Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeJestem ciekaw do jakiego stopnia urządzenie to ratuje kierowcę w opresji. Jeżeli faktycznie działa to nie widzę sensu stosowania kontroli trakcji w wyścigach, która przed high-sideami ratowała w mało widowiskowy sposób, ten wynalazek robi to pewnie bardziej efektownie.
OdpowiedzHigh-side wyrzuca z siedzenia, jeśli to rozwiązanie to zminimalizuje albo ten problem rozwiąże to ok. Ale czy dobrze myślę, że może tu wystąpić zaraz po nieudanym high-sidzie zjawisko shimmy?? Takie wymuszone z faktu złapania przyczepności przez tył... a może się mylę? Nie będzie ono takie jak po wpadnięciu w dziurę lecz kierownica raczej zacznie latać.
Odpowiedzjak masz juz $$ na takie siedzenie, to i na pewno bedziesz mial odpowiedni amor skretu ;)
Odpowiedzwot, tiechnika!
Odpowiedzjak zobacze to w MotoGP to bedzie to znaczyło ze to ma sens.
Odpowiedz