Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWitam posiadam piaggio fly 50 2t trochę zmodyfikowany wydech yasuni r warjator polini pasek malossi sprzęgło zmienione sprezynki gaźnik dysza 72 pełne odblokowanie 80 leci z lekkiej góry do 90 pocisnie..z moich opini wpozatku sprzęt do modyfikacji lub miejskiej spokojnej jazdy polecam rolki 6gram..z minusów jeśli można tak to ująć zbyt miękkie zawieszenie przy dużych prędkościach trochę niebezpiecznie oraz zbyt lekki do predkosci powyżej 80kmh pozatym ok polecam aha hamulce naprawdę sa dobre
OdpowiedzCzy odblokowywał już ktoś Piaggio FLY 125 -ke ??? Prosze dajcie znać co i jak.
Odpowiedzktos mi mowil ze nie da sie nim jezdzic w deszczu??...prawda?? bo ja mam zamiargo kupic i jezdzic do roboty caly rok...
OdpowiedzKolego szanowny jeżdżę w wielkie ulewy,w gradobicie też raz jechałem kawałek,jeżdżę cały rok bo też do roboty trzeba dojechać no i wszystko bez problemu.W deszczu normalnie działa,a w chińczykach elektryka od razu wariuje i wszyscy się na to skarżą.We Fly nie ma takiego problemu.W zimę też elegancko ,jednego dnia było -20 jak o 7 wyjeżdżałem,silnik odpala na dotyk tylko trzeba przeznaczyć 5-10 minut na rozgrzanie silnika lekko dodając gazu pulsacyjnie i zaraz elegancko jedzie.Silnik po odblokowaniu własnoręcznie modułu jedzie 70 km/h inni piszą jeszcze o podkładce na wariatorze w przekładni.Ale widocznie u mnie nie ma.Jak się jeszcze zastanawiasz nad kupnem to bierz w ciemno w pełni polecam.Ja mam z silnikiem czterosuwowym.Nie wiem jak ty,ale 2T ma lepsze przyśpieszenie i prędkość maksymalną tak gdzieś 80 km/h ale za to więcej pali co jest w polskich realiach bardzo ważne.Pozdrawiam PS: Jeśli masz więcej pytań to zapraszam na stronę www.skuterowo.com
Odpowiedzsuper dzieki za szybka odpowiedz! w sumie to jutro mam zamiar go kupic i tak sie rozgladam - jakie sa opinie... Po za tym tu szanowna kolezanka :) Karo - Karolina :) jestem swiezakiem. to bedzie moj pierwszy moped. Mieszkam w Eire wiec tu leje non stop, dlatego pytam czy mała "mucha" nie bedzie wariowac jak sie zaleje. Kupuje mopeda by ograniczyc wydatki do minimum - wydaje rocznie 1300e na bilety autobusowe - przy mopedzie koszy sie zmniejsza o polowe i nadrobie kupe czasu! Mam na oku Piekny idealny srebrny model 50cc 4stroke z 2007 roku ma przejechane 12 tys km- to chyba nie duzo?? po za tym ma jeczcze urwany wydech ;/ placisz za mopeda 500e a nowiutki wydech dostajesz w reklamowce do ręki :D mam se sama samontowac :] heh Karolina Majster Zlota Rączka da rade :) Po za tym jest w idealnym stanie - przynajmniej tak wyglada.. aha po za tym czytalam kilka negatywnych opinii ze "mucha" sie gramoli na skrzyzowaniach i ciezko jej sie rozkulac ;/ jakies doswiadczenia w tym temacie?? no i jeszcze ze jakis kolezka przeczytal gdzies na blaszce ze Piaggio Fly jest made in china...?? bez obrazy, lubie chinczykow, ale chce kupic wloskie piaggio a nie jakis chinski szajs ;/
OdpowiedzNo to witam szanowną koleżankę.Akurat ja swojego kupiłem dokładnie rok temu jakoś w lipcu rocznik 2009 nóweczka ,0 km na liczniku,piękny czarny lakier.Za 4400 zł (w salonie 7600),to była wielka okazja,ale nie będę opowiadać bo długa historia.Hmm tego skuterka kupujesz od jakiejś prywatnej osoby czy z komisu ? 12 tysięcy przebiegu to wcale nie dużo.Dokładnie nie wiem jaka jest żywotność tego silnika,ale do 30 tysięcy powinien bez problemu dobić.Później mały remoncik się robi szlif cylindra za małe pieniądze i jedziesz dalej :) Tylko ja nie wiem jak pod względem technicznym dokładnie jest ten skuterek,bo nieźle ktoś musiał nim wariować że wydech urwany.Jeszcze przed kupnem go dokładnie oglądnij pod względem wizualnym i mechanicznym,przejedź się kawałek i zobacz czy nie ma luzów w kierownicy,czy nie ściąga na pobocze.Możesz w internecie poczytać artykuły na co zwracać uwagę przy kupnie używki.Chyba,że chcą za ten sprzęt śmieszne pieniądze to nie wiem może okazja :) No zamontować tłumik to nic trudnego ledwo 4 śruby ;) Jeśli chodzi o przyśpieszenie to jest troszkę słabsze niż w silnikach 2stroke,ale ja ważę około 100 kg i rozpędzam się bez problemu na skrzyżowaniach i zostawiam samochody w tyle :] Jeśli chodzi o napis.Tak jest tam naklejka made in china.Ale trzeba się pogodzić z tym,że teraz wszystko jest u chinczyków robione.Ale nie martw się kitajce tylko składają skuterki z części.Fabryka jest podobno pod ścisłym nadzorem,pracownicy składają bardzo dobrze skuterki,materiały są wysokiej jakości,tak samo z spasowanie części wszystko jest dobrze przykręcone,nic nie trzeszczy nic nie skrzypi.Po prostu przenieśli fabrykę do chin,bo tam jest taniej ;) Chyba od 2006 zaczęli w chinach robić motorki.Bo wcześniej to jeszcze we włoszech było.Sam miałem Piaggio Zip z 99 roku :> Pozdrawiam
Odpowiedzsiema siema. Moped jest od prywatnego wlasciciela. widzialam foty, nie widac ani jednej ryski.przypuszczam ze urwany wydech to tylko kwestia "glupoty" pwenie go wciskal tam gdzie nie trzeba i gdzies zahaczyl. moze dzisiaj sie czegos dowiem, na razie wnioskuje ze jest idealny. Jade go dzisiaj zobaczyc na 19 :) juz nie moge sie doczekac! :) Cena okazyjna, widzialam innego z 2005 roku z 25tys na zregarze, porysowany, bez lusterka, brudas taki za 850euro wiec mimo tego ze trzeba w tym moim troszke pogrzebac to i tak sie oplaca :) tak mysle... rozne buble dopiero wychodza po czasie - takie ryzyko
Odpowiedzmam go :) jest piekny :) troche roboty mnie przy nim czeka, po pierwsze serwis bo stal nie ruszany od zimy (od wtedy kiedy urwał wydech) z wydechem bedzie troche dlubaniny bo połamał śruby i zostały w obudowie, nie da sie tych resztek wykręcić.. :/ po za tym jest troche ciężki, boje sie ze nie dam rady go utrzymać (ważę tylko 50kg :] po za tym jestem zadowolona :) juz nie moge sie doczekać "pierwszego razu" :)) dzieki za dobre rady :) Pozdro 600 :)
OdpowiedzGratuluję zakupu oby dobrze działał po takich przejściach :) Pzdr
OdpowiedzIle wyciągnie jak się zdejie all blokady ??
OdpowiedzMi wyciąga spokojnie 70,a przy dobrych warunkach nawet 75.Więc jest to całkiem dobry wynik jak na 4T.Biorę wszystkie chińskie buble ;) Pozdro
OdpowiedzWitam.Posiadam Piaggio Fly 50 4T.Mam go od nowości i co ciekawe miał dwa lusterka a nie jedno.Po za tym po przejechaniu 3 tyś kilometrów postanowiłem zdjąć blokady.Po wielu bez owocnych poszukiwań w końcu znalazłem stronkę z instrukcją.Okazuje się,że główna blokada jest na module CDI.Na tej stronce jest opis,dokładny schemat i zdjęcie i należy naciąć moduł w określonym miejscu obudowy.Ja wziąłem małą piłkę ręczną i ostrożnie piłowałem aż poczułem i usłyszałem,że jakiś drucik się przeciął.Następnie powstałą szczelinę należy wypełnić silikonem by zabezpieczyć przed wilgocią.Po tym prostym zabiegu skuter jedzie nie 50 km/h a 70 km/h :D Link ---> http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/useful%20info/Piaggio%20Tech%20Manuals.pdf Nawet jest napisane,że informacja tylko dla autoryzowanych serwisów Piaggio :D Widocznie jakiś pracownik wrzucił do neta tą instrukcję ... Pozdrawiam
OdpowiedzPrzydatna informacja!! Dzięki. Wystarczy zrobić nacięcie i wypełnić go silikonem??
OdpowiedzTak oczywiście,to odblokowuje silnik.Mój jedzie 70 km/h po tej operacji.Ale niektórzy pisali,że jest jeszcze pierścień na wariatorze.Do końca nie wiem jak to jest...
OdpowiedzDzięki za odp. Mam jeszcze jedno pytanie. Od jakiegoś czasu kierownicę mojego skutera można regulować łatwiej niż przednie koło od roweru ( koło między nogi i regulacja ). Czy orientujecie się, gdzie i co powinienem przykręcić, aby kierownica stała na swoim miejscu hardo i twardo?
OdpowiedzMusisz rozebrać przód całą czachę i wtedy ukaże ci się cały układ kierowniczy (główka ramy,łożyska,lagi itp) Powinny tam być śruby które dokręcisz i luz powinien zniknąć ;) Poczytaj w necie,bo jest o tym sporo.Ja nie mam żadnego luzu ani góra ani dół czy też na boki.Jest to główna bolączka chińczyków,że kierownica żyje własnym życiem :)
OdpowiedzKURDE!!!! gdzie są te blokady, na wariatorze jest pierścień , na tłumiku nie ma i gdzie jeszcze są!
OdpowiedzWitam ... posiadam Piaggio fly 50 4t i powiem że mając 180 cm wzrostu spokojnie można na nim jeździć, jest to skuter dla spokojnych ludzi nie szukających wrażeń z jakiejś super dynamicznej jazdy ale raczej tych którzy szukają kompromisu między rowerem a samochodem ,małe spalanie (ok 2.5l /100 km), wygląd klasyczny i niezbyt nadający się do kolorowego obklejania (moim zdaniem ;). Ja go traktuję jak urządzenie do taniej jazdy zakorkowaną ulicą. Przejechałem nim (od nowości) 1400 km i na razie nic złego się z nim nie dzieje..
OdpowiedzWitam. Mam skuter piaggio 50 fly i nie mogę znaleść 2 blokady mocy. Jedną znalazłem w wariatorze i nigdzie nie widzę drugiej.Jeśli można prosić to proszę o odpisanie tutaj.
OdpowiedzBlokady: pierścień na wariatorze, moduł zapłonowy (trzeba lekko przepiłować aby przerwać drucik; szukajcie schematów na forach, sa dostępne min. na jednym ze znanych polskich forów o skuterach; koszt nowego modułu to ponad 300zł, więc polecam znaleźć schemat) i jeszcze trzecia blokada jest na lince - manetka może okręcać się mocniej.
OdpowiedzMam ten skuterek i jestem z niego bardzo zadowolony ponad to jest świetna baza do tuningu pomalowałem go w kolor kości słoniowej(perła) cały silnik to stage6 wydech racing cylinder midrace gaźnik 17.5 moc około 14 koni
OdpowiedzKolego, gdzie miałeś blokady przy nim?
Odpowiedz1. pierscien na wariatorze 2. modul zaplonowy 3. linka gazu / manetka
OdpowiedzJa mam ten skuter i czuje się bezpiecznie a lusterko można dokupić (nowe 60 zł)
Odpowiedz