Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeczym się rozni przecietna opona w motocyklu sportowo turystycznym od opony samochodowej tzn czy mieszanka w opo nach motocyklowych jest bardziej przyczepna ? czy maja ten sam poziom ?
OdpowiedzWitam Ta wyważarka do opona na zdjęciu jakiej jest firmy? pozdrawiam
OdpowiedzJakie powinno być ciśnienie opon w aeroxie model 2006 dla przypomnienia przód 130/60/13 ,a tył 140/60/13
OdpowiedzWitam mam pytanie.. Posiadam Choppera (skutera) felga tylna to 12 opona 130. Znudziło mi się zamawiać opon z internetu i postanowiłem kupić oponę od samochodu (126p) 135/60/12. Pasuje jak ulał fajny wygląd super i jeździ się fajnie... bieżnik jest jak nowy ale ostatnio w okolicy podobno policja szykuje sie na mnie za tą opone co mogą mi zrobić bo wg mnie i wulkanizatora to nic bo w seryjnych chopperkach tego typu były oponki szerokie i nie zaokrąglone (3.00 albo 4.00) jakoś tak. Nie wiem czy jest to prawda że nie moge na niej jeździć czy przez to że spotykam się z byłą dziewczyną syna policjanta:):):) proszę o odp:)
OdpowiedzOczywiście że policja może ci dać mandat. Według przepisów powinieneś mieć 2 opony od malucha ( również z przodu ). Jako plus możesz uznać fakt, iż do stawiania motocykla nie musisz używać podpórki bocznej bo dzięki profilowi opony motocykl sam utrzymuje sie w pionie ! Genialne prawda - zatem wszyscy zakładajmy opony od malucha do swoich sprzętów.
OdpowiedzMistrzu prostej ni pisz bzdur! Opony musza być takie same na jednej osi a nie takie same na 2 osiach motocykla. ale fakt. nie powinno sie stosować opon od maluch bo one nie nadają sie w ogóle do przechyłów oraz składania zakrętów.
OdpowiedzGrzesiu, Grzesiu... to co napisał mistrz prostej to się sarkazm nazywa...
OdpowiedzNie zgodzę się z twierdzeniem że w Niemczech czy Francji nie sprzedaje się klejonych opon. Mieszkam kilka lat we Francji i mogę powiedzieć że jest ich w bród! Jedna jest tylko różnica że są droższe niż u nas. Jak ktoś nie wierzy to zobaczcie na francuskim ebayu.
OdpowiedzJeżdże Yamahą FJR1300 na oponach 180/55/17 i chciałbym założyć 190/50/17. Czy to jest dobry pomysł?
OdpowiedzCzy ktoś morze mi powiedzieć jakie opony załorzyć do aprili pegoso 650 takie aby były w teren i na drogi.
Odpowiedzforum bmw f650gs - temat opony...
OdpowiedzSzukam opon z lampasamii ktos wie gdzie mozna kupic takie opony
Odpowiedza ja jeżdze na nowym Metzelrach Sportec M3 i nie zmieniłbym tej marki na inną. DO sv 650 pasują idealnie, nie ma z nimi problemów na winklach, do brze odprowadzają wode. I co najwazniejsze świetnie trzymaja sie asfaltu gdy krece moja V na maksa
Odpowiedzczy mógłby ktoś podpowiedzieć jakie opony założyć do Yamahy xj 600 i dlaczego?
OdpowiedzWitam! Mam Yamahę xj 600 teraz właśnie zakładam opony. Przód 110/80/17,57H Tył 130/70/18,63H Rocznik mojego 1996,szykuję do sezonu. Pozdrawiam Frank
OdpowiedzFajny artykul, generalnie sama prawda, szkoda ze na temat uzywek jest malo miejsca - bo wydaje mi sie ze to dominujacy sposob obuwania moto w naszym pieknym kraju... moja krotka konkluzja na temat opon: mam GSXR 1100 olejak, na poczatku kupilem (wydawalo mi sie ze bardzo dobre) D208 RR - roczny komplet, super cena, noweczki - generalnie rewelacyjna guma, tyl skonczyl sie szybko, raptem po jakis 5 tys, no i z braku kasy dorwalem czlowieka co przywozi torowki - zakupilem od niego komplet (nie chcial samego tylu) za 199 pln jakies 2 lata temu, byly to roczne D208 GP - chodzilo mi o ten sam bieznik - boki zjechane, okolo 2-3 mm, srodek AZ 5 mm - mysle sobie bomba, po szosie generalnie wiekszosc to prosto :))) Moje zaskoczenie - po przesiadce z D208 GP, pomimo ze tamta mialem noweczke ze sklepu, mialem wrazenie ze byla popsuta - na tej tprowce moto zwariowale - az ciezko bylo tyl do slajdzika odkleic, moment sie nagrzewala, miekka ... niewiele myslac dla proby zalozylem przod, tamten skitralem w odpowidnim miejscu (po pol roku nie bylo prawi sladow zuzycia) i na przod zalozylem takze torowke - wrazenie takie samo - zaczelo kleic strasznie, a nawet taki klamot jak ciezki oleja zacza wstawac na przednie koleczk - na D208 RR potrafil sie usliznac... wada - tyl bez palenia starczyl na srodku na 1,5 km, przod sie skonczyl po 2,5 ..., czasami po turystycznej wyprawie z kobita na siodle, masa bagazy juz po 600-800 km zaczyna srodka mocno ubywac, i bardzo sie niszcza jak przyjdzie zrobic troche kilometrow np, po zwirku czy ostrych kamieniach ale - kupuje od czleka te oponki cena rozna - od 150 do 300 za komplet, na krotko starczaja, ale kleja i jestem bardzo zadowolony.. wiec uzywka uzywce nierowna -
OdpowiedzWitam ! Czy może ktoś mi udzielić odpowiedzi na pytanie : Jaką najszerszą oponę mogę założyć na tylną felgę o rozm.17 / 4.5 orginalna opona to 160/70/17 Pozdrawiam Albert
OdpowiedzFakt faktem ze na oponach nie ma co oszczedzac. Wiem z autopsji.
OdpowiedzWitam!!! Czy ktos moze mi cos powiedzieć o oponce Michelin Macadam X100?? Bo Kupiłem taka do swojego bladego ale wydaje mi się że to był zły wybór bo czytałem różne opinie ne temat tych gum.
OdpowiedzNie jestem pewien czy to dobra guma do Bladego. To jest kapeć przeznaczony do obsługi dużych, turystycznych maszyn. Jest to opona twarda i raczej mało przyczepna. Miałem wątpliwą przyjemność jeździć na tych gumach w B12 i było słabo.
Odpowiedz