Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWyprzedzałem samochód i na styku starego i nowego asfaltu całkiem nie zamierzenie postawiłem motocykl na koło i od razu spadł bo bieg w tej samej chwili zmieniałem. Jak widać nadal tu jestem:) pytanie tylko co zrobiłem dobrze? Wpadłem w shimmy i to bardzo konkretne. Na pewno nie puściłem gazu a przynajmniej tak mi się wydaje. Czy waszym zdaniem to jest najlepsze rozwiązanie? Teraz szukam amortyzatora skrętu:)
Odpowiedzto tez jez dobre ,o ile nie lepsze ; http://www.youtube.com/watch?v=SAnjjHKclZs i jeszcze tu; http://www.youtube.com/watch?v=RbgYRJMMS9M
Odpowiedzpewnie amor mial...
OdpowiedzPewnie że to zamach, w drugiej sekundzie słychać strzały!
Odpowiedzna podwoziu komisja znalazla slady materialow wybuchowych...
Odpowiedzmoje bylo gorsze :PP
OdpowiedzMiał facet szczęście....szok
OdpowiedzTo był zamach!!! Spytajcie Macierewicza! :)
Odpowiedzwon trollu
Odpowiedz"co było powodem tego zjawiska?? widać że podczas zakrętu lekko odchyla kierownicę w prawo i potem to już się zaczyna na dobre... lekki uślizg przodu??" Bo jeśli chcesz skręcić w lewo, to wychylasz kierownice w przeciwnym kierunku. Następnie działa szereg zjawisk fizycznych ujmowanych w żargonie jako przeciwskręt i zaczynasz jechać w żądanym kierunku :) Reasumując raider chciał wykonać technikę ok, ale pojawiła się shima...
Odpowiedzco to przeciwskręt to wiem, ale co jest bezpośrednią przyczyną shimmy?
OdpowiedzPrzyczyna, byl pewnie luz glowki ramy ( lozysko )
OdpowiedzNie jestem fachowcem , sam zazwyczaj łapałem shimmy gdy koło ledwo tocząc się po asfalcie lub opadając na asfalt trafiało na nierówność . Podobno zdarza się również motonitom którzy ,,wisząc'' na kierownicy najeżdżają na nierówność na drodze . Paskudna sprawa . Pomaga amortyzator skrętu .
OdpowiedzGdyby wpadł w barierki po prawej stronie jezdni, pewnie nie skonczylby w jednym kawalku. Takie bariery energochłonne oznaczaja smierc dla motocyklistow, ciekawe osoby odpiwiedzialne za nie to zrozumieja. Na zachodzie czesto na zakretach przynajmniej sa dodatkowe listwy ktore moga uratowac motocykliste ale w Polsce jeszcze tego nie widzialem
OdpowiedzNie wiem czy zauważyłeś, ale to nei jest nagrywane w Polsce, marudo...
Odpowiedzco było powodem tego zjawiska?? widać że podczas zakrętu lekko odchyla kierownicę w prawo i potem to już się zaczyna na dobre... lekki uślizg przodu??
Odpowiedz