Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeA co z kaskami kupionymi w USA? czy sam fakt, na kasku jest napisane Shoei nie wystarczy? było by miło :)
Odpowiedzczy będziecie na dniach otwartych Yamaha w Warszawie 28-29 czerwca? A może gdzieś wcześniej można serwisować kask w Warszawie? Dzięki za info. pzdr
OdpowiedzRachunek ze sklepu co wyblakł rok temu też się liczy...?
OdpowiedzWitam wszystkich serdecznie, Nie będziemy Was `legitymować` z paragonów ! :) Wystarczy abyście wiedzieli u, którego Dealera SHOEI kask został zakupiony ponieważ mamy obowiązek wpisać tę informację w formularz serwisowy. Jeszcze raz gorąco zachęcamy do korzystania z bezpłatnego serwisu ! SHOEI - Sprzedaż Polska
OdpowiedzWitam wszystkich serdecznie. Jeśli kask został zakupiony u Polskiego Dealera - nie ma będziemy Was `legitymować` :) z paragonów. Wystarczy jedynie informacja u, którego z Dealerów kask został zakupiony. Mamy obowiązek wpisać tę informację w formularz serwisowy. Jeszcze raz serdecznie zapraszamy ! SHOEI - Sprzedaż Polska
OdpowiedzTrzeba mieć jakiś dowód zakupu kasku w Polsce czy jak ?
OdpowiedzSłowem: super! Grzechem byłoby nie skorzystać.
Odpowiedz