Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeWidziałem niedawno 916 obok aktualnej r1. Ten na yamasze jakby chciał się schować i POWINIEN!
Odpowiedzmito wyglada tak jak ta bestia to to samo tylko serce inne ten sam majster technik iluzjionista to tworzyl cagiva to taka 125 ducati :D
Odpowiedzmito wyglada tak jak ta bestia to to samo tylko serce inne ten sam majster technik iluzjionista to tworzyl cagiva to taka 125 ducati :D
OdpowiedzDucati 916 to żywa legenda sportu motocyklowego, jadąc na nim po torze czy ciasnych serpentynach czujesz największa radość i satysfakcje zostawiając większość kolegów z tyłu. Dżwięk i oddawanie mocy, hamowanie silnikiem to poezja. Posiadam taki i ma u mnie dożywocie. Pozdrawiam :)
OdpowiedzJaka kopia? Widziałeś kiedyś oba motocykle z bliska? NR- jest wykonana jak nieco lepsza chińska zabawka i dzisiejsze japońskie pokemony - plastik przykryty plastikiem do tego stelaż do plastiku i przykrycie tego stelaża też z plastiku.Mimo zastosowania w NR carbonu- nie udało się zejść poniżej 222 kg... Fakt technicznie jest jak zegarek i praktycznie za niedostępność tej technologii się płaci. A 916 - to prawdziwy motocykl dla prawdziwego znawcy tematu.
Odpowiedzjak dla mnie 916 to kopia hondy nr750, chodzi przede wszystkim o mono-wahacz, kształt przednich świateł i sposób poprowadzenia wydechów
OdpowiedzDla ciebie to kopia, teraz powstają często kopie klasyków. 916 to według mnie jeden z nielicznych motorów z duszą, stworzony z sercem i pasją. By zachwycać i rozkochiwać w sobie ludzi ...
OdpowiedzDla ciebie to kopia, teraz powstają często kopie klasyków. 916 to według mnie jeden z nielicznych motorów z duszą, stworzony z sercem i pasją. By zachwycać i rozkochiwać w sobie ludzi ...
Odpowiedzbardzo fajny artykuł mam nadzeje ze bedzie wiecej takich artykułów o dukatach na ścigaczu
OdpowiedzMotocykl wprost PRZECUDOWNY!!! Jak by ktoś miał mozliwość zobaczeni ago z góry, to bez trudu dostrzeże kobiece kształty, szczególnie sexowne wcięcie w talii ;) Artykuł też dobry, jednak sporo zostało zapożyczone z tego: http://www.mojageneracja.pl/11343778/blog/148691466347139f88990b7 Ciekawe, czy za zgodą jego autora...
OdpowiedzPrzygotowując artykuł, nie sposób nie korzystać z różnych źródeł, jednak o żadnym zapożyczaniu na żywca, czy kopiowaniu nie ma mowy. Pozdrawiam
OdpowiedzJednak dobrze wspomnieć o źródłach, nawet jeśli nie jedzie się żywcem :) Pozdro i szerokości.
OdpowiedzWśród V2 Ducati jest numerem 1. To czysta klasyka doznań, reszta jest wierną imitacją...
OdpowiedzTo złe i ślepe języki mówią, że podobne, już bardziej podobny 1098/1198 jest do CBR 1000 - 2008, albo R1-ki... Co do NR750- to także kultowy motocykl, jednak lekkością i delikatnością daleko do 916...Przy moich 170 cm na NR-ce siedzi się jak na beczce prochu no i właśnie siedzi się na motocyklu, a nie jest się zespolonym jak jedność( właśnie tak jest w 916/748)...no, ale ja to chyba mam parametry jakby stworzone do jazdy na Desmoquatrrach, a każdy inny motocykl jest dla mnie za duży:-)))...Pozdr.J.
OdpowiedzMotocykl kultowy i po prostu boski (jak i 748, który na co dzień zbierał lepsze opinie), złe języki mówią, że lampa przód była wzorowana na NR750 Hondy.
OdpowiedzTo moze teraz porownanie z sp1?? Albo rownie ciekawy tekst o sp1:)
Odpowiedzmialem sp1 i 999 sp1 bylamniej agresywna ale pieknie spadala z obr. hamulec na miescie byl niepotrzebny...mnie to jaralo....ale jak wsiadlem na 999 no to komfort taki ze hej....ni ta stylistyka...
OdpowiedzO 916 nie da się pisać tylko w formie suchych danych i bez emocji. Mam nadzieje, że tekstów takich jak ten będzie pojawiało się na ścigaczu więcej, bo jest świetny, choć przydało by się rozwinąć dialogi :) Pozdrawiam
OdpowiedzBrawo dla autora, za odwagę i opis bodaj z jednego z najładniejszych motocykli jakie kiedykolwiek zostały "popełnione", drobne potknięcia w rodzaju: "linka sprzęgła" , czy zębatka za 450$, lub że 999 zastąpiło w 2005( era 999 zaczęła się w 2003) to pryszcz, a nie jest łatwo wymienić wszystkich wersji 916/996/998( np 916 SPA- o pojemności 955- 54 sztuk. na świecie), ponieważ mogłoby zablokować serwer... Jeśli ktokolwiek chciałby konkretów n/t niech znajdzie mnie na www.docpoland.com i zada mi odpowiednie pytanie odpowiem w miarę możliwości. Jeszcze raz dzięki Autorowi za opis. Pozdrawiam.
Odpowiedzmnie sie to moto nie podoba.. jak ducati to 1098 :) kazdy ma inne gusta
Odpowiedzno właśnie kolego, przyjrzyj się dokładnie 1098 i 916, przecież nówka nawiązuje do 916 jak byk!! i o to właśnie chodziło twórcom, po zbyt odważnym dla niektórych modelu 999, żeby nowy model kojarzył się z tą legendą. No ale dla niektórych najlepsze są tylko te najnowsze... :)
Odpowiedzgratuluje spaczonego gustu, skoro to ci sie nie podoba to juz nic piekniejszego i bardziej kultowego nie znajdziesz jesli chodzi o motocykle:] ale o gustach sie nie dyskutuje:]
Odpowiedztyl 916 i 748 wraz z lampami jest po prostu cudowny.
OdpowiedzFajnie się zapowiadało to opowiadanko, a tu autor wtrynił się z własnymi tekstami i zatkał gęby tym dwóm motocyklistom, z resztą spodziewałem się, że jeden z nich będzie kobitką ;-) Dane techniczne mogły być spokojnie przekazane w dialogu, a szczegóły w dopisku autora. Szkodaaaaa :-(
OdpowiedzCiekawy artykul, przyjemnie sie czyta ;)
Odpowiedz