą cbr za tą cenę i pomykać bez prawka i z ważnym OC a nie nsr 125/50 która w razi wypadku będziesz miał same problemy łącznie z tym , że ubezpieczyciel nie będzie chciał wypłacić OC
OdpowiedzWolalbys kupic stara cbr, ale jak ktos dopiero zaczyna swoja przygode z jednosladami to troche niebardzo siadac na cos co ma ponad 100 km. Przynajmniej ja uwazam, ze najlepiej isc stopniowo i w takim wypadku olej w glowie Ci duzo nie pomoze. Na czyms trzeba zdobyc doswiadczenie. Lg
Odpowiedza ty myslisz ze tobie wyplaci jak nie masz prawka ??
OdpowiedzA może napiszcie artykuł, jakie motocykle najbardziej nadają się na pierwsze moto? Może taki już był, ale jak na razie trafiłem na artykuł jakie motocykle najmniej się nadają na pierwsze.
OdpowiedzTen temat to na forach nieraz jest poruszany... a najczęściej pytają małolaty co mają pstro w głowie a doradzają im następni tacy, co od razu na 1000-kę wskakują... Jak ktoś jest rozsądny i poradzi po kolei 125-> 250-> 500-> itd to zaraz gromy lecą...
OdpowiedzAle chodzi o to, żeby powstał taki artykuł na głównej. Taki spis motocykli, tak jak ten. A co do pojemności to chodziło mi raczej o 500, 600 ;) P.S. Ta kropka zamiast podpisu to ja ;)
OdpowiedzBędzie :), i to w całkiem niedalekiej przyszłości :)
Odpowiedza co z f4i, 636 czy innymi nowszymi sprzętami w tej kasie? przecież można takie kupic. dzięki za skasowanie poprzedniego komentarza
OdpowiedzF4i za dychę nie kupisz dobrej. Tak samo 636, chyba że tego na gaźnikach. No i oczywiście Daytony też za dychę się nie kupi, więc nie wiem co ona robi w tym zestawieniu.
Odpowiedzprawie każdy motocykl dostaniesz za 10 tys.zł. tylko jak on bedzie wygladał(czyt.po kasacji) to temat na inny artykuł.
Odpowiedzkupowałem nie jeden motocykl, więc wiem co mówię. 3 lata temu kupiłem za 12 tys. f4i sporta laleczkę, tylko z pękniętą czachą. jak się chce to się kupi
OdpowiedzNo właśnie z pęknietą czachą czyli pojawia sie koszt naprawy chyba że sam naprawisz lub wymienisz ale wtedy inwestujesz własny czas który lepiej przeznaczyć na śmiganie. 12tys.zł. to nie 10tyś. chyba że 2tys. to dla ciebie nic.
Odpowiedza mówi ci coś magiczna liczba "3 lata temu"? skoro wtedy za tyle kupiłem, to czy teraz kilka tysięcy taniej by nie dało rady? jak się szuka to się znajduje. poza tym ile czacha kosztuje? no i nie trzeba jej kupowac, można skleic. motocykl nie musi wyglądac, wystarczy żeby jechał dobrze
Odpowiedz