Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeTo jak w końcu jest z tymi osłonami? Robią więcej szkody czy pożytku?
OdpowiedzJak wiesz jak z tego korzystać to masz pożytek. Jak ze wszystkim w zyciu.
OdpowiedzFunkcje opisana sprawuja ZGARNIACZE lub tzw uszczelniacze pylowe, dodawanie 3 elementu zwieksza tarcie i opór w pracy zawieszenia, moze tez maskować wycieki. Nie wiem na ile to jest szczelne.
Odpowiedzale przecież to (i inne takie oslony) sie zdejmuje i czysci. jak jedziesz w bloto to zakladasz, jak jest sucho to zdejmujesz. jaki problem?
Odpowiedzja uzywam pelen neopren od 2 lat i na razie pod spod nie dostalo sie ani ziarno piachu zawieszenie nie ruszane poza jedna zmiana oleju przed sezonem. wczesniej przy jezdzie przy tych samych warunkach musialem co roku wymieniac uszczelki. teraz widac golym okiem ze stan materialu uszczelki jest jak w nowych. wczesniej nawet jak jeszcze nie przepuszczal to bul stwardnialy. do tych krotkich neoprenow nie mam przekonania. jak kolega wspomnial pod spod dostaja sie zanieczyszczenia, poza tym ja kupilem dlugie skarpety za 39 zl....
Odpowiedzale po co to wszystko jak jest SEAL DOCTOR i po każdej jeżdzie kilak sekund i wszystko czyste :) POLECAM www.inter-cross.pl tam można zakupić doktorka
OdpowiedzOsłony owszem chronią uszczelniacze zawieszenia za 30 zł, a jednocześnie mogą ZNISZCZYĆ gładź lagi zawieszenia drobinkami brudu trącymi lagę przy normalnej pracy zawieszenia!!! Autor artykułu chyba o tym zapomniał?!
Odpowiedz