Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzenawiązuje do TA 650 :)
OdpowiedzWygląda jak mutacja MT09/SuperTerene
OdpowiedzWatpie ze dorowna starej afryce
Odpowiedzoblesne, te wszystkie podrozne enduro są jak suvy - jeden paskudniejszy od drugiego, do tego czesto z gownianym, budzetowym, gumiastym zawieszeniem - tutaj to ktm sie wyroznia na +
OdpowiedzBARDZO DOBRA WIADOMOŚĆ! W końcu kawał legendy zostanie reanimowany! A malkontentom rodzimym polecam w końcu spowodować produkcję prawdziwego polskiego motocykla, to może za "pincet" lat będziemy mogli z Hondą konkurować a nie promować te chińskie sra###i z napisem romet/junak.
Odpowiedznie , nie i jeszcze raz nie!!! do off road'u to jest seria CRF ,na szosę CBR CB itp. turystyka ma GL , to jest hybryda marketingowa mało komukolwiek potrzebna i mało użyteczna.
OdpowiedzAcha. Bo właśnie wybieram się na wyjazd gdzie ok 20 % będzie dróg twardych ale bez asfaltu (3-4 tys. km). Ważę 120 kg , 195 cm wzrostu. To wg Ciebie mam jechać CRF-ą czy GL-em ?
Odpowiedzna GL zapakuj CRF!! odwrotnie może być problem :)
Odpowiedz