Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeCiszej tam na dole koguciki! Nie widzieli, co Pan Redaktor napisał na koniec? "Zajebiaszcza", "genialna", i że "zazdraszcza" posiadaczom. I racja, że zazdraszcza. I nie tylko on zazdraszcza ale również ci, którym zabrakło tej dychy aby dołożyć do Triumpha i kupić Hondę :-)))))))))))) To tak jak porównywać z uporem maniaka Box'a do Araia... Panie Rezyseze! Kiedy znowu pojawią się mocne zdjęcia do mocnych testów? Pióropusz na kasku w logo portalu zobowiązuje ...
OdpowiedzFajnie by było się przejechać z tym ABS, wszyscy tak pieją z zachwytu a ja sobie nie wyobrażam jeździć na suchym z takim wynalazkiem który wpycha się łokciami w tak bardzo ważną rzecz jak hamowanie. Pełna koncentracja, całkowite wyczucie poprzez klamkę do styku gumy z asfaltem i skupienie się na kolejnych posunięciach a tu nagle włącza się ABS dekoncentrując i cały plan wpizdu. A bez tego wynalazku nawet gdy zaczyna się uślizg można samemu delikatnie odpuścić i mieć panowanie nad sytuacją. No chyba, że się zamyka oczy i z całej siły ściska się klamkę ;)
OdpowiedzA teraz sobie wyobraz ze wracasz i sie rozpadalo. Na ulicach masa kurzu ktory wraz z woda staje sie sliski. Jedziesz miastem i nagle jakis kapelusznik zmienia bez ostrzezenia pas i zajezdza ci droge. Dzieje si eto wszystko na białych wymalowanych pasach na drodze. Sa sliskie jak lod i teraz ciekawy jestem jakie masz szanse podczas awaryjnego wyhamowania w tkaich warunkach by nie zaliczyc poslizgu i by sie nie wpieprzyć w puszkę. Zero szans jak nie masz ABS a jakies szanse masz jesli ABS czuwa. Ja tam uwazam ze ABS to super sprawa kwestia dopracowania jego dizlania jak w BMW S1000RR i nie zauwazasz ze wogole on ci przeszkadza przy hamowaniu....
OdpowiedzLovtza - można wiedzieć jaki kombinezon (firma / model) masz na sobie na zdjęciu podczas przejeżdżania między samochodami? Kojarzę go z Twojego artykułu o wypadku motocyklowym, jednak z uwagi na przytarcie nie za bardzo widać jakie to dokładnie wdzianko. Pozdr.
OdpowiedzHej, To mój niezniszczalny i niezawodny IXS (model o ile mnie pamięć nie myli - Sidewinder). Zaliczył już kilka gleb, ale ciągle po wymianie wewnętrznych ochraniaczy nadaje sie do jazdy.
Odpowiedz675, 675, 675....nie ma sie nad czym zastanawiac i wybierac sposrod klasy 600... Daytona poustawiala wszystkich w 2006 roku i nadal pokazuje gdzie ich miejscie:P nie cbr, nie gsxr, nie zx, r6, tylko 675:)
Odpowiedz675, to taki sprzęt co nie wygrywa na torach podczas wyścigów a podczas jazdy po mieście wyrywa łokcie ze stawów - dziwna sprawa - na co to komu...?! No i ta jakość pod psem ... - chała!!! Czym tu się chwalić? Trzema garami?! I to już wszystko ...? Syf nie wart uwagi!
OdpowiedzNie no chłopaku wybacz ale pieprzysz głupoty. Szkopek w WMP na czym wygrał? Na D675 z fabrycznym zawieszeniem ;) U mnie na razie 4000 zrobione, pierwszy komplet opon zdarty, daję na niej jak tylko mogę i jak dotąd nie mam zastrzeżeń. To tak a proos jakości. Jak nauczysz sie jeździć to Ci motocykle nie będą wyrywały łokci ze stawów. pozdrówka
OdpowiedzPiękny Kawalerze! Szkopek, to Szkopek wygrałby na każdym moto, nawet na ETZ251. Drugie primo - 675 w klasie 600, to zawsze przewaga. I trzecie primo i ultimo ;-) - cienko pierdzisz skoro opony zdarłeś dopiero po 4tys km. Sam środek zdarłeś od tego "dawania", czy po prostu wymieniłeś razem z olejem na I-szym przeglądzie ...? ;-)
Odpowiedzdobra: ad szkopek: pieprzenie, ad 675/600 - 3 cylindry są, widzisz róznice? - pieprzenie, ad opony: pieprzenie kto ci powiedział że po 4k zdarłem ;) 4k zrobiłem Daytoną na torze. eeee do **** takie forum nie można sie umówic z takim hayaman'em a mini test cbr vs daytona.
OdpowiedzNo pewnie. Znajomy kupił nówkę w salonie. Po 4000 km wypada dwójka a silnik poci się w kilku miejscach. A gość jeździ bardzo normalnie bez szaleństw. Poza tym coś często się zacierają te 675 ;)
OdpowiedzNio... bardzo częto. Się dokładnie JEDNA zatarła zabrana na Poznań i katowana tam od nowości. Testarzy zabrali ją na tor z przebiegiem 0 km i pojechali ją na maxa. Jak się miałą nie zatrzeć.
OdpowiedzA Ty przepraszam byłeś tam ze mną, bo sobie jakoś nie przypominam ... Niech ci się tam sprawuje ta twoja sztuka jak najlepiej. Na marginesie, motor toru nie widział, za to serwis dwukrotnie. Ostatni "angol" jakiego kupiłem!
Odpowiedzhmm... To dziwne, bo mam znajomego, który regularnie katuje daytonę na torze i nie ma takich problemów, pomimo, ze warunki są wręcz extremalne. Może źle docierał? Jedyne co mi się nie podoba w tym motocyklu to dostępność części w porównaniu z japończykami.
Odpowiedzco moze mnie przekonać do kupna nowego motocykla od powiedzmy rocznego?
Odpowiedzjak kupisz sobie taki roczny po 20 track day-ach to zobaczysz! Moze byc nawet nie upuszczony ale za dlugo ci nie posluzy....
OdpowiedzOd jakiegoś czasu dopatruję się dziwnych oszczędności w szanownej Redakcji. Zdjęcia jakie serwujecie do całkiem fajnych tekstów mają się nijak do opisywanej dynamiki chociażby opisywanego ABS-u, który potrafi czynić cuda na granicy przyczepności opony. Jak bardzo sportowy jest to ABS, można zobaczyć na stronach innego portalu, który już opisywał ten motocykl (notabene w barwach Hannspree) i fotografia dawała tam rzeczywisty obraz (tester dawał radę). Motocykl mimo zastosowania ABS, we wprawnych rękach pojechał nawet na przednim kole - tu pozdrowienia dla ludzi z dalej odsuniętą granicą bólu i większymi wymaganiami ;-). Z tych zdjęć wieje natomiast nudą i strachem bikera. Jak to porównać nawet ze starym testem porównawczym ZX10R z CBR1000RR. Tam była dynamika, power, odrobina szaleństwa - to dla takich emocji ludzie nabywają "marzenia" z najwyższej półki. Panowie z Hondy powinni zażądać znacznie lepszych jeźdźców do testowania tak ważnych rynkowo motocykli. To motocykl przełomowy tymczasem zdjęcia o takim natężeniu wrażeń (w tym jazda po kałuży) można zrobić na każdej ulicy po deszczu. Gdzie jest Raptowny, się pytam się ja ?! ;-)
OdpowiedzJa tych postów nie moderuję. Najwidoczniej jednak moderator uznał jak uznał i podejrzewam, że były jakieś ku temu przesłanki. Co gorsza (dla Ciebie rzecz jasna) moderatorzy nie muszą się przed Tobą tłumaczyć. Przestań się mazać jak dziecko, któremu ktoś zabrał lizaka ;) Pozdr,
OdpowiedzSłuchaj Rys, czy jak ci tam. To moderator decyduje co i jak. Jakoś inni nie mają problemów ze zrozumieniem tego. Skończ proszę z tymi jękami, bo robisz offtopa.
Odpowiedzgdzie był testowany ten motocykl? na torze poznan?
Odpowiedzprzstan wymazywac moje posty to nie bede mial problemow, w czym ci one przeszkadzaja? nie uzywam zadnych epitetow ani nie obrazam nikogo, wiec chce sie dowiedziec jaki jest tego powod ze SZEF moderator zdecydowal sie na wymazanie moich wpisow? Czy masz jakas logiczna odpowiedz czy znow sie zaslonisz regulaminem czy czyms tam jeszcze?
OdpowiedzTy szukasz jakiegoś spisku? Usuwając post naprawdę nie patrzę kto go napisał tylko czy nadaje się do publikacji. Niczym się nie będę zasłaniał, bo i nie mam przed czym. Wyprzedzając Twoje pytanie, razem z komentarzem zawierającym bluzgi pod tym artykułem poleciała też Twoja odpowiedź na niego. Jeśli masz jeszcze jakieś zastrzeżenia do mojej pracy, to zapraszam na priva, myślę, że pozostali użytkownicy nie muszą tego czytać.
Odpowiedzno to chyba najwyzszy czas zmienic zawod...
Odpowiedzmali wielcy inzynierowie z Hondy musza popracowac nad tym ABSem jeszcze troche bo Niemcy zrobli ABS wazacy 2,5kg w S1000RR, ktory jeszcze do tego oferuje rozne tryby pracy...
OdpowiedzSzkopki na razie robia duzo szumu o tym BMW a Honda juz jezdzi i mozna to kupic
Odpowiedz2,5kg ABS mozesz znalezc we wszystkich K1200 i K1300, dziala wysmienicie i mozna go wylaczyc jak ktos chce. pozd
Odpowiedzpozatym BMW jest paskudne, a ta Honda wyglada na prawdę ładnie
Odpowiedzpiekno to pojecie bardzo wzgledne... to co podoba sie jednym nie podoba sie innym i tak mozna by polemizowac... czy jednak zaszkoczyl albo zszokowal cie czyms wyglad nowej 600CC po ukazaniu sie? Watpie. A czy mozesz powiedziec to samo o S1000RR?
Odpowiedz