Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeja sie zastanawiam własnie jaki sprzet kupic w gre wchodziły cb 500 gpz 500 i gsf 600 n ,cb 500 ma ta zalete wzgledem gpz i gsf ze dłuzej nietrzeba wjezdzac na serwis z regulacjami ale w górnych zakresach predkosc jest najmniej dynamiczna minimalnie gorzej od gpz i sporo gorzej niz gsf wiec tym jako 1 odpadła zostały gpz i gsf zrobiłem teoretyczny test w zeszycie i tak bandit wygrywa w2 punkatch ma 20% lepszego buta i lepsza elastycznosc z 10% i z tego co czytałem minimalnie lepsze hamulce tzn troche bardziej odporne na przegrzanie , pod wzgledem zawieszen oba sa zblizone oba maja ciut za miekkie przody to torowej jazdy pod wzgledem ergonomi oba stawiam na równo na gpz masz ciut bardzej zgiety staw kolanowy wzgledem bandita ale gpz jest wezsza co mi ergonomcznie bardziej pasuje ,i teraz to juz wygrywa wszytko gpz jest 10% lzejsza ,wezsza łatwiej sie nia manewruje w miescie miedzy samochodami jest prostsza w konstrukcji ze wzgledu na 2 gary a nie 4 czyli mniejsze koszty serwisowe najwiekszym dla mnie mankamentem bandita 600 jest to ze wizualnie "obiecuje"wiecej niz jest w stanie dac chodzi o ten wyeksponowany silnk po którego wygladzie spodziewa sie człowiek 120 km jak w dawcy czyli gsxr 750 a tu pis.a w szafie tylko 78 km to dla mnie osobiscie dyskwalfikuje bandita(podobny kibel jest z xj 600 ) i tym sposobem wygrywa gpz .
OdpowiedzAle żeś głupot nawypisywał. Chciało ci się? Porównywanie tych maszyn wg kryterium: który lepiej sprawuje się do jazdy po torze, to jak wybranie poloneza do roli samochodu sportowego, bo ma napęd na tył. Miałem GPZ, teraz jeżdżę czymś szybszym i wiem co piszę. Bandit i CB mają zdecydowanie lepsze hamulce. GPZ ma fajny silnik i "sportowy" wygląd. Wszystkie to motocykle dla początkujących, bądź na miasto, i wszystkie się nadają się do tego w porównywalnym stopniu. Do tego są niezawodne i tanie w serwisowaniu. Ot i wszystko. Pozdro
Odpowiedza co do bandita 600 ma taki sam stosunek mocy do masy jak gpz krecona na pełnej p.sdzie przy około 8500 obr/min ,co do elastycznosci oba moto przy seryjnych rpzełozeniach kreca przy 100 km/h 5000 obr/min bandit osiaga przy tej predkosci na 6 biegu około 100 km/tone a gpz okolo 85 ,wiec bandit jest równiez 10-15% elastyczniejszy przy około 7500 obr gpz moc rosnio mocno i sa blisko bardzo przy 7500 ale od tego pułapu nowu bandit odjezdza na 6 biegu pogłebajac roznice az do odciecia
Odpowiedzjakbym cie zapytał w którym zakresie obrotowym gpzzaczyna byc równie szybka co gs 500 tez bys niewiedział ,i pisanie ze wszytko jest porównywalne bla bla wadomo ze wszytko jest porównywalne wystarczy troche kreatywnosci i mozna porownac busa do skutera bo niektóre maja zblizony stosunek mocy do masy porównywalne porownywalnosci a minimalne róznice moga dac obraz zwyciezcy ,diabeł w niektórych porównaniach tkwi w szczegółach ja wybieram gpz proste .
Odpowiedzzeby niebyło ze tez niewiem co do zakresu obrotowego w gpz vs gs wiec gpz odblokowana 60 km przy około 7-7,3 obrotowów na minute uzyskuje taki sam stosunek mocy do masy zkierowca jak gs krecona na pełnej pi.dzie .
OdpowiedzTo coś to norma w CB500 :P - podnóżek :) Ale coś mu ta cebulka momentami na pobocze nieco schodzi :P
OdpowiedzCoś mu przyciera momentami :). I palec wskazujący mu się nie zgina.
OdpowiedzFacet ma kilka naprawdę niezłych przejazdów na kanale, przyciera pewnie stopkami, a palec trzyma w górze by skrócić czas wciśnięcia hamulca w razie awaryjnego hamowania.
Odpowiedzteż tak robię : D i to automat i niewygodnie mi jest wręcz trzymać całą manetkę, zawsze ten jeden paluszek jest gotowy ^^
Odpowiedz