Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeskuterek dwusuw zrobili jak należy, do tej pory przejeździł więcej niż zakładał największy optymista
Odpowiedzbyłem u nich w zeszłym roku(2013) dojechałem z uszkodzoną ośką w swoim hornecie znaleźli mi ośkę i dorobili nakrętkę ośki na miejscu na tokarce uwineli się w 1 dzień rachunek wyniósł 375 zł- sporo ale za fahowość się płaci a poza tym za luksus jakim jest motocykl i obsługa musi kosztować bo inaczej wsz\yscy by mieli 2 koła . cena za bezpieczeństwo nie gra roli
OdpowiedzZamówiłem w tym sklepie oleje. Zapłaciłem. Przysłali w ciągu 3 dni. Pomyślałem rewelacja. Otwieram a tam jeden olej inny niż zamówiłem. Dali tańszy półsyntetyk zamiast syntetyka. Napisałem mailową reklamację. Po 3 dniach telefon od właściciela - przeprasza, że pomylili i proponuje: proszę używać ten olej, który przysłaliśmy bo on jest też dobry, a różnicę w cenie wyrównamy przy kolejnych zakupach u nas. Śmiechu warte, nie zgodziłem się. Następnego dnia telefon, jego serwis stwierdził, że ten olej który przysłali jest ok (ich serwisant tak stwierdził). Zagotowało się we mnie. Dlaczego ktoś mi będzie wciskał coś czego nie chcę - zażądałem wymiany. Wtedy motolizak mówi tak, ale pod warunkiem, że opłacę koszty przesyłki pokryję sam. Chyba z byka spadli. Po kolejnych kilku dniach telefon, już mają olej i wysyłają go i tak czekam do dzisiaj. NIE POLECAM.
OdpowiedzJesteś skrzywdzony ale przecież obiecałeś że Ojciec nie będzie cię dymał na olej więc poproś tatę o zakup wazeliny
OdpowiedzINWALIDO SPOŁECZNY do miasta wiśniaku na zakupy a nie w sieci!!!!!! rób zakupy w sklepie jak ta stara *** co się zwie twoją matką......
Odpowiedzjesteś pizda jak twój stary mogłeś załatwić sprawę jak należy czyli zapytać czemu obsługa pomyliła się.. Ty pizdooooooooooooooooooooooooo hehehe
OdpowiedzTragedia! Wystrzegajcie sie ich jak ognia. \skasowali mnie na duza kase i nie zrobili nic. Kasy nie ma naprawy tez nie. Musialem robic gdzie indziej jeszcze raz, tym razem bez problemu i w rozsadnej cenie. Jeszcze raz UWAGA!
Odpowiedzuwaga na przedmówcę to jest pedofil skrzywdzony przez ojca
OdpowiedzJak najbardziej nie polecam serwisu, po wstawieniu do nich skuter normalnie odpalał lecz przerywał mieli tylko oszacować ile wyniesie naprawa lecz tego nie zrobili tylko od razu naprawili nie pytając mnie o zdanie czy się zgadzam na taka kwotę, kiedy powiedziałem żeby skuter przywrócili do takiego samego stanu jak był kiedy do nich przyjechałem to oni powyjmowali nowe części i pozakładali stare to specjalnie pozamieniali kable na odwrót, rozregulowali gaźnik, pod kabel od masy podłożyli kawałek papierka. Po rozmowie z właścicielem powiedział ze w 3 min może to zrobić ale będzie to kosztować 500zł a jak nie mam to mogę to u niego odpracować, aż się bałem zapytać w jakiś sposób. Lepiej tam nie wstawiajcie żeby nie mieć podobnych incydentów.
OdpowiedzBanda złodziei.Wymienili silnik w skuterze na nie ten co im przywiozłem . Skuter działał jeden dzień. Wzieli kupe kasy po czym rozłożyli ręce.Zawiozłem skuter do innego serwisu a tam wypisali mi całą litanie co moto-lizak spieprz.Dodam że naprawiali skuter 2miechy a w drugim serwisie 2 dni.
OdpowiedzKupują złom albo chińskie puzzle a potem pretensja, że naprawić się tego nie da. Motocykl tudzież skuter powinien być dobrem luksusowym, dostępnym w dobrej jakości w adekwatnej cenie. Uskładał biedak 1500 zł i kupił chińskie cudo a potem ma żal do całego świata bo nie jeździ. Ech....szkoda gadać. Ja tą samą kwotę zainwestowałem w neosa, wiekowy już co prawda ale z jego naprawą nie było żadnych problemów. Dodam, że naprawiałam w motolizaku i jestem bardzo zadowolony! Pozdro.
OdpowiedzJa na Twoim miejscu skasowałabym ten post za publiczne oczernianie. pzdr Sonia
Odpowiedztrzeba było kupić japoński skuter a nie made in tesco a za pierwsze słowa morzesz być podany do sądu
OdpowiedzTRAGEDIA!!!, zamówiłem u nich towar miesiąć temu i cisza.Pomimo wielu kontaktów telefonicznych,zasłaniaja sie problem z systemem,brakiem szefa i Bóg wie czym jeszcze.Amatorka.
OdpowiedzDRAMAT!!! - moto 2 miechy po odebraniu mieszka w drugim, gdzie poprawiają niedoróbki po UWAGA: kompleksowym przeglądzie! ODRADZAM!
OdpowiedzNo, 2 miechy po przeglądzie w motocyklu mogło stać się wszystko, zależy od intensywności eksploatacji. Niekoniecznie to wina serwisu. Cóż, grunt to znaleźć winnego....
Odpowiedzwszystko ok, pomimo sztywnej witryny
OdpowiedzZostałem właściwie już stałym klientem tego sklepu... profesionalna obsługa oraz świetny kontakt z klientem... Ceny preferencyjne i asortyment bardzo szeroki... Jak czegoś nie mają to nie ma problemu z załatwieniem tego (no chyba, że ciężko dostępny w hurtowniach;-) gorąco polecam... ;-)
OdpowiedzSiemka ostatnio robiłem małe zakupy do mojego V-stroma miła obsługa i ceny bardzo przyjazne:)
Odpowiedz