Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeA próbowałeś tak zrobić trasę za granicę? Ja też miałem takie spojrzenie na sprawę, i też próbowałe z xperia z. Robiąc trasę z Włoch zdecydowałem się na tomtom ridera. Długo odkładałem decyzję, noi kasę. Teraz widzę że to była dobra i rozsądna decyzja. Jeśli robisz trasy po okolicy to xperia spoko. Ale trasa za granicę może cię zaskoczyć. xperia un świetny tel ale jak każdy tel na włączonej nawigacji po jakimś czasie się grzeje i wyłącza. Pozdr ;-)
OdpowiedzMiałem kupować tomtoma ale po dłuższych przemyśleniach i testach zmieniałem zdanie. Dla mnie nawigacja dla motocyklisty powinna być tylko w formie głosowej. Po co w motocyklu monitor na który i tak nię będe patrzył a tym bardziej zmieniał coś w trakcie jazdy. Przecież to jest niebezpieczne. Wydaję mi się że jak chcę coś zmienić to i tak trzeba się zatrzymać więc traci to dla mnie sens. U mnie nawigacja wygląda następująco :) Sony Xperia Z2 + wgrana nawigacja (tomtom, automapa...co kto lubi) + zwykłe słuchawki. Planuję trasę, uruchamiam nawigację, telefon w kieszeni w kurtce, słuchawki do uszu i można jechać :) W telefonie mam włączony tylko GPS i ekran jest wyłączony - nawigacja działa w tle. Nie wiem jak z innymi telefonami ale mi po 3 godzinach jazdy wzięło 3% baterii. Polecam taką konfigurację :)
OdpowiedzPo trzech godzinach 3% baterii? Większej bzdury nie czytałem...
OdpowiedzBardzo fajny nawigator. Kształt kompaktowy, dużo opcji przydatnych biker'om. Fakt, trochę kasy trzeba dać ale jeśli ktoś planuje trasy poza granicami kraju to nie można lepiej wybrać. Pozdr
Odpowiedz