Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzekurcze, ale z silnikiem od panigale też powinni coś pokombinować!
Odpowiedz"Bimota kojarzona jest raczej z silnikami Ducati, ale w latach 70-tych stosowano w nich także jednostki czterocylindrowe. " Bimota YB 5 końcówka lat 80 4 gary z FJ 1200 Bimota YB 6, YB 7 koncówka lat 80, 4 gary od Yamahy (nie wiem od czego) Bimota YB 8, robiona (tu nie jestem pewny) od 90 roku, silnik 4 cylindry z FZR 1000 EXUP Bimota YB 9 silnik od Yamahy FZR 600 silnik 4 gary Bimota YB 10, lata 90, silniki 4 gary od Yamahy Bimota YB 11, połowa lat 90 silnik: Yamaha YZF1000R Bimota HB 3 od ok. 83roku, silnik 4 cylindry z CB1100F (czy z CB1100 pewności nie mam, ale napewno Honda- Bimota HB) Bimota HB 2 silnik z chyba Hondy CB 900F, to też początek lat 80 Bimota KB 2, KB 3, lata 80, silniki 4 cylindrowe od Kawasaki Bimoty SB 4 SB 5, lata 80 silniki Suzuki 4 gary; SB 6, SB 7, to samo tylko w połowie lat 90, SB 8 silnik V2 od Suzuki TL 1000 Więc trochę robili sprzętów z 4 garkami, od lat 70, chociaż nie dziwię się, że nie słyszeliście o tym bo to nie były nigdy częste sprzęty.
OdpowiedzI Bimota BB1 to superMONO, nie superMOTO!
OdpowiedzMałe sprostowanie do artykułu Boczo- Bimota stosowała w latach 90tych czterocylindrówki Suzuki (seria SB) oraz Yamahy (YB). Pierwsza litera z nazwy motocykla w przypadku Bimoty określa skąd pochodzi silnik. Bimota wypuściła również z tego co pamiętam model z dwusuwowym silnikiem 500 ccm3 własnej konstrukcji.
Odpowiedz