Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 71
Pokaż wszystkie komentarzeSprzedają towar którego nie mają. Na szczęście zwrócili kasę, szkoda tylko czasu! Nigdy więcej!
OdpowiedzPotwierdzam wszystko.Ludzie omijać ten burdel z daleka!!!!!!Niestety kusząca cena robi swoje. Krętacze tam pracują.Dosyć szybko się zorientowałam co jest grane i anulowałem zamówienie.Przekładane terminy i mejle wyssane z d..y są dobre dla przedszkolaków. Szkoda,że nie czytałem wcześniej opini na ich temat.1 raz w życiu trafiłem na taki problem.Nigdy więcej zakupów tu nie zrobię i wam radzę to samo. Ciekawe czy kasę zwrócą;////¿¿¿¿ Policja w razie W.
OdpowiedzDostałeś zwrot kasy?
OdpowiedzMOTO AKCESORIA -MOTO WYŁUDZACZE... RACZEJ. W POŁOWIE SIERPNIA 2019 KUPIŁEM KURTKĘ PRZEZ ICH STRONĘ-ZAPŁACIŁEM , DWA DNI PÓŹNIEJ OKAZAŁO SIĘ ZE NIE MAJĄ DOSTĘPNEGO ROZMIARU (NIE POWINNO DOJŚĆ DO TRANSAKCJI NIE BYŁO TAKIEJ INFORMACJI NA STRONIE). PRZESŁALI INFORMACJE NA SKRZYNKĘ ŻE ANULUJĄ ZAMÓWIENIE I ZWRÓCĄ KASĘ W CIĄGU 14 DNI. TERMIN WYGASŁ 29.08.2019r. ZROBIŁ SIĘ POCZĄTEK WRZEŚNIA.... WYSYŁAŁEM E-MAILE Z PYTANIEM KIEDY ZWROT PIENIĘDZY, WYSŁAŁEM WEZWANIE DO ZAPŁATY. WYSYŁAŁEM DO NICH PYTANIE CZY MAM ZŁOŻYĆ W PROKURATURZE ZAWIADOMIENIE O POPEŁNIENIU PRZESTĘPSTWA (KURTKA POWYŻEJ 500ZŁ). RUSZYŁO SIĘ.. DZWONILI DEKLAROWALI PRZELEW, PISALI NA SKRZYNKĘ O TYM SAMYM. PO TRZE DEKLARACJACH...ZROBILI PRZELEW. NIE KUPUJ U NICH...WYBIERZ INNY SKLEP...BĘDZIESZ MIAŁ TOWAR....GWARANCJĘ. TAK DZIAŁAJĄC TO ONI DŁUGO NIE POCIĄGNĄ...
OdpowiedzU mnie podobnie wiszą kasę za cały kombinezon.
OdpowiedzOSZUŚCI. SKLEP NIE REALIZUJE ZAPŁACONYCH ZAMÓWIEŃ. BRAK KONTAKTU I INFORMACJI. USUWAJĄ NEGATYWNE KOMENTARZE - UWAŻAJCIE.
OdpowiedzSklep to jakaś totalna porażka, szczególnie odradzam zakupy! Zamówienie złożyłem na początku sierpnia, termin realizacji miał wynosić 19 dni roboczych. Do dnia dzisiejszego towaru nie otrzymałem. Po dwóch miesiącach oczekiwania na zamówienie i bardzo utrudnionej komunikacji postanowiłem sam zamówić w towar w niemieckim Louis, który otrzymałem w ciągu trzech dni! Na szczęście wybrałem płatność "przy odbiorze". Omijać szerokim łukiem!!!
Odpowiedzjak można tak traktować klientów te sprawy należy zgłosić do prokuratury jest to wyłudzanie Vatu i do tego są odpowiednie służby przygotowane w Piątek Jestem w Warszawie i nie omieszkam złosić tej sprawy do prokuratury - czkam od 12.08.2019 na towar
OdpowiedzSKLEP NIE REALIZUJE ZAPŁACONYCH ZAMÓWIEŃ. BRAK KONTAKTU I INFORMACJI. USUWAJĄ NEGATYWNE KOMENTARZE UWAŻAJCIE.
OdpowiedzODRADZAM zgadzam się z każdą negatywną opinią jaka się tu znajduje.
Odpowiedzpolecam www.dowodziki.net
OdpowiedzU mnie podobnie. Zamówienie realizowali dwa miesiące - nie zrealizowali. Anulowałem zamówienie, na pieniądze czekam już miesiąc i nic , zero odzewu ze strony sklepu.
OdpowiedzZgłaszam sprawę na policję i radzę zrobić reszcie poszkodowanych to samo. Skoro nie da się odzyskać pieniędzy od moto akcesoriów w normalny sposób, a sądząc po komentarzach takich przypadków jest cała masa, to pozostaje zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa. Nie ma się co cackać.
OdpowiedzJak długo czekasz na zwrot pieniędzy?
OdpowiedzPonad miesiąc czasu od momentu zawiadomienia przeze mnie o rezygnacji (po miesiącu oczekiwania na przesyłkę i zapoznaniu się, niestety po fakcie, z szeregiem negatywnych opinii o tym samym charakterze odnośnie tej witryny internetowej) oraz zadeklarowania przez "pracownika sklepu", że zamówienie zostało anulowane i przekazane do zwrotu należności. Cała sprawa ciągnie się od marca, a wpłacone pieniądze kwitną na jakimś koncie (a może się rozeszły) działalności gospodarczej o nazwie LXW Sp. z o.o., o której można dowiedzieć się więcej w KRS. W normalnym sklepie internetowym wysyłki i ewentualne zwroty realizowane są na bieżąco, rzadko zdarzały się jakieś większe opóźnienia. Tu ewidentnie ktoś działa na szkodę potencjalnych klientów świadomie. Fałszywych pseudo pozytywnych opinii rzekomych klientów jest tyle co kot napłakał i nie trzeba być geniuszem, żeby zorientować się, że to trolle. A na zakończenie wspomnę co ktoś tu napisał, jaką otrzymał wiadomość od BOK'u moto akcesoriów, cytuję: "Sprzedają rzeczy których nie mają a jak robisz awanturę to tłumaczą że to nie jest oferta tylko zaproszenie ( serio tak mi napisali w e-mailu)."
OdpowiedzZgadzam się z każdą złą opinią na temat tego sklepu. W lutym kupiłem u nich olej i środki do czyszczenia filtrów K N . Po oczekiwaniach ponad dwa miesiące oraz po paru krotnych próbach oszukiwania mnie że już lada dzień dostanę zamówione produkty postanowiłem zrezygnować z zakupu. I tu znów problem bo odzyskanie pieniędzy trwało miesiąc. Nigdy ale to nigdy nie kupuj tam niczego. Sprzedają rzeczy których nie mają a jak robisz awanturę to tłumaczą że to nie jest oferta tylko zaproszenie ( serio tak mi napisali w e-mailu) . Oszuści i tyle.
OdpowiedzNie polecam również tego sklepu - sprzedają towar którego nie mają na stanie. Ja kupiłem, czekałem dwa miesiace na paczkę i dopiero kiedy zadzwoniłem tam do mi łaskawie przekazali że nie ma tego co kupiłem więc mi nie prześlą
OdpowiedzKATASTROFA. Mijają dwa miesiące od złożenia zamówienia towaru będącego na stanie w Lousie, którego ############## są "oficjalnym partnerem handlowym". I dalej nic nie wiadomo. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM.
OdpowiedzA jak anulujesz zamówienie (co sami dopuszczają) to otrzymasz informacje o zwrocie do 7 dni. Tyle teorii. Mi już minęło 14 dni i środków nie mam. Na maile przestali odpisywać, a na telefonicznym BOK to jak ze ścianą.... "przekażę" "powinien być" itp. Zaczynam się poważnie obawiać o swoją kasę.
Odpowiedzczekam juz prawie 2 miesiace na przesylke ktora zamawialem przed swietami, juz stracilem nadzieje ze dostarcza mi zakupione produkty.
OdpowiedzDno totalne. Moje poprzednie zamówienia były realizowane średnio w 2 miesiące !!! Ale teraz przeszli samych siebie, na 2 pierdoły czekam już 4 miesiąc, oczywiście ani be , ani me, po miesiacu oszekiwania najpierw snuli jakieś teorie spiskowe czemu to tak długo trwa, teraz olewka totalna. Dodam tylko, że wszystkie zamawiane rzeczy były prezentowane w sklepie z czasem realizacji do 7 dni. Wg. mnie to chyba się już zwijają, skoro dostawcy nie chcą z nimi już współpracować, widać to też po masakrycznej rotacji personelu w ich sklepie w Warszawie. Omijać na kilometr !!!
OdpowiedzPolecam, złożyłam zamówienie na torbę i dostałam na drugi dzień, może nie jest najtańsza ale warta swojej ceny. PS. myślę że już się chyba trochę ogarnęli sądząc po komentarzach tutaj.
OdpowiedzNie wiem jak sklep internetowy bo nic nie kupowałem ale stacjonarny jest ok, obsługa miła, zamontowali mi pinlocka od ręki za darmo
OdpowiedzStanowczo radzę omijać!
OdpowiedzWitam. widzę ze nie jestem sam, jeśli chodzi o zakupy w tym sklepie, jednym słowem sa koszmarne !!! moje zakupy tez okazały sie zupełnie klapą. tygodniami oczekiwałem na zakupiony towar ( zamówione w czerwcu ,końcem sierpnia w końcu zrezygnowałem z oczekiwania na zakupiony towar, no i kolejne zmagania o zwrot pieniędzy). Dodam ze kontakt z klientem rowniez był iluzoryczny . Stanowczo odradzam i nie polecam tego sklepu !!!
OdpowiedzRownierz nie polecal buty reklamowalem sidi na szycie to chyba ssmi to naprawili na zapleczu jak to zobaczylem chcialem reklamowac to mnie odeslali i powiedzielu ze but jest bez wad. Wiec sparawe oddalem do sadu. I wygralem ale co oni za dokumenty skladali do sadu to szok tylki pisma oceniajace stan but a pisma byly miedzy sklepami. A buty byly fizycznie u mnie to maja taka swietna pamiec jak wygladala naprawa.
OdpowiedzCo za dziwny sklep pisze do mnie emeila o skasowanie komentarza bo nie maja butow sidi o 8 lat a sprawy w sadzie nie pamietaja. Dobrze ze ten niby sklep rozpada sie.....
OdpowiedzJestem kolejną ofiarą sklepu motoakcesoria.pl. Sprzedają towar, którego nie maja. Zamówiłam buty motocyklowe, czas realizacji miał wynosić max 9 dni. Co tydzień przez półtora miesiąca doatawalam maila, że realizacja się przedłuży. W końcu straciłam cierpliwość i poinformowałam o rezygnacji z zamówienia i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Zwrotu pieniędzy mimo wielokrotnych ponagleń się nie doczekałam. Sprawę zgłaszam na policję i do rzecznika praw konsumenta. Nie pozwolę aby tak nieuczciwe firmy funkcjonowały i okradały swoich klientów!
OdpowiedzProdukt zamówiony 30.08.2017. Jeśli dobrze pamiętam to termin realizacji podany na stronie ############## 6 dni. Po niejednokrotnym kontakcie i zapytaniu o produkt który zamówiłem, dostałem zwrotną informacje wraz z zapewniem szybko załatwione sprawy oraz BONUSÓW na rekompensatę oczekiwania. Paczkę o trzymałem NIE po 6 dniach, a po 6 MIESIĄCACH! Przesyłkę o trzymałem dzisiaj, 01.03.2018.
OdpowiedzWitam radzę omijać ten sklep.Sprzedawca oszukał mnie twierdząc że buty Probiker Speedstar są wykonane ze skóry.Najważniejsze elementy tego obuwia są z plastykowej skóry która szybciutko popękała. Zareklamowałem te buty i po 44 dniach jestem bez butów i odpowiedzi na rozpatrzenie reklamacji.Jedyne czego się dowiedziałem to że wysłali buty do producenta.Czyli co wysłali statkiem do chin czy jak. Na żądanie zwrotu zapłaty za buty pan kierownik stwierdził że nie da rady ale na pewno kiedyś te buty będą mieli to się coś załatwi no i oczywiście bez zwłoki dadzą znać .
OdpowiedzJak typowy "Polak mądry po szkodzie" teraz czytam wszystkie komentarze i wiem że nigdy nie zamówię już nic z tego sklepu. Zamówiłem rękawice, które były dostępne w systemie, następnie otrzymałem telefon ze niestety ale nie ma, ktoś inny kupił przede mną. OK, zdarza się pomyślałem, czekam wiec na zwrot kasy. Ale to już nie tak hop siup. Po moim telefonie chłopaczek mówi się Pan nie gorączkuje mamy 14 dni roboczych na zwrot. Obiecany czas minął a ja jak osioł sprawdzam konto i nic. Obiecali ze jutro przelew "wyjdzie"... się okaże...
OdpowiedzOd 25 sierpnia czekam na realizację zamówienia. Już mi obiecali extra bonusy itp, itd. Nie traktują klienta z szacunkiem. Za każdym razem w mailu piszą, że już za chwilkę, już za momencik... A w ogóle to winna dostawcy :-) Radzę trzymać się z daleka od tego sklepu.
OdpowiedzMamy styczeń a ze sklepu żadnej informacji. Oczywiście zamówionego i opłaconego towaru też nie ma. Uważajcie bo szkoda kasy i nerwów.
OdpowiedzNIE POLECAM ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE! Przedstawicielstwo Louisa na Polskę to jakaś kpina ponieważ nie byli w stanie sprowadzić od nich ciuchów przez 1,5 miesiąca! Moja historia nie różni się specjalnie od tych które przeczytałem tutaj (po fakcie). Ciuchy motocyklowe + kask zamówiłem w ostatnim tygodniu 08.2017. Termin dostawy potwierdzony mailowo - 14 dni - i oczywiście wymagany przelew z góry. Po niecałym tygodniu podczas rozmowy telefonicznej okazało się, że nie będą w stanie dostarczyć ciuchów na czas, natomiast kask mieli na miejscu i wysłali go oddzielnym transportem. Kask okazał się za duży więc go odesłałem i miałem czekać na ściągnięcie kasku i ciuchów z Niemiec od Louisa. Od tego momentu dzwoniłem do nich średnio 2 razy w tygodniu i za każdym razem słyszałem, że moje zamówienie dotrze do nich z najbliższą dostawą za jakieś 3 dni... Podczas rozmowy telefonicznej 30.09.2017 dostałem informację że nie posiadają jeszcze moich ubrań więc wysłali do mnie tylko kask. W tym czasie przebywałem za granicą i nie odebrałem paczki. Poinformowałem sklep że kask został wysłany wbrew wcześniejszym ustaleniom i że czekam na dostawę kompletnego zamówienia i w związku z tym nie odbiorę samego kasku. Jak zwykle zadzwoniłem do sklepu 06.10.2017 i dostałem standardową informację że ubrania dotrą do nich w najbliższym transporcie w następnym tygodniu – poprosiłem o wysłanie do mnie maila z zapewnieniem że ubrania dotrą w tym terminie, natomiast w odpowiedzi usłyszałem że nie są w stanie mi tego zagwarantować i że takiego maila nie mogą mi wysłać. Podczas tej samej rozmowy złożyłem telefoniczną anulację zamówienia, która to została przyjęta i poprosiłem o dopełnienie zawartej umowy, czyli przyspieszonego zwrotu gotówki. Termin na zwrot minął już kilka dni temu... ja jestem bez pieniędzy. Sprawę przekazałem dalej i zapewne skończy się w sądzie. ODRADZAM!
OdpowiedzTym razem przyszła kolej i na moją opinię względem tego sprzedawcy…niestety negatywną. Nie lubię oceniać krytycznie, ale to co miło miejsce w związku z zakupem w tym sklepie to poniżej słów krytyki. Otóż zamówiłem buty TCX ponieważ były w bardzo okazjonalnej cenie i to mnie skusiło do zakupu…(cholera, czemu ja nie przeczytałem wcześniej waszych opinii) wtedy na pewno bym się na to nie zdecydował. Ale do rzeczy. Zamówiłem wspomniane buty 21 września 2017. Oczywiście dostałem stan radową informację cyt „Zamówienie zrealizujemy w ciągu 3 do 9 dni roboczych na podany adres po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto” Po przelaniu do nich kasy dostałem kolejne info 25 września cyt.” Dziękujemy za przesłane potwierdzenie wpłaty, została ona pozytywnie zaksięgowana na naszym koncie. Państwa zamówienie zostało skierowane do działu realizacji, fakt nadania potwierdzimy jeszcze drogą elektroniczną wraz z numerem nadawczym przesyłki.’’ Czekam na dalsze informacje i ZERO info w tej sprawie czy już wysłano itd. Więc postanowiłem zadzwonić do nich 2 października, i co? Okazuje się że w/w butów nie ma i niestety ich nie będzie tak więc poprosiłem o zwrot gotówki o czym poinformowałem ich mailem. Dalej ZERO odzewu z ich strony! 9 października wysyłam kolejnego maila z pytaniem kiedy otrzymam zwrot. Otrzymuję maila zwrotnego że informacje skierowali do działu księgowego. Od tej pory oczywiście kasy jak nie było na koncie tak nie ma! Więc dzwonie po 2 dniach i pytam co jest, otrzymuję informację że już jutro będzie kasa. Kasy jutro dalej nie było, więc znów dzwonie..słyszę to samo..kasa będzie jutro.. kasy w dniu jutrzejszym nie ma nadal. Dzwonie znów ( pomijam to że ciężko się do dzwonić bo słyszysz w słuchawce jakieś pierdo…one „wszyscy nasi konsultanci są zajęci” Dodzwoniłem się i pytam o kasę, mówię że już upłynęło 14 dni które ich obowiązuje i co słysze… ze kasa będzie jutro. Nosz qurwa mać…Pytam się czy mam tak dzwonić codziennie? na co otrzymałem odpowiedz od jednego z tych bandy idiotów że TAK Czar goryczy się już przelał. Słuchajcie kase otrzymałem dzisiaj czyli 20 października 2017r Od 2 do 20 października minęło 19 dni. Tak właśnie funkcjonuje ta banda niekompetentnych idiotów. TO BYŁ MÓJ PIERWSZY I OCZYWIŚCIE OSTATNI ZAKUP U NICH I JA ODRADZAM JAKĄ KOLWIEK WSPÓŁPRACĘ Z NIMI. Jak dla mnie oni wystawiają atrakcyjną ofertę w której mają kilka sztuk towaru…ludzie składają zamówienia a oni obracają ich kasą przez kolejne 3 tygodnie i maja wszystkich w du…e Trzymać się z daleka od tego sklepu.
OdpowiedzWitam, nie dopisał Pan, że następne Pana zamówienie zrealizowaliśmy w ciągu 24h i otrzymał Pan lepszą cenę niż w zamówieniu, które Pan złożył. W tamtej sytuacji po prostu nie został Pan poinformowany o tym, że nie zawsze udaję się nam zrealizować zamówienia z wyprzedaży za co przeprosiliśmy Pana. Mamy nadzieje, że nasze relacje się polepszą w przyszłości nad czym pracujemy. Pozdrawiamy
OdpowiedzZamówiłam w połowie lipca produkt marki Shoei (jako prezent) za pomocą linii telefonicznej, Pani bardzo miła powiedziała że na stanie produktu nie ma ale zamówią i będzie dostarczony po 10 dniach roboczych, po tym czasie zadzwoniła do mnie z wiadomością że zamówienie opóźni się jeszcze o 14 dni. W tym czasie zakupiłam karty podarunkowe o wartości pokrywającej cenę produktu - dowiedziałam się że mogę tak zrobić (żeby przynajmniej dać to zamiast prezentu) a później z tych kart zapłacić za spóźnione zamówienie (ale w razie czego będę mogła je zwrócić!). Niestety do 26 września nie otrzymałam zakupionego produktu, dzwoniłam wiele razy (przynajmniej raz na tydzień) żeby wiedzieć co się dzieje z zamówieniem. Za każdym razem rozmawiałam z innym pracownikiem sklepu - każdy tłumaczył sytuację w inny sposób (a to że Shoei nie może wyprodukować, albo że nie dostępne w ogóle, ale już jedzie ale dojechać nie może, sklep nie ma kontaktu z firmą, generalnie Shoei nie produkuje już tego). Po wielu tygodniach zadzwoniłam do innego sklepu, okazało się że produkt może być zamówiony w ciągu 5 dni roboczych - w związku z tym zamówiłam i faktycznie po 5 dniach roboczych dostałam sms że produkt jest już do odebrania. Pojechałam do motoakcesoria.pl aby zwrócić karty podarunkowe, niestety Pani utrudniała mi zwrot pieniędzy, a przy wypłacie do której w końcu doszło chciała mnie oszukać na 100 zł (przy wartości zamówienia 450zł). Bardzo nie polecam- brak dobrego kontaktu z klientem, udzielanie mylnych informacji, brak szacunku do klienta.
OdpowiedzOdradzam. Omijać szerokim łukiem. Na zamówione buty czekałem ponad 3 tygodnie. Nie doczekałem się i anulowałem zamówienie. Nikt nawet nie próbował wytłumaczyć skąd takie opóźnienie i oczywiście żadnego przepraszam. Amatorszczyzna.
Odpowiedz