tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: www.moto-akcesoria.pl
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
 
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 71
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Piotr 01/02/2023 14:51

Dostałeś zwrot kasy?

Odpowiedz
Autor: dzik-u 02.11.2017 22:14

NIE POLECAM ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE! Przedstawicielstwo Louisa na Polskę to jakaś kpina ponieważ nie byli w stanie sprowadzić od nich ciuchów przez 1,5 miesiąca! Moja historia nie różni się specjalnie od tych które przeczytałem tutaj (po fakcie). Ciuchy motocyklowe + kask zamówiłem w ostatnim tygodniu 08.2017. Termin dostawy potwierdzony mailowo - 14 dni - i oczywiście wymagany przelew z góry. Po niecałym tygodniu podczas rozmowy telefonicznej okazało się, że nie będą w stanie dostarczyć ciuchów na czas, natomiast kask mieli na miejscu i wysłali go oddzielnym transportem. Kask okazał się za duży więc go odesłałem i miałem czekać na ściągnięcie kasku i ciuchów z Niemiec od Louisa. Od tego momentu dzwoniłem do nich średnio 2 razy w tygodniu i za każdym razem słyszałem, że moje zamówienie dotrze do nich z najbliższą dostawą za jakieś 3 dni... Podczas rozmowy telefonicznej 30.09.2017 dostałem informację że nie posiadają jeszcze moich ubrań więc wysłali do mnie tylko kask. W tym czasie przebywałem za granicą i nie odebrałem paczki. Poinformowałem sklep że kask został wysłany wbrew wcześniejszym ustaleniom i że czekam na dostawę kompletnego zamówienia i w związku z tym nie odbiorę samego kasku. Jak zwykle zadzwoniłem do sklepu 06.10.2017 i dostałem standardową informację że ubrania dotrą do nich w najbliższym transporcie w następnym tygodniu – poprosiłem o wysłanie do mnie maila z zapewnieniem że ubrania dotrą w tym terminie, natomiast w odpowiedzi usłyszałem że nie są w stanie mi tego zagwarantować i że takiego maila nie mogą mi wysłać. Podczas tej samej rozmowy złożyłem telefoniczną anulację zamówienia, która to została przyjęta i poprosiłem o dopełnienie zawartej umowy, czyli przyspieszonego zwrotu gotówki. Termin na zwrot minął już kilka dni temu... ja jestem bez pieniędzy. Sprawę przekazałem dalej i zapewne skończy się w sądzie. ODRADZAM!

Odpowiedz
Autor: Sławek 20.10.2017 19:37

Tym razem przyszła kolej i na moją opinię względem tego sprzedawcy…niestety negatywną. Nie lubię oceniać krytycznie, ale to co miło miejsce w związku z zakupem w tym sklepie to poniżej słów krytyki. Otóż zamówiłem buty TCX ponieważ były w bardzo okazjonalnej cenie i to mnie skusiło do zakupu…(cholera, czemu ja nie przeczytałem wcześniej waszych opinii) wtedy na pewno bym się na to nie zdecydował. Ale do rzeczy. Zamówiłem wspomniane buty 21 września 2017. Oczywiście dostałem stan radową informację cyt „Zamówienie zrealizujemy w ciągu 3 do 9 dni roboczych na podany adres po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto” Po przelaniu do nich kasy dostałem kolejne info 25 września cyt.” Dziękujemy za przesłane potwierdzenie wpłaty, została ona pozytywnie zaksięgowana na naszym koncie. Państwa zamówienie zostało skierowane do działu realizacji, fakt nadania potwierdzimy jeszcze drogą elektroniczną wraz z numerem nadawczym przesyłki.’’ Czekam na dalsze informacje i ZERO info w tej sprawie czy już wysłano itd. Więc postanowiłem zadzwonić do nich 2 października, i co? Okazuje się że w/w butów nie ma i niestety ich nie będzie tak więc poprosiłem o zwrot gotówki o czym poinformowałem ich mailem. Dalej ZERO odzewu z ich strony! 9 października wysyłam kolejnego maila z pytaniem kiedy otrzymam zwrot. Otrzymuję maila zwrotnego że informacje skierowali do działu księgowego. Od tej pory oczywiście kasy jak nie było na koncie tak nie ma! Więc dzwonie po 2 dniach i pytam co jest, otrzymuję informację że już jutro będzie kasa. Kasy jutro dalej nie było, więc znów dzwonie..słyszę to samo..kasa będzie jutro.. kasy w dniu jutrzejszym nie ma nadal. Dzwonie znów ( pomijam to że ciężko się do dzwonić bo słyszysz w słuchawce jakieś pierdo…one „wszyscy nasi konsultanci są zajęci” Dodzwoniłem się i pytam o kasę, mówię że już upłynęło 14 dni które ich obowiązuje i co słysze… ze kasa będzie jutro. Nosz qurwa mać…Pytam się czy mam tak dzwonić codziennie? na co otrzymałem odpowiedz od jednego z tych bandy idiotów że TAK Czar goryczy się już przelał. Słuchajcie kase otrzymałem dzisiaj czyli 20 października 2017r Od 2 do 20 października minęło 19 dni. Tak właśnie funkcjonuje ta banda niekompetentnych idiotów. TO BYŁ MÓJ PIERWSZY I OCZYWIŚCIE OSTATNI ZAKUP U NICH I JA ODRADZAM JAKĄ KOLWIEK WSPÓŁPRACĘ Z NIMI. Jak dla mnie oni wystawiają atrakcyjną ofertę w której mają kilka sztuk towaru…ludzie składają zamówienia a oni obracają ich kasą przez kolejne 3 tygodnie i maja wszystkich w du…e Trzymać się z daleka od tego sklepu.

Odpowiedz
Autor: Magda 27.09.2017 10:47

Zamówiłam w połowie lipca produkt marki Shoei (jako prezent) za pomocą linii telefonicznej, Pani bardzo miła powiedziała że na stanie produktu nie ma ale zamówią i będzie dostarczony po 10 dniach roboczych, po tym czasie zadzwoniła do mnie z wiadomością że zamówienie opóźni się jeszcze o 14 dni. W tym czasie zakupiłam karty podarunkowe o wartości pokrywającej cenę produktu - dowiedziałam się że mogę tak zrobić (żeby przynajmniej dać to zamiast prezentu) a później z tych kart zapłacić za spóźnione zamówienie (ale w razie czego będę mogła je zwrócić!). Niestety do 26 września nie otrzymałam zakupionego produktu, dzwoniłam wiele razy (przynajmniej raz na tydzień) żeby wiedzieć co się dzieje z zamówieniem. Za każdym razem rozmawiałam z innym pracownikiem sklepu - każdy tłumaczył sytuację w inny sposób (a to że Shoei nie może wyprodukować, albo że nie dostępne w ogóle, ale już jedzie ale dojechać nie może, sklep nie ma kontaktu z firmą, generalnie Shoei nie produkuje już tego). Po wielu tygodniach zadzwoniłam do innego sklepu, okazało się że produkt może być zamówiony w ciągu 5 dni roboczych - w związku z tym zamówiłam i faktycznie po 5 dniach roboczych dostałam sms że produkt jest już do odebrania. Pojechałam do motoakcesoria.pl aby zwrócić karty podarunkowe, niestety Pani utrudniała mi zwrot pieniędzy, a przy wypłacie do której w końcu doszło chciała mnie oszukać na 100 zł (przy wartości zamówienia 450zł). Bardzo nie polecam- brak dobrego kontaktu z klientem, udzielanie mylnych informacji, brak szacunku do klienta.

Odpowiedz
1 2 3
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę