Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeJeden z najladniejszych naked-ow na rynku.Bardzo fajny dzwiek oryginalnego tlumika.Rozbudowany komputer pokladowy.Od 2009 roku dostepny z ABS-em.Moto posiada 3 mapy zaplonu(Rain, Touring, Sport).Przydatny gadzet.Szczegolnie na poczatku, jak przeskoczylem z 125cc.Rain bardzo lagodna jak 500tka, Touring dobra na trase, lub do jazdy z pasazerem- troche lagodniejsze przyspieszenie, i Sport - pokazuje pelny potencjal motocykla, bardzo szybka reakcja silnika.Co ciekawe przy zmianie mapy zaplonu zmienia sie rowniez dzwiek tlumika-3 motory w cenie jednego :) Bardzo latwo sie prowadzi - szeroka tylnia opona dodaje pewnosci w zakretach.Czule i mocne hamulce.Wygodny w miescie i na trasie.Spalanie w zaleznosci od mapy i stylu jazdy oscyluje od 5 do 8.5 l/100.Minusem bedzie 15 litrowy bak- musze tankowac co drugi dzien:( Uchwyt dla pasazera jest zle zaprojektowany(siedzi sie na kciukach) Poza tym kilka luznych srubek(warto sprawdzac) jednakze piekna agresywna linia i charakter V-Twin przebijaja te male niedociagniecia.Pozdrawiam!
Odpowiedzmam aprille sl 750 gdzie znalezc tlumaczenie do niej bo nie idzie mi sie rozeznac nawet z ustawieniem zegarka
Odpowiedz