Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWitam mamy 2024 a sklep nadal oszukuje
OdpowiedzPatrzcie. Mijają lata - a "sklepik" dalej naciąga klientów . Sam siebie uważam za przezornego. I niestety wtopa.
OdpowiedzJa się również dałem nabrać na "promocję", profesjonalnie wykonaną stronę internetową i opinie... z ich strony :) Tylko nie zauważyłem, że tam są wyłącznie te dobre (bo złe pewnie usuwają). A dalej to klasyka. Zamówienie opłacone z góry, zero kontaktu przez podane numery telefonów, zero odzewu na e-maila. Reklamacja napisana do zamówienia odniosła tylko efekt odzewu w postaci "słodkiego pier..." pana Areczka, że "na dniach", że to, że tamto... Po kolejnym tygodniu cierpliwość mi się wyczerpałą - przez formularz reklamacyjny puściłem info o skierowaniu sprawy na Policję i... pomogło. Napluł coś tylko do słuchawki /o dziwo znalazł nagle czas żeby zadzwonić/, co tylko mnie zdopingowało do napisania skargi na typa do szczecińskiego WIIH. Trzeba eliminować takich Januszy biznesu - jak nie będziemy reagować i ciągać takich po sądach, to pomyślą, że im wszystko wolno, w szczególności dysponować cudzą kasą w nieograniczonym czasie.
OdpowiedzDokładnie ta sama historia. Dziś tylko telefon od pana Arkadiusza że mecenas już się mną zajmuje 😉 mną, o dziwo. Nie nim 😃
OdpowiedzTak to prawda oszukują towaru nie wysyłają , pieniędzy nie zwracają. Dziwię się, że nikt się za nich nie weźmie.
OdpowiedzOmijać sklep szerokim łukiem. brak towaru, pieniędzy i poszanowania klienta to norma. Kontakt tylko składając reklamację na stronie. Zapomnijcie o grzeczności piszcie od razu o pójściu do sądu. Piszcie od razu wezwanie przedsądowe do zwrotu pieniędzy z wyznaczeniem terminu spłaty. Nie wierzcie jak usłyszycie, żej jutro je dostaniecie.Mnie tak robił miesiąc. potem księgowość, urlop , wyjazd itp pierdy. Jak minie termin spłaty i nie dostaniecie kasy, to weźcie sobie adwokata, który koszty doliczy do sprawy i czekajcie na finał. Nie czekajcie po 4 miesiące, bo to nie ma sensu. Osobiście to najchętniej bym go odwiedził- i może to zrobię. Takich gości powinno się eliminować. Nie zapomnijjcie o zgłoszeniu do federacji konsumenta.
OdpowiedzZostałem w mojej ocenie umyślnie oszukany na 1421 zł za Tom Tom 550 Od końca 2022 roku nie mam ani sprzętu ani kasy mimo rezygnacji proszę wszystkich oszukanych o kontakt mailowy ,,instalator1@poczta.onet.eu" lu tel 601 997 181 w celu złożenia pozwu zbiorowego przeciwko właścicielowi Pozdrawiam Janusz
OdpowiedzJa również ostrzegam przed zakupami w tym "sklepie". Zamówiłem nawigację na prezent dla ojca 04.02.2023, dziś kiedy to piszę jest 28.02.2023 i nie mam ani towaru ani pieniędzy. Nie odpisują na żadne maile, nie odbierają żadnych telefonów. Jutro idę zgłosić sprawę policji.
OdpowiedzSierpień/wrzesień 2022: zakup interkomów na urlopowy wyjazd w sierpniu. Potem ściemnianie, interkomy kupiłem w ostatniej chwili gdzie indziej. Po powrocie z urlopu we wrześniu, czekam, na razie bezskutecznie na zwrot pieniędzy. Wystarczyło przed zakupem poszukać opinii w Internecie - teraz będę ostrożniejszy.
OdpowiedzJa czekam już 4 miesiąc na kurtkę za którą zapłaciłem. Zgłosiłem sprawę na policję i sprawa jest w toku. Uważajcie na złodziei .
OdpowiedzJak skończyła się sprawa, mam ten sam problem
OdpowiedzJuz dawno nie spotkałem się z takim brakiem poszanowania klienta jak i brakiem profesjonalizmu u sprzedajacego. Towary zakupione za 1500zl w niedziele, przelew wyszedl od razu a wysylki brak... po dziesiatkach meili, telefonow ciaglego sciemniania przesylka dociera po tygodniu. Jednym slowem sklep sprzedaje towary, ktore maja niedostepne w ofercie, a potem następuje szereg klamstw.. nie wspomne ze dodzwonic sie to jest sztyka. Nie polecam, mimo ze sklep ma konkurencyjne ceny. Szkoda czasu i nerwów. Ewentualnie prosze wybierac wysylke za pobraniem i w przypadku braku realizacji zamowienia miec ich gdzies...
OdpowiedzPrzestrzegam przed zakupem w tym sklepie. Towar który zamówiłem jak się okazało nie mieli w magazynie, dostawa miała być niebawem, dni, tygodnie mijały a towaru ciągle brak, tak samo jak jakiejkolwiek informacji od strony sprzedawcy. Po ponad miesiącu i wielokrotnych telefonach doprosiłem się zwrotu pieniędzy. NIE POLECAM!
Odpowiedz