Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzewww opole.airport.aero/web.n4?go=84
Odpowiedzhaha ... nie rajcujcie sie tak. Shit z tego powstanie. Ile to już było tych zapowiedzi w sprawie budów torów w Polsce. Jakby połowa wypaliłą to byśmy mieli z 5-6 obiektów. A mamy ciągle TYLKO Poznan. Kolejna sprawa to 30 milionów to ŚMIECH NA SALI. Kto im tą kalkulacje robił ? Pani Mariolka na stażu chyba. 30 milionów to już jest czerwone światełko alarmowe które powinno się wam zapalić. Sama nitka toru 4 kilometrowa o szerokości 12 metrów - SAM ASFALT (2 warstwy) + podkład to będzie kwota rzędu 16 milionów ! A tutaj nie ma kosztów prac gruntowych np. odprowadzanie wody, bariery na calej dlugości i alejki wewnątrz toru, wyasfaltowanego pit lane, wyasfaltowanego pobocza, budowy boksów, wieży dla sędziów, pit wall , siatek ochronnych, jakiejkolwiek TRYBUNY, dróg dojazdowych do toru, infrastruktury wewnątrz garaży, oświetlenia, elektroniki na torze (np. procedury startowej, pomiaru prędkości), malowania nawet i "głupich" linni na torze czy pól startowych itd itd ... 30 milionów to jest na waciki ! Gdyby tam była kwota 100 milionów, to bym się zgodził, że ktoś to dobrze skalkulował.
Odpowiedzmylisz się - 4 km o szerokości 12 metrów w zakresie o jakim mówisz jest do zrobienia za ca 4 mln warstwa ścieralna to przy dzisiejszych cenach asfaltu kwota 16zł/m2 netto warstwa wiążąca niech będzie 20zł/m2 podbudowa kamienna na Dolnym Śląsku okolo 20zł/m2 roboty ziemne zmieszczą się w 15-30zł/m2 i wychodzi nam około 70zł netto za 1m2 na szybko niech będzie 1000zł za metr długości x4000m
Odpowiedzjesteś niedoinformowany bo zaczęto już robić tor.
OdpowiedzBede bardzo mile zaskoczony jak tor juz bedzie "full operational". I warunek to zeby to byl TOR wyscigowy z dobrym asfaltem, a nie polatane plyty betonowe albo kolejna NIEPOTRZEBNA szkółka jazdy z jedną matą poślizgową.
OdpowiedzPrawdziwych facetów poznaje się po tym jak kończą...
OdpowiedzMoże przewidują tor z płyt betonowych?
Odpowiedzalbo rallycrossowy :D Postawią cztery garaże na krzyż, mate do szkółki bezpiecznej jazdy a nawierzchni obecnego "obiektu" nawet nie ruszą. Postawią kilka pachołków i nazwą to bujczucnie torem wyścigowym. I dowalą takie opłaty za "track days" że na rezerwie nawet właściciele Porsche będą tam jeździć. Smiech na sali ta Polska ...
OdpowiedzTak się robi biznes w krajach trzeciego świata.
OdpowiedzWiadomo jaka będzie nawierzchnia ? Bo jak zostawią starą "lotniskową" to chyba nie będzie zbyt dobrze ?
OdpowiedzKOOOZAAAKKKKK!!!!!!!!!
OdpowiedzNo wkońcu jakiś tor w mojej okolicy :D
OdpowiedzNo proszę, w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i doszedł do w wniosku, że na tym się zarabia. Oby to był początek powstawania innych tego typu obiektów w pozostałych częściach Polski.
OdpowiedzNastępny będzie tor w Radomiu. Na lotnisku oczywiście ;)
Odpowiedzno w końcu!! :D
Odpowiedz