Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzecos napisze bo sezon się zbliża, na cb1000r przesiadłem się rok temu z horneta 600. moto większe z tysiąc km się musiałem adaptować, na pewno hornet troche sprytniejszy niż kilogram. ale do tematu przejechałem prawie nowym motocyklem bo kupiłem z przelotem znikomym z polskiego salonu , ok 6 tys w zeszłym sezonie. Moto absolutnie fantastyczny dojazdy w mieście jak i poza, na leniwy wypad czy pojezdzawke na miasto. Mnie służy do codziennego załatwiania spraw po mieście przejeżdżając dzień w dzień blisko 100 albo więcej km. brak minusów, no prócz spalania , ale jakbym na to patrzył to bym 125 smigał ;-)
OdpowiedzCzyli wychodzi na to ze Honda to taki zakagańcowany Mercedes . Chcesz dać w nim ręczny na zakręcie by sie pobawić ? Ok to naciśnij lewą nogą a potem odblokuj wajchą obok kierownicy
Odpowiedzw mercedesie ręcznym na zakręcie, kiedy ma napęd na tył? hahahahahha
OdpowiedzMiałem okazję się przewieźć tym moto i mam mieszane uczucia.Na tej hondzie każda sierota przytrze kolano.Motocykl jest krótki niski masa jest skupiona gdzieś na dole.Fz1 tez jedzie dobrze ale mocne złożenie wymaga większej wprawy. W CB1000r robi się to jak na pokecie.Chyba jednak wolę bardzie męskie motocykle.
OdpowiedzJezeli masz potrzebę poprawy swojej męskości.. to rzeczywiscie, ten motocykl nie jest dla Ciebie
OdpowiedzSimpson, tak dla jasnosci ABS jest wyposazeniem dodatkowym w tym moto, jak nie chcesz to nie bierzesz - proste. ; )
OdpowiedzSimpson, tak dla jasnosci ABS jest wyposazeniem dodatkowym w tym moto, jak nie chcesz to nie bierzesz - proste. ; )
OdpowiedzZapraszam wszystkich jeżdżących do polubienia strony na FB poświęconej motocyklowi Honda CB 1000 R www.facebook.com/MotocyklHondaCB1000R
OdpowiedzPewnie późno się wypowiadam , ale wydaje mi się że autor jest lekko zmanierowany . Nie każdy bowiem kupuje sportowe auto by się ścigać ;) , no i nie wiem co miał na myśli pisząc cytuję " że w nekady służą do dawania w palnik ... " Swoją drogą ta Honda ma to coś .
Odpowiedzmoto jest rewelacyjne i do miasta i na autostrade, jezdze na nim od marca 2010 i zrobilem juz ponad 20tys km, zero problemow, polecam zamontowac wydech G&G i bixenony, bardzo wygodny i niezawodny, obnizony srodek ciezkosci sprawia, ze latwo sklada sie w zakrety, dobre zawieszenie,nie czuc jego wagi, polecam wersje z ABS, juz nie raz mi pomogly, piekna stylistyka, nie zastanawiac sie! kupowac!
Odpowiedzmam szerszenia od roku nawinołem 7 tyś z kawałkiem :) daje palnik i nie mam przeciwników w katamaranach... zalety jeździ jak by miał silnik elektryczny często na początku szukałem wyższego biegu :) rozsądna prędkość przelotowa to na naszych drogach 140 160 km/h. zrobiłem test zapiołem szafę 249 km/h.. potem działa elektronika... małe zmiany kupiłem Leo Vinci wydech i .. Boże jak ten szerszeń pięknie krzyczy ... Tak jeśli ktoś lubi i czuje to tylko tem owad jest cool MSzD dozo na trasie :)
Odpowiedzkupiłem taki sprzęt i nie mam instrukcji gdzie ją znaleść
Odpowiedzjeslichodzi ci o owners manual to podaj mi swoj email to wysle Ci pdf-a
OdpowiedzAle smuty sadzicie w tym artykule..niesamowite..ciągle coś komuś nie pasuje..ale to normalne..to polacy pisali te teksty a wiadomo my musimy zawsze narzekać..poprostu żenada jestescie..taki sprzęt..marzenie milionów motocyklistów..a wam dalej coś nie leży poprostu żenada kolesie jestescie..
Odpowiedzkolego travis,ale mnie podbudowałeś pisząc-marzenie milionów motocyklistów.posiadam ten motocykl i troszke jestem zły.kupiłem nówke dwa miesiące temu i gdybym wiedział że będzie pod koniec roku taka promocja cenowa to bym się wstrzymał.honda ogólnie jest drogim sprzętem.
OdpowiedzJestem posiadaczem takiego motocykla.Wszystko jest,ładnie,pięknie.Instrukcja obsługi wkuta prawie na pamięć i , i wielkie zdziwienie.Przyjaciele i posiadacze tej maszyny,prosze mi powiedzieć jak się włącza światła postojowe???Według mnie nie ma możliwości pozostawienia tego motocykla po zmierzchu na terenie nieoświetlonym.To jest porażka,albo czegoś nie wiem.
OdpowiedzI co kolego włączyłeś te światła, bo ja też nie wiem jak :)
OdpowiedzKoncern Honda,naprawde robi cuda.Widziałem ten motocykl na parkingu.Naprawde jest jak szerszeń.Nad samym reflektorem są jakby oczy,a tył jak żądło.Maja japonczycy poczucie humoru.
OdpowiedzOd dwóch dni jestem posiadaczem takiej Hondy z ABS-em.Wcześniej czternaście lat jezdziłem MZ-etką 150.Motocykl jest wspaniały,a ja jestem załamany,bo nie potrafie nim jezdzić i kochani w tej Hondzie dla mnie drugi bieg wystarczy.A gdzie jeszcze cztery?Potężna moc,fantastyczne przyśpieszenie.To nie jest motor dla takich amatorów jak ja,oj nie.Siadając na niego trzeba mieć doświadczenie w prowadzeniu takiego sprzętu.Jak te 125 kobył wymknie sie spod kontroli to może być nieciekawie.
OdpowiedzBzdury wypisujesz, mam moto od tygodnia, wcześniej nie jeździłem innymi, zapinam wszystkie biegi i żyję.
OdpowiedzWitam braci którzy posiadają ten wspaniały motocykl jakim jest CB1000R! Mam takiego ponad rok i spisuje się doskonale.
OdpowiedzKoledzy, testujcie jak wam się podoba lecz taki tekst "...Honda dała ciała po całości montując CBS, ABS..." jest nie na miejscu, możecie brać bez dodatków, jest taniej i lżej, jak kto woli. Bądźcie obiektywni. Mam z ABS i nie włącza się bez potrzeby, czeka na ten właściwy moment.
OdpowiedzWitam jestem urzytkownikem CB z 2009 roku. czytajac ten artykul zauwarzylem wiele niescislosci... najbardziej mnie ciekawi ten teks o tym ze brak mu tej dzikosci itp... czytalem ost. Test w "Motocyklu" i pisali tam o Kawasaki Z1000 Ze ma taki zajebisty silnik o wiele lepszy od Cb... Akurat tak sie sklada ze mialem okazje zmierzyc sie z nowym Z1000 I jakos robilem z nim co chcialem na kazdym biegu ... wiec stweirdzile mze to co piszecie w necie i w gazetach ni jak sie ma co d otego jak jest naprawde i uwarzam ze tylko dobry kierowca potrafi odkryc w kazdym motorze tą dzikosc jakiej tak czesto szukacie.. Pozdro
Odpowiedzja mam taki biały, chyba nawet ten, którego widział S :) mam wersję bez abs-u (ABSurd) i jestem w niebo wzięty :)
Odpowiedzjak juz macie w tradycji artykuł słaby, widac honda nie smaruje wam jak suzuki, które mimo tak naprawde słabych szpejów wychwalacie. ja sie przyzwyczailem. a i najlepsze to opinia gówniarza simsona.. gratuluje ..
Odpowiedzmieć logo scigacza na motocyklu to tak jak miec siostre w bur delu :)
Odpowiedzno tez tak zauwazylem.....ze niezle pierdza -sprzedajne k....
Odpowiedzmam taki motocykl, i jestem bardzo zadowolony, jasne są gusta i gusciska, ale jedno pytanie - skoro oczekiwaliście po nim "street'owych" wrażeń, dlaczego do testu wzięliście model z ABS-CBS???? ... przecież Honda oferuje w PL model lżejszy i i bez tych wydumanych rozwiązań, z radialnymi zaciskami... ba, ten "bez" jest o 1000PLN tańszy... co do jazdy - trudno mi wskazać lepiej skręcający motocykl, a jeździłem już nie jednym modelem...
OdpowiedzJa w pazdzierniku kupiłem nówke z C-ABS-em.Róznica w cenie bez tego urządzenia to dwa tysiące złotych.Bo ja wiem?Chyba w swoje bezpieczeństwo warto zainwestować.Szczerze to jestem żółtodziub w prowadzeniu takich motocykli,mimo że lejce na motor mam od 1991r i MZ-etką przejechałem około 100 tyś.km.Przyjacielu opisz coś o swoim rumaku dokładniej.Zadowolony to znaczy?Ja narazie to swoja maszyne oglądam w garażu,bo to koniec sezonu.Przejechałem 20 km i wkurza mnie jedna rzecz,nie wiem co robie nie tak,ale ten silnik po zmniejszeniu gazu ma bardzo duże właściwości hamujące (to nie jak dwusów) i moja zmiana biegów to porażka.Przyjacielu napisz jak zmieniasz biegi wzwyż i czy przy zmianie biegów zawsze zamykasz gaz do końca?Nastepnie czy przy ruszaniu z miejsca po włączeniu pierwszego biegu też odczuwasz taki niemiłe szarpnięcie całej maszyny?Napisz w wolnej chwili.
Odpowiedzi jeszcze jedna uwaga... moc? charakter? pazur?... ten fantazyjny tłumik z boku waży prawie 8kg, proponuję przejechać się takim motocyklem z akcesoryjnym wydechem, który nie dość że będzie 3x lżejszy, to jeszcze baaaaaardzo skutecznie "odtyka" potencjał tego silnika... natomiast do zastosowań typu "uliczne awantury" amortyzator skrętu jest w przypadku CB1000R bardzo pomocny... fajny ten Was test, ale jakiś taki bardzo powierzchowny...
OdpowiedzChcesz aby ktoś opisywał wrażenia na temat tego czym mógłby być sprzęt którym jeździ, a nie tym którym rzeczywiście jeździ? Jakby babcia stanęła do góry nogami to byłby stojak na rower. Ale w teście jest dany egzemplarz z danym tłumikiem i danymi wadami/zaletami. Zastanów się zanim coś powiesz mądrego...
OdpowiedzNie rozumiem czemu Simpsonowi nie daliście wersji bez ABS, CBS'u? Przecież taka jest? No chyba że wersja bez ABS ma wciąż CBS. Tak?
OdpowiedzBo Pan Simpson zrobiłby sobie kuku bez ABS-u i CBS-u, tak jak pewien "tester" czarnego FZ1... Kwintesencja sportu w nakedzie bez pewnych systemów bezpieczeństwa może czasem wyjść bokiem :-) Tak czy siak - motocykl polecam, systemy Hondy zostały pomyślane na prawdę dobrze i w niczym nie przeszkadzają. Aha, i jeszcze jedno - to nie prawda że z CBS-em opada się z wheelie ze zblokowanym przednim kołem - panowie Autorzy powinni to wiedzieć ... ;-)
OdpowiedzDo czego nadaje się ten motocykl? Przede wszystkim do lansu i do szybkich przejażdżek po mieście. Ale jak na miasto to i tak jest za mocny.
OdpowiedzTo akurat typowe dla golych litrow i wiekszych. FZ1, Z1000, BKing itd. To sie nie nadaje do normalnej jazdy dla normalnych ludzi.
OdpowiedzNie jestem właścicielem tej hondy, ba nawet nią nie jeździłem, ale myślę, że bez problemu nadaje się do "normalnej jazdy, dla normalnych ludzi". Swoją drogą uważam, że o to właśnie chodzi, że każdy wybiera taki sprzęt jaki jemu pasuje. Jedni wolą ścigacze, drudzy cruisery i na tym właśnie polega cały fun.
OdpowiedzTo sie zgadza. Akurat ten sprzęt bardzo dobrze nadaje sie do codziennego użytkowania i na dojazdy do pracy.
OdpowiedzNie do końca bym się zgodził, hornet 600 tak - poręczny, zwinny w mieście nie do pobicia. A liter to wyraźna dedykacja w stronę dłuższych przelotów, gdzie faktycznie można polecieć na wysokim biegu i niskich obrotach nie narażając się na zajechanie drogi przez puszkę. Tylko dlaczego nie ma choćby szyby, o owiewce nie wspominając ??? GSR 600 jest świetny w mieście a w akcesoriach mamy szybę z deflektorem (!!!) więc na trasę też da radę. Jeśli macie jakieś przełożenia na Hondę - poproszę o wersję z owiewką.
Odpowiedzmam takiego litra i nie ma problemów z jazda po mieści i na trasę bez owiewek się nadaje, po co szyba ma popsuć linię. Nie tylko 600 składa się w winkle i na miasto po linii pojedzie. Bardzo dobry sprzęt. Polecam
OdpowiedzCzyli robimy przeszczep silnika z poprzedniego modelu CBR i śmigamy jak trzeba ;]
Odpowiedz