Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzehej, kupiłem u nich 3 tygodnie temu motorek Barton Hyper. Panowie składający go na wstępie połamane zaczepy osłon zbiornika z obu stron te same. Elektryka również utkna fatalnie. Brak kilku mniej znaczących śrub. No i co robić. Obawiam się zgłosić reklamację i oddać im motorek do naprawy bo rzeczy, o których piszę to efekt niedbalstwa, bezmyślności i lekceważenia. W tej sytuacji nie ma mowy o zaufaniu. Elektrykę ułożyłem, zabezpieczyłem i podpiąłem, zaczepy w osłonach odbudował mi spec od plastików. Motorek fajny, polecam natomiast serwis... będę omijać szerokim łukiem.
Odpowiedzseriws tak ch...wy że lepiej nie mówić.... oddajac do nich moto na przeglad gwarancyjny odbierzesz go w gorszym stanie niż przed przegladem. Potrafią wykręcić orginalne śruby i wstawićjakieś gówniane co głowka odpada przy odkręcaniu.
Odpowiedzhttp://www.gowork.pl/opinie_czytaj,169353 - poczytajcie opinie pracowników będzie wiedzieć czemu ten serwis to bsdziew jakich mało
OdpowiedzJak i w jednym tak inw do drugim musi być jakaś prawda i na pewno jest , ale ja nie do tego zmierzam jestem z okolic Rawy Mazowieckiej gdzie w tym rejonie znajdę serwis gwarancyjny junaka ???
OdpowiedzOddałem tam M11 125 na przegląd po 300 km. W drodze powrotnej zakleszczył mi się tylny hamulec (był zbyt mocno dokręcony), łańcuch napięty na sztywno. W międzyczasie okazało się że został źle zamontowany jeden z dolotów powietrza do gaźnika i zasysało powietrze bokiem. Jednym słowem nie polecam.
OdpowiedzJa ze swojej strony polecam poszukać scooter.com.pl - na ich stronie można znaleźć ogrom punktów serwisowych w całej Polsce, robią naprawdę dobrą robotę i nie zdzierają ;)
OdpowiedzBardzo polecam ich punkty - konkret obsługa, sprawnie, nie drogo, czego wiecej można oczekiwać? Jak peugeot, to chyba tylko do nich :P
OdpowiedzTeż zdecydowanie polecam, trafiłem u nich an solidnych fachowców i jak będzie trzeb, to na pewno jeszcze do nich wrócę
OdpowiedzRobią dobrą robotę, szybko i sprawnie, cenowo nie szleją, co się czasem zdarza niestety. Ale co najważniejsze, jak naprawili, tak trzyma się długo, nic nie nawala
OdpowiedzJa tam akurat kupowałam, ale też jestem bardzo zadowolona, obsługa na poziomie (!) no i ceny bardzo korzystne ;)
OdpowiedzKilka razy odwiedzałem ich serwis - jeden zn najlepszych, z którymi miałem do czynienia
OdpowiedzRacja, nie zdzierają :) Chociaż, moim skromnym zdaniem, ważniejsze jest to, że pracują tam ludzie (przynajmniej ja na takich trafiłem w Krakowie) którzy znają się an rzeczy i jak naprawiają, to porządnie - niestety to nie jest takie oczywiste ;/
OdpowiedzI nie zdzierają z człowieka ostatnich pieniędzy, przynajmniej nie ze mnie :P
OdpowiedzWitam jeśli macie problemy ze swoimi dwoma kółkami oferuje dojazd do klienta na terenie Warszawy i okolic bądź naprawę u mnie tel. 733664755 Krzysztof
OdpowiedzDno i wodorosty. Jakość usług świadczona w tym "serwisie" jest poniżej krytyki. Próbuję od pół roku naprawić brak ładowania w motocyklu. Nie ma szans. A jeśli chodzi o detale usług to np.: ukręcone śruby od kanapy, jednej w ogóle nie było. Przecież nie będę przy odbiorze sprzętu sprawdzał wszystko do ostatniej śrubki. Śrubka od schowka na akumulator wyrobiona. No bo po co dokręcić delikatnie wkrętakiem, jak można doje..... pneumatykiem, że za Boga Ojca nie ruszysz. I jak sprawdzić napięcie skoro nie mam szans dostać się do akumulatora. Szczytem możliwości personelu było sprzedanie mi filtra papierowego nie wiem do jakiego sprzętu (ale po wielkości pasowałby chyba do stara 266 a nie do Junaka). Co jak co, ale takie elementy jak filtry powietrza czy paliwa są chyba często wymieniane i Pan ze sklepu wie co powinien wydać. Moja wina, że nie zauważyłem że to nie pasuje, ale z drugiej strony ja jako klient mam prawo nie wiedzieć, oni chyba nie. Po prostu tragedia. Przestrzegam przed tym serwisem.
OdpowiedzPatrząc po ilości niezadowolonych klientów widzę, że wielu podziela moją opinię co do jakości usług tam świadczonych. Ja na szczęście już od dwóch nie muszę korzystać z nich. Ale wciąż jak przejeżdżam obok i widzę szyld sklep to wspomnienia wracają. Dobrze, że to nie jedyny serwis i są jeszcze fachowcy gdzie indziej. Szkoda tylko, że nie ma mocy prawnej aby taką firmę zamknąć w piz... du. Jak przejeżdżam modlińską i widzę czasami "zadowolonych" świeżo upieczonych posiadaczy 2oo to żal mi się ich robi. Zastanawiam się wtedy jaki procent z nich bardzo szybko wkur.... się na sklep i dołączą do grona tych oszukanych. PS: Junaka na szczęście sprzedałem, więc nie mam problemu. Pozdrawiam wszystkich klientów serwisu i życzę duuużżżżoooo szczęścia. Będzie ono wam potrzebne. No chyba, że po 2 latach odkąd przestałem korzystać z ich usług coś się tam na lepsze zmieniło, ale nie sądzę po ilości i świeżości wpisów.
OdpowiedzTam pracują ludzie bez wykształcenia mechanicznego serwis podaje że istnieje na rynku wiele lat ale cóż z tego jak personel ciągle nowy a za małe wynagrodzenie fachowcy nie pracują więc pozostają tylko praktykanci na serwisie
OdpowiedzJuz nigdy nie wstawie do tego serwisu nawet kosiarki. Czas naprawy wydluzony do granic mozliwosci psychicznej klienta. Brak na miejscu czesci (nawet tych co najczesciej ulegaja awarji). Dla mnie wygladalo to jak by banda praktykantow usilowala cos naprawic. W koncu z braku jakiej kolwiek pomocy sam kupilem narzedzia i nie majac pojecia o mechanice sam zrobilem naprawy na podstawie informacji zawartych w internecie i manualach do silnika w moim Junaku.
OdpowiedzTAK TEN SERWIS TO PORAZKA SERWISOWALEM TAM JUNAKA 607 PASMO SAMYCH NERWOW PISAC MI SIE NIECHCE ZENADA DZIWIE SIE ZE TEN SERWIS DZIALA
OdpowiedzNIestety ja równiez zakupiłem tam Junaka z samego motoru jestem zadowolony, niestety pierwsza naprawa gwarancyjna i czekalem prawie 3 tygodnie i nie chcecie wiedzieć czego dotyczyła ;) Gdybym otrzymał potrzebne częsci sam bym to wymienił maks w ciągu godziny(mimo że na mechanice się nie znam). Była to pierwsza i ostatnia naprawa gwarancyjna w tym serwisie.
OdpowiedzWitam Wszystkich. W tym roku kupiłem skuter Junak 608 w Skuter-Serwis na ul. Modlińskiej. Już po pierwszych kilometrach skuter sprawiał problemy. Usterka została zgłoszona do serwisu, ale powiedziano że to wszystko się ułoży. Po przebiegu 120km pojechałem do serwisu, ponieważ wada zaczęła być już bardzo uciążliwa (walenie w przednim kole). W serwisie stwierdzono jednak, że wszystko jest ok i oni nie widzą, żadnej wady / usterki. Na szczęście dla mnie znalazłem inny serwis Junaka w Grodzisku Mazowieckim. Tam natychmiast stwierdzono, że coś jest nie tak - mechanicy mieli nie lada zagadkę, ale w końcu wszystko jest ok. Okazało się, że skuter został źle zmontowany, tarcza hamulcowa jak i zaciski były wadliwe. Zostało wymienione "prawie pół przodu" - na szczęście na gwarancji - tu ukłony do firmy Almot, która nie protestowała podczas współpracy. Nie polecam Skuter- Serwis. Sprzedać potrafią, ale później to jakiś koszmar.
OdpowiedzZgadzam sie w 100%. Kilka tygodni temu kupiłem Junak 607 2T. Już po przejechaniu 100 km zaczeły sie problemy w postaci samo odkręcających sie lusterek. Lusterka są zamontowane na zwykły wkręt, bez żadnej nakładki, wiec na własną rekę poprawiłem mocowanie. Nastepnie zaczeły sie wycieki paliwa. Nie wiedziałem co sie dzieje, wiec zadzowniłem do serwisu i wtedy przekonałem sie z jakimi gburowatymi prostakami mam do czynienia. Ponieważ zbliżał sie pierwszy przegląd postanowiłem odłożyć sprawę do tego czasu. Niestety następnego dnia w trakcie jazdy skuter nagle stracił moc. Gasł za każdym razem gdy dodawałem gazu. Na własną rękę musiałem zawieść do nich skuter. Na naprawę czekałem 2 tygodnie, po czym dowiedziałem sie, że to wada fabryczna ale została podobno usunieta. Kłamstwo - po wjechaniu w jakikolwiek dołek dzieje sie to samo, z tym że po kilku minutach mogę kontynuować jazdę. Ogólnie nie polecam nikomu tego sklepu-serwisu. Junak został źle złożony i stąd moje problemy. Pracują tam gbury i patałachy, które potarfią tylko wcisnąć klientowi ładnie wyglądający szmelc. Każdemu kto kupił u nich jakikolwiek sprzet polecam sprawdzeniego jego stanu technicznego w innym serwsie. Gwarantuje, że zostanie wykryty szereg usterek, których nie powinno byc w nowym sprzecie.
Odpowiedzhahaha ale brednie
OdpowiedzPrzeczytajcie jak Marek.W traktuje klientów wyrażających swoje opinie na forum głupkowatymi komentarzami zero profesjonalizmu w serwisie jak i na forum warto odwiedzić ten serwis i przekonać się na własnym pojeździe czy opinie są wyssane z palca czy też prawdziwe
Odpowiedzkici kici ... miauuu hauuu !!! wypuścili Cię ?
OdpowiedzHa Ha, kolega chyba związany z opisywaną firmą ...
OdpowiedzZgadza się serwisu je tam 2 rok junaka 607 i cały czas mam z nimi problem.raz nawet nie mogli poradzić sobie z usterka i skuter pojechał do almotu i tam doszli do lądu i składu ogólnie tez niepolecam tego serwisu innym ,jeszcze rok muszę się z nimi męczyć .
Odpowiedzserwisu je ? Drogi kolego poprawna pisownia tego słowa to serwisuję. Widzę, że do szkoły to chyba pod górkę mieliśmy.
OdpowiedzPrzecież to jakiś bełkot Panie Robercie.
OdpowiedzWcale nie musisz. Znajdź inny serwis gwarancyjny, jeżeli na tym Tobie zależy ... ja tak zrobiłem :)
OdpowiedzDarkman to co ty w końcu masz bo piszesz o 607 i 608 a lista jest długa
OdpowiedzCały czas mam wrażenie że piszę o 608. Nie wiem kolego o co Tobie chodzi, bo chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Bez obrazy.
OdpowiedzWitam państwa serwisowalem tam skuter w zeszłym roku to była porażka alecoz mam tam gwarancje w tym roku pojechalem tam na przegląd gwarancyjny z dusza na ramieniu znowu pomyślałem ze mi popsuja a tu zdziwienie poza serwisem gwarancyjnym zostały zrobione rzeczy które ninaleza do zrobienia w gwarancyjnym przeglądzie .mam wrażenie ze to wszystko po wymianie szefa serwisu byłem Milo zaskoczony-oby tak dalej'
OdpowiedzWitam Państwa i tak co roku wymiana szefa serwisu i w oczach pseudobiznesmena serwis hula zapraszamy wszystkich do przekonania się na własnym pojeździe jak serwis działa naprawdę do końca sezonu szefów serwisu będzie trzech albo więcej nie mówiąc o serwisantach tam pozostaje tylko jeden szef serwisu właściciel który tylko miesza i wszystkich obwinia za swoje pseudo wizje interesu kup pojazd i znikaj ale warto samemu to zobaczyć duży plus tego serwisu to to że co chwilę poznaje się nowych serwisantów i SZEFA serwisu :-) jakość usług jest ciągle stała
Odpowiedznie przejmuj się kitlem to człowiek psychicznie chory moze znowu zamkną go na jakis czas w tworkach, gdy znowu zacznie szukac swojego szczęścia menda z zwaiercia
OdpowiedzCo człowiek z Zawiercia może wiedzieć wiedzieć co dzieje się w Warzawie?
OdpowiedzKitel - wreszcie dałeś głos psie hau hau ;)
Odpowiedzpopieram w zeszłym roku na 3+ bo trzytygodniowy termin wymiany felgi pozostawiał wiele do życzenia jednak w tym roku uruchomili mi mojego magnusa z dnia na dzien,wiec jest poprawa
Odpowiedzto miałeś szczęście bo w moim przypadku nic się nie poprawiło a szefów serwisów to tam jak psów i ciągle zwalają winę na pracowników co mnie to obchodzi chyba właściciel jest kiepski skoro nie potrafi utrzymać załogi w stałym składzie i co chwilę są nowi niby mechanicy
OdpowiedzA więc moje zdanie na temat tego serwisu jest nieco inne...serwis, jeżeli chodzi o sprzedaż i zachęcenie klienta do kupna towaru sprawdza się bardzo dobrze, ale jeżeli chodzi o serwis to po prostu przykro mi to mówić, ale to jedna wielka, jest to słynna zasada zdobyć klienta i mieć go potem gdzieś....Umawiasz się z nimi na coś, a co innego jest. Potrafią zarysować skuter i zwalić to na kogoś innego. Ja osobiście zadowolony nie jestem i mam nadzieje, że gwarancja szybko się skończy i będę mógł stąd uciekać. Taka rada dla Was pracowników tego oto serwisu, więcej szacunku dla klienta, nawet gdy już zakupi u Was sprzęt to nie jest już koniec, bo klienta powinniście traktować tak jak traktujecie go gdy namawiacie do kupna sprzętu.
OdpowiedzWow! Pierwsza konstruktywna krytyka naszej firmy w tym temacie po tak długim czasie. Dziękujemy. Od lat ciągle próbowaliśmy znaleźć zgrany zespół i stąd była częsta wymiana poszczególnych pracowników. Od jakiegoś roku nasza sytuacja się znacznie unormowała i zespół jest coraz bardziej zgrany oraz, co najważniejsze, coraz bardziej przystępny dla Klienta. Dzięki i zapraszamy do ponownego wypróbowania nas ;-)
Odpowiedzo i jest nawet film z naprawy skutera w tym filmie skuter świeżo po naprawie http://www.youtube.com/watch?v=hbt2svEKwr8
Odpowiedzto serwis skuterów ten skuter serwis czy rowerów bo nazw mają dziesiątki i stron internetowych też http://shimanoparts.pl/pl/static/o-firmie.html
OdpowiedzW Raszynie jest serwis ponoć mają darmowy odbiór pojazdu w przypadku usterki tu jest link jutro będę dzwonił może prowadzą też JUNAKA
Odpowiedzhttp://www.gumtree.pl/cp-mechanika-i-autoskup/ochota/serwis-motocyklowy-skuterow-quadow-motocykli-warszawa-raszyn-484177329
Odpowiedzwszystko super, mam do nich blisko. Moge nawet podjechać i zobaczyć ale czy oni mają autoryzacje na Junaka?
Odpowiedzoki dzieki
Odpowiedzdzieki za link patrzylem wyglada niezle tez zadzwonie junak 607
OdpowiedzW jakiej części kraju głupie pytanie serwis w warszawie zobacz czego forum się tyczy a później pisz dzięki Marki ok zobaczę myślę że zmiana serwisu pomoże przecież chyba raczej wszystko da się naprawić tak myślę
Odpowiedzno czego dotyczy forum? Jednośladów w warszawie?
OdpowiedzPanowie szukam dobrego serwisu Junaka możecie jakiś polecić ?
OdpowiedzAle w jakiej części kraju?
Odpowiedzpodobno dobry jest gdzies w kobylce lub w markach przy trasie na lublin.ps.junak 607 kupilem 21 czerwca tego roku nonstop w serwisie na modlinskiej ,no coz jakbym wiedzial kupilbym kymco zawierzylem starej polskiej firmie at nic serwis i serwis w dodatku chinskie.nastepny muj skuter niebedzie polski,wlasciciel junak 607
Odpowiedzwidze ze masz ten sam problem co ja, tez mam 607 junaka i wiecej czasu spedzam w serwisie, niz jezdze, odradzam wszyskim ten serwis, nie maja mechanikow z prawdziwego zdarzenia, nie umieja naprawic skutera i trzymaja pojazd po 3 tygodnie na warsztacie twierdzac ze ciagle sie naprawia, a przeciez sezona mamy taki krotki...
Odpowiedzno tak mamy ten sam model ja mam 607 i tak miesiac w serwisie z czego 2 tygodnie w almocie przyszedl porysowany wiec zrobilem awanture wymienili kufer blotnik i lusterka porysowane wsszystko bylo zrzucilize to kurier w transporcie przejechalem 700km. obrys gniazda stacyjki ten plastykowy oring mi sie urwal zauwazylem ze w innym 607 tez tak jest.szukam ludzi kturzy maja 607.jestem z zoliborza powymienial bym sie chetnie z kims problemami na tema t junakow na jakims spotkaniu .,pozatym jak bym wiedzial dolozylbym 600 zl .i kupil 4 sow kymco .ale coz myslalem ze junak stera firma z tradycjami a tu chinszczyzna. ponawiam male spotkanie i omuwienie naszych 607 jestem z zoliborza pozdrawiam .
Odpowiedzmożna sie styknąć. możejakoś w weekend.podobno ma być cieplej. Parking pod Ośrodkiem ruchu na przeciwko carrefour byłby ok chyba. albo pod dachem
OdpowiedzTeż tam byłem kilka razy. Mała, szydercza menda. Dobrze, że go wyje..ali.
Odpowiedzmyślę że po prostu obie strony "sporu" są siebie warte. Widocznie zasłużyli na to żeby się w życiu spotkać. Natomiast tak naprawdę przykre jest to że cierpią na tym niewinni klienci. Cierpią też pośrednio marki które panowie sprzedają i serwisują. Wątek jest o jakości usług firmy a nie o animozjach szefa i pracowników/byłych pracowników bo to ich sprawa - bo co to nas (klientów) obchodzi.
OdpowiedzOMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem. Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru. Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.
OdpowiedzTAK PISZE WYRZUCONY Z PRACY ZA SZWINDLE PRACOWNIK Z ZAWIERCIA RAFAŁ. Kit...-...ski.
OdpowiedzMarek Went..ski
OdpowiedzUczepili się jakiegoś oszołoma Rafała K czy jakoś tam i próbują zwalić całe forum na niego to jest forum motocyklowe i kit w oko Rafałowi K czy jak mu tam liczą się fakty więc ochłoń koleś i przestań zwalać negatywne opinie na jakiegoś pal...ta
OdpowiedzNie pisz bzdur człowieku bo opisze jak już 40 dzień trzymacie mojego 607 na swoim serwisie. Nie żaden Rafał jakiś tam tylko doskonale wiecie kto. Uprawiacie spychologie, kłamiecie a nieporadne mechaniory nie są w stanie zdiagnozować usterki układu napędowego w skuterze prostym jak budowa cepa przez 40 dni!!!! Pan Rafał to mi go co najwyżej wydawał nowego (co prawda bez działającej prawej kontrolki kierunku i ze schodzącym przez wentyl powietrzem z przedniego koła) i załapał sie na pierwszą waszą diagnoze co do usterki. Ale to było koło 27 czerwca jak już z tydzień stał u was. Dziś jest 26 lipca a skuter wciąż stoi u was. To że go przy okazji poobijaliście to temat na zupełnie inną dyskusje. Tak misiu tęczowy. Właściciel czarnego 607. Moja noga w waszej zasmarkanej firmie nie stanie. I uważam że moim moralnym obowiązkiem jest przestrzec wszystkich przed wami. Kłamiecie, unikacie, nie dotrzymujecie terminów. A jeszcze z rozmów z innymi "zadowolonymi" klientami wychodzi na to że przegląd robicie tydzień i jeszcze potraficie wygenerować nowe usterki.
Odpowiedzwidze ze kolega ma ten sam problem co ja. o jakim serwisie piszesz poprostu go nie ma, tam sie nie pracuje tylko zabiera skutery i trzyma po 3 tygodnie... i oddaje zlomy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzpopieram odpowiedz panska moja noga tez niepostanie juz wtej firmie bylem z panem przy odbiorze czarnego junaka 607 i jestem naocznym swiadkiem ich nieporadnosci dzis zadzwonie do firmy juna trzeba by poprzez firme junak zabrac im koncesje na naprawianie u nich skuterow pozdrawiam .jak znajde nowy wartosciowy serwis napisze.junak 607 czarno pomaronczowy.
Odpowiedzooo. witam czyli też się jednak w piątek nie udało odebrać "po karterze" ? Co stanęło na przeszkodzie? Była burza? Zgubili klucze od serwisu? Częsci nie dojechały? Ceny karterów na światowych rynkach skoczyły w górę? Jakieś tłumaczenie wymyślne było czy tylko było im przykro ?
Odpowiedzwitam bylo gradobicie dzwonilem dzis do almotu jedna 607 jedzie do nich do almotu bo sobie na modlinskiej nieporadzili,niewiem czy to niepanski,ja jade dzis jak dzwonilem czy dzi s odbior ps, odzwonia ,zaczyna mi sily brakowac do tego serwisu.bede w kontakcie napisze jak sie sprawy maja bede wdzieczny tez za panski komentarz jak tam z poanska 607 pozdrawiam .j.72
Odpowiedztak, to mój podróżuje. Tu sie bardzo ładnie ALMOT zachował i zareagował bardzo profi a nawet jak na razie bardziej niżbym tego oczekiwał. Przy czym ja już miałem ten etap że byłem/jestem gotów wysłać go na własny koszt do dowolnego kompetentnego, wskazanego serwisu w PL i zapłacić za całą naprawę z własnej kieszeni bo wole wydać nawet i 1000 i mieć niż wydać 0 i dalej nie mieć. Normalnie ochrona inwestycji. Już pomijając termin czy warunki gwarancji bo nie mam czasu sie o to szarpać - aby ktoś kto umie go naprawić w niego popatrzył i zrobił albo stwierdził że "panie to amelinium, tego pan nie pomalujesz", lepiej nie będzie.
Odpowiedzwitam moj dzis jedzie tez do almotu takze z modlinskiej pojada DWA MAM NADZIEJE ze nietrzeba bedzie dlugo na odbior czekac i ich nieporysuja musze to dokladnie sprawdzic przy odbiorze .pozdrawiam j.72
Odpowiedzale co się stało? były jakies próby naprawy ? czy po prostu nic w temacie?
Odpowiedzproby byly jak wiadomo i skonczylo sie wyslaniem do almotu .czekam na telefon z almotu.zobaczymy .ps. pan juz wrescie odebral swoje 607.
OdpowiedzNie, jeszcze nie mam żadnej informacji. Wczoraj dopiero miał być odebrany ze skuter-serwis.pl wiec dziś pewnie dopiero dotarł na miejsce.
Odpowiedzno mój jest od piątku podobno już po naprawie i w poniedziałek ma wrócić do mnie. Czyli tak biorąc pod uwagę że w zeszły poniedziałek skuter dopiero wyruszył z Modlińskiej a w piątek rano był już zrobiony- to tak ona oko dało się go naprawić w 4 dni. Zakres naprawy zresztą kompletnie nie pokrywa się z diagnozami fachowców ze skuter-serwis.pl. Tak na marginesie panowie - to nie karter, nie łożysko, nie sprzęgiełko i nie wariator. Teraz się zastanawiam czy wiedzieli że to nie karter tylko ich "tuning" nawalił i za naprawę musieli by wydziobać z własnej kieszeni i stąd to przeciąganie sprawy czy po prostu nawet tego nie umieli zdiagnozować.
Odpowiedzpopieram ale coz kupilem tam skuter i tez sie mecze ale jak go odbiore przenosze sie do innego serwisu .junak 607
Odpowiedzdo zakupu skuterów polecam gorąco tą firmę po zakupie najlepiej sprawdzić sobie czy wszystko jest dokręcone wiadomo że właściciel tej firmy to lewus z dziedziny mechaniki zatrudnia kogo popadnie efekt źle skręcone pojazdy tak było w roku 2012 myślę że się nic nie zmieniło do tej pory serwis mobilny najlepiej zapytajcie bo kasują jak zwykły transport z kilometra najlepiej jeżeli obiecują że serwis jest w cenie pojazdu to wymagać tego na piśmie. Uważajcie też na zwiększanie pojemności to tyczy się klientów kupujących pojazdy na portalach internetowych serwis nie informuje że utracicie gwarancję w swoim mieście i będziecie mieli pojazd bez praw gwarancyjnych.Po przeglądzie w tym serwisie najlepiej sprawdzić czy oleje zostały wymienione czyli silnik oraz przekładnia oraz czy ktoś zaglądał do filtra powietrza Skutery w motorowerach sprawdźcie czy naciągnięto wam łańcuch i jak bo byli tacy magicy że naciągali łańcuch jak strunę od gitary no ale w końcu co się dziwić niebyli mechanikami chora wizja wspaniały serwis z ludźmi bez kwalifikacji to tylko w głowie człowieka z pomorza który udaje warszawiaka. Motocykle raczej powinny omijać ten serwis szerokim łukiem
OdpowiedzTen koeleś pewnie znowu jest na jakichś psychotropach i jak zwykle jutro nie będzie pamiętał co robił. Miał tak już kilka razy.
OdpowiedzRafał powinieneś się dalej leczyć. Przerywanie terapii nie jest wskazane w twoim stanie.
OdpowiedzWiadomo że każdy ma ulubionego fryzjera ulubiony warsztat i mechanika ja korzystałem troszkę z tego serwisu ale niestety ja nie będę co rusz oddawał swojej maszyny nowemu mechanikowi z samochodem robię tak samo mam jeden warsztat jednego mechanika z którym jestem jak kolega mogę ze spokojnym sumieniem zostawić mu samochód w tej firmie zdenerwowało mnie to że jak już człowiek się dogada "zaprzyjaźni" to za jakiś czas wchodząc do serwisu widzi nowe twarze i trzeba zaczynać od nowa jak dla mnie trochę chory system serwis pisze że posiada kilka lat doświadczenia ale przy ciągle zmieniającym się personelu to raczej moim zdaniem niemożliwe. Co do jakości pozostawię to bez komentarza przekonajcie się sami. Cześć
OdpowiedzPanie Rafale, wznów swoją działalność i oferuj swoje usługi wg własnej wizji. Pudło. Przecież z założenia klient nie wchodzi do warsztatu i nie widzi twarzy mechanika, więc wymyśl coś innego. Cześć
OdpowiedzJa tam jestem bardzo zadowolony. Terminy nie gorsze od innych serwisów w okolicy, a jakościowo odjeżdżają od nich w znacznym stopniu na plus. Co roku od trzech lat oddaję moją piękną Benelkę na przygotowanie do sezonu i za każdym razem robota jest wykonana rzetelnie. Dostaję pojazd wręcz wypucowany. Raz byłem "awaryjnie" zmuszony do skorzystania z tzw. Serwisu-Mobilnego, który tak naprawdę polega tylko na zabraniu uszkodzonego skutera i zawiezieniu go na warsztat. Odwieźć też mogą, ale można przecież nim przyjechać spowrotem bo jest już naprawiony. Uszkodził mi się wariator i po diagnozie sprawdziłem cenę u oficjalnego dystrybutora Benelli. Skuter-Serwis okazał się prawie o połowę tańszy. A te wszystkie motywy z wyzwiskami na tym forum wiążą się chyba z zazdrosną konkurencją, ale ja się temu nie dziwię - takie czasy. SZCZERZE POLECAM!
Odpowiedzchyba tylko wypucowany ale jeszcze trzeba sprawdzić czy nie porysują
OdpowiedzJa się zarejestrowałem, opisałem przypadek, nie jestem anonimowy, wyrażam opinie jasno i nie jestem z żadnej konkurencji. Na razie to tylko pozytywne opinie dodawane są przez pracowników serwisu anonimowo, tak samo jak ta Twoja.
OdpowiedzJak do tej pory nie znalazłem tutaj kompetnie nic poza przepychanką zwolnionego pracownika, który widzi czarno oraz firmą, która widzi biało.
OdpowiedzFirma widząca Biało i zatrudniająca montera okien do serwisu skuterów ludzi z ulicy do wymiany opon w samochodach którzy zielonego pojęcia o tym nie mają efekt poprzekręcane szpilki piast w samochodach porozrywane opony nieskręcone jak należy pojazdy właściciel amator niema pojęcia ani o wulkanizacji ani o serwisowaniu pojazdów polega tylko na osobach które zatrudni ocenić w pracy ich nie może bo jest kompletnie zielony z tych tematów no takie czasy kiedyś trzeba było być czeladnikiem żeby coś otworzyć teraz nawet marynarz czy rybak może serwis otworzyć serwis mobilny tworzyli ludzie w Polsce nie Pan Panie Marku teraz ci ludzie jak Pan opisuje na swojej stronie internetowej jako podróby serwisu mobilnego mają całą wiedzę i praktykę w naprawianiu jednośladów Panu zostały tylko dwa samochody z oryginalnymi nalepkami nic więcej bo ze starych pracowników już nikt nie pracuje mieli dość współpracy z Pana osobą wizja idealnego serwisu tle że w Pańskiej głowie tylko bo rzeczywistość jest dużo inna.
Odpowiedza gdzie jest szkoła po której zostaje się monterem okien ?
OdpowiedzHa ha dobre Wyższa Szkoła Montażingu Okien. Pan Rafał zapewne taką skończył. Postrzeleniec jeden.
Odpowiedznie obrażaj pan monterów okien, ale warto by poznać szkołę, którą skończył WP Rafał z Zawiercia. Kiedyś widziałem co on robił. Zachowanie debila a stwierdzam, że to jakiś oszłom bez szkoły ale przecież wredności nie uczy sie w szkole bo ją wynosi się z domu. Rafał za kim ty taki menda jesteś? Stawiam na ulicę a jeżeli jest inaczej pochwal się ukończoną szkołątym? Nie wierze, abyś zdobył czeladnika bo to byłaby obraza czeladników. Jeździłem tak jak ty na mobilnym i myślę, ze tak jak mnie każdemu zalazłeś za skórę. Idź się leczyć
OdpowiedzTeż jeździłem dokładnie zachowanie Debila on i właściciel tej firmy kit wam w oko
OdpowiedzT przeczytaj mój przydługi post na forum, a nie w komentarzach
OdpowiedzJeszcze się taki nie narodził, co każdemu dogodził. Niestety malkontentów nie brakuje. Ja jestem zadowolony z obsługi.
Odpowiedzciekawe czy ktoś wpadnie na pomysł założenia portalu o pracownikach? Skoro pracodawca wystawia referencje to może napisać parę słów o pracowniku. Oczywiście po wiarygodnym zarejestrowaniu się i przesłaniu skanów dokumentów firmy. Bo tutaj każdy może się zarejestrować na emaila buziaczek.pl i pisać co chce
OdpowiedzPolecam przeczytaj mój wpis na forum opisujący doświadczenia z tym serwisem.
Odpowiedzhttp://forum.scigacz.pl/about84578-0.html wpis potwierdzający w 100% profesjonalizm tego serwisu ja również dziękuję za taką obsługę ciągle przedłużające się terminy oddania pojazdu niby już naprawionego a jak się potem okazuje chyba nikt pojazdu nie dotknął.Salon sprzedaży ok polecam duży wybór to się chwal,i ale serwis to jakaś masakra odbiór pojazdu przez serwis mobilny też graniczy z cudem 14dni czekania a później rozczarowanie ktoś tłumaczy że trasy w moim kierunku nie było.
OdpowiedzZgadzam się. To jest forum na temat skuterów. Rafale czy jak ci tam jak masz jakiś problem to po prostu napisz do "Przyjaciółki" a to miejsce omijaj bardzo szerokim łukiem. Nic tu po tobie.
OdpowiedzPanie Rafale dobrze, dobrze świetnie gra Pan rolę "konia trojańskiego" Przy Modlińskiej jest jeszcze kilka serwisów, więc proszę spróbować swoich szans w bliskim otoczeniu a zanim przyjdzie Pan do mnie to zastanowię się trzy razy ale póki co niech Pan działa. Ktoś czyta nie czyta ale zawsze coś jest Jak trafił Pan z Zawiercia do Warszawy?
Odpowiedzha ha ha tylko M W coś tak głupiego napisać
OdpowiedzWidzę, że tu mała wojenka z jakimś lewusem - w każdej firmie się tacy zdarzają. Jesteśmy tylko ludźmi, a niestety wadliwych jednostek już się nie wrzuca do wulkanu. Cóż. Ja w każdym razie kilkakrotnie byłem i w Skuter-Serwisie i w Scooterlandzie i jeszcze kilku innych serwisach w okolicy. Prawda jest taka, że wszędzie są duże kolejki, ale mało który serwis pracuje po 12 godzin dziennie 6 dni w tygodniu żeby obrobić swoją robotę jak w Skuterze. Nigdy nie narzekałem na ich jakość, a Polak ma do siebie że nigdy nie pochwali, tylko zawsze ponarzeka. Ja narzekać nie mam na co. Tak trzymać :) i nie przejmujcie się debilami, którzy piszą bzdury nigdy u Was nie będąc. Niezdrowa, rasowa konkurencja lub po prostu debilizm.
OdpowiedzHa Ha Ha
OdpowiedzHi hi hi
OdpowiedzHi hi hi
OdpowiedzPanie Rafale kogo tym razem okradasz i oszukujesz? Człowieku o stu tożsamościach.
OdpowiedzNa dzień dzisiejszy to Panie Marku za junaka żeś potrącił a faktury nie wystawił i motor zabrał nie wspominając o nieodprowadzonym ZUSIE i niepłaconym komorniku na wszystko mam dowody kto kogo okradł niech se Pan odpowie albo mogę maile z rozliczeniami przesłać jak pamięć szfankuje
OdpowiedzPanie Rafale, wybrałeś kasę wcześniej (matematyka szwankuje) oddaj coś pożyczył w tym komputer i telewizor (pamięć szwankuje) Wybacz ale komornicy ścigają Ciebie za Twoje sprawy, więc spłacaj ich sam. Zabierz dowody i wiesz gdzie jesteśmy, zapraszam. PS-1 Junak nie był prezentem a skoro nie rozliczyłeś się musiał zostać. PS -2- Junak stoi do remontu gdzieś do połowy sierpnia, potem trzeba go sprzedać (a tak przy okazji: czy ktoś Ciebie widział kiedyś na stacji benzynowej gdy tankujesz Juanka?) A jak wytłumaczysz sprawę kradzieży gaźnika, która przelała szalę ? Ktoś za Ciebie go podmienił . Oszukiwałeś cały czas, sam widziałem z góry jak przyjmujesz pieniądze do kieszeni ... więcej korespondencji w historii SMS z listopada 2012 kiedy to rzekomo nic nie rozumiałeś po lekach psychotropowych a jeszcze więcej z lutego 2013 kiedy już doszedłeś do siebie po kuracji. Wszystkie są dowodem zgłoszonym na Policji.
Odpowiedznie wiem jaki masz problem ziomuś, ale forum ścigacza to nie miejsce na uzewnętrznianie problemów z psychiką. zgłaszam temat do admina, trzeba banować debilów.
Odpowiedzjedno co wiadomo co Pan Marek robi od lat to blokuje internetową prawdę o swojej firmie miał jedno forum które zblokował takie miał komentarze można banować ale tu różne osoby piszą wszystkich nie zablokujesz stali klienci widzą że personel się zmienia co sezon klient może również sam sprawdzić czy do jego pojazdu podchodzi mechanik czy z zawodu piekarz czy stolarz czy ta firma posiada chociaż jeden certyfikat imienny ze szkolenia z napraw pojazdu ?
OdpowiedzFIRMĘ tworzą ludzie, których dobiera pracodawca. Panie Rafale, Niestety pomyliłem się 3 razy co do Ciebie: 1- kiedy zatrudniłem Ciebie w Serwisie Mobilnym w Zawierciu 2- kiedy zgodziłem się na przejście do pracy w Warszawie 3- kiedy dałem Tobie drugą szansę pracy serwisie stacjonarnym SERWIS w 3 słowach to: 1-przyjęcie 2-naprawa 3-wydanie. Rafał K. - człowiek o 100 twarzach. Był czas, że swoją pracę wykonywałeś dobrze, ale niestety zbyt często: kombinowałeś dla siebie i oszukiwałeś innych. Cały czas piszesz o sobie używając nazwy naszej firmy kiedy sam unikasz swoich danych personalnych. Zmieniasz je zawsze jeżeli przed kimś lub przed czymś chcesz się ukryć. Unikasz odpowiedzialności na wielu frontach, a przecież w internecie nie ukryjesz się zbyt głęboko bo prawdziwego nazwiska łatwo nie da się zmienić tak to robisz nieustannie zmieniając nazwy użytkownika.
Odpowiedz