Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeWiecie kto tam teraz pracuje???
OdpowiedzNegatywna opinia. !!! mam problem z motorkiem nowy KTM zakupionym w RAPAID , zamiast 5 lub 6 biegu wskakuje mi czasami luz ... wyobrazcie to sobie przy wyprzedzaniu .... moto jest nowy zglosilem to dealerowii zaraz po 1szej jezdzie, i zostawilem w serwisie... nic z tym nie zrobili ... uslyszalem ze po wymianie oleju po pierwszysm przegladzie(po 1000km) bedzie dobrze. pierwszy przeglad przeszedl... nic sie nie zmienilo, nadal zdaza sie ze zamiast 5,6 biegu jest luz . Rapid motocykle z Poznania umywa rece i udaja ze nie ma problemu mowia ze wszystko jest w porzadku ze zdaza sie i tak ma byc. (podobno najlepszy dealer, yamaha i ktm HAHAHA ) , Potrafia tylko skasowac, a potem maja cie w "...." a wyobrazcie to sobie (luz) przy wyprzedzaniu .... ((
OdpowiedzJa kiedys zostawiłem tam moto do wymiany napedu w XJ600s. Po 1 tydz moto stał u nich i nic nie zrobili. Później czekalem jeszcze tydzien az zamowia naped, oczywiscie czekałbym do usranej smierci. Podziekowałem panom za współprace, zamówiłem naped na allegro. Po 2 dniach przyszla paczka a po kolejnych dwoch jak zawiozlem moto do Kramera na opolska mialem juz do odbioru. Jak widac ludzie z rapidu nie tylko maja w d**** w momencie jak sie im zaplaci.
OdpowiedzBardzo serdecznie zapraszają do sprawdzenia serwisu i salonu.HMMmm, interesujące .Opowiem moze sytuacje ze dzis kiedy to na wysokosci tego salonu pękł mi wentyl i szybko stracilem powietrze w tylnej oponie mojej Hondy, skrecilem do tego serwisu.Moze to ze wlasnie poruszam sie Honda zawazylo na tym jak mnie potraktowano w tym serwisie.Podjechalem powolutku do tego serwisu i poprosilem o pomoc , nie bede tu wchodzic w szczegoly ale Pan Wroblewski czyli szef serwisu 90% odpowiedzi na moje pytania i prosby kwitowal stwierdzeniami tu cytuję:" to Pana problem ,my panu nawet 3 minut nie poswięcimy, dzis Panu w niczym nie pomozemy " .Pare innych pomocnych rad i wypowiedzi moglbym przytoczyc ale musialbym je zmyslic bo zadnych takich sie nie doczekalem.Ja nawet zaproponowalem by mi pomocy udzielono przy samym wyjeciu opony z felgi i załozeniu nowego kominka z wentylem reszte za pomoca swych narzedzi bylem w stanie sam zrobic , proponowalem to by nie przeszkadzac serwisantom by ich nie odrywac od swych zajęc.Gdy to zaproponowalem znowu otrzymalem bardzo odmowną odpowiedz.Jeden tylko maly gest moge pochwalic z tej wizyty (nie planowanej w koncu) bo kto planuje kiedy mu strzeli wentyl tylnego koła?Ten gest to wypozycznie mi klucza do odkrecenia tylnego kola od mlodszego serwisanta i bardzo temu panu dziekuję.natomiast Pan Wroblewski szef serwisu ..jak wyzej napisalem nie uznal mnie za osobę godną jakiejkolwiek pomocy .Brawo Rapid Motocykle...tak trzymać!!!!Pozdrowienia
OdpowiedzZawsze znajdzie się jakaś niezadowolona osoba. Ja nie kupiłem u nich nowego motoru ,a mimo to zawsze chętnie pomagają i służą dobrą radą. Jak dla mnie super zespół!! Pozdrawiam wszystkich Rapidowców!!!
Odpowiedz