Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, kupiłem takiego wiosną tego roku. Po wizycie w salonie i godzinnej jeździe próbnej nie miałem wątpliwości. Bardzo fajny motorek do zabawy w lekkim terenie i na wąskich uliczkach. Jest najlepszym dowodem na to, że nie potrzeba wielkich mocy żeby mieć masę przyjemności z jazdy. Do tego niedrogo bo pali rzeczywiście niewiele.
OdpowiedzWitam, posiadam taki sprzęt z 2009. Spalanie na poziomie 3,5 l w mieście, na trasie spadnie do 3 l. Bardzo przyjemny sprzęt. Czytałem tylko o nieścisłych danych na różnych stronach o przyspieszeniu tego motocykla. Czytałem, że do setki rozpędza się nawet w 17 s!!! W rzeczywistości maszyna przyspiesza w 10 s. Poniżej film przedstawiający przyspieszenie fabrycznego KLX https://www.youtube.com/watch?v=_WX4bA4Mm7o Pozdrawiam Krzysztof
Odpowiedzkawasaki KLX 300 to jest motocykl soft-enduro???? a to coś 20-konne na wtrysku z ładnymi lampkami to hard enduro tak? do zawodów jeszcze??? gratuluje ogromnej wiedzy w dziedzinie motocykli enduro;) KLX 300 czyli cross KX250 z silnikiem 4-suwowym o dwóch wałkach rozrządu, cylinder pokryty nikasylem, chłodzony dwiema chłodnicami+wiatraki(w zal od wersji), masa ok 105kg to jest soft enduro z lat 90'?;p To był wymiatacz w swojej klasie technologicznie, osiągi, najniższa masa, a klasą tego motocykla jest hard enduro pzdr:)
Odpowiedznie do końca rozumie sens Twojej wypowiedzi... Czyli co? Autor wyraźnie pisze o tym, że KLX 250S jest dualem. Nie nadaje się do ciężkiego terenu i nie sprawuje się znakomicie na "autostradowych" asfaltach (których de facto nie ma w polsce). Ja zajedziłem etz251 na terenach gdzie była kiepska i nigdy nie miałem z niej frajdy na dordze. Zawieszenie!!! i technologia wykonania eliminują ten motor w dzisiejszych czasach. Zgadzam się z sygnalizowanym w artykule problemem, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, ale zakładając obiektywizm testu, ten motor jest naprawdę fajną alternatywą. ETZ kupiłem za 1800 włożyłem drugie tyle żeby w ogóle działała i dziś widzę, że nie miało to sensu. (OK. Brak skali porównawczej) Tymczasem ten motor zdaje się rokować nadzieje na wieloletnią eksploatacje w zróżnicowanym terenie i na ulicach bez konieczności dzielenia czasu 1:1 na garaż i zabawę!
OdpowiedzIle to mniej wiecej pali?
OdpowiedzSkusiłem się i kupiłem niedawno ten sprzęt - na razie najeździłem ok 300 km więc motorek jest "na dotarciu" i niewiele mogę o nim powiedzieć oprócz tego że daje mnóstwo frajdy (miasto, lekki teren). Jeździem różnymi maszynami (ciężkie enduro, nakedy, turystyk) i teraz wiem że KLX to w moim przypadku strzał w dziesiątkę. Polecam tę maszynę początkującym ale rozważnym amatorom motocykli oraz tym którzy jak ja lubią sobie weekendowo pojeździć po krótkich trasach w różnych warunkach - motocykl jest w sam raz.
OdpowiedzMam KLX-a 250 od jesieni 2009, bardzo fajny motorek do miasta na nasze dziurawe drogi a w lesie i lekkim terenie jak dla amatora "sam miód". Jedyna wada jaką zauważyłem to lusterka w których widać tylko własne łokcie a na dodatek trzęsą się jak jak galareta.
OdpowiedzBardzo przyjemny motocykl do jazdy po mieście i trochę szaleństwa pod miastem;-) Dziewczyny z www.scigacz.pl mają w planach jego testy.
OdpowiedzWitam,mam pytanko z innej kategorii. Co to za miejsce? też mam blachy WPR ale nigdy tam nie byłem,z góry dzięki za odpowiedź
OdpowiedzWitam!! Czy wedlug Was ta Kawka bylaby dobra jako maszyna terenowo-turystyczna?? Chodzi mi na przyklad o beszczady, ale czy kanapa, kierownica, podnozki sa wygodnie umiejscowione dla osoby 185-190 cm wzrostu. Potrzebuje maszyny 250 ''endurowatej'', WR 250R jest zbyt brzydki :D i za ta kase mozna miec XT 660, wiec troce bez sensu. Teraz posiadam Honde XL 125 Varadero, (jestem zechwycony) i chcialbym cos wiekszego, ale nie od razu Translapa czy Tenera a cos do miasta i do jezdy polnymi drogami o niezbyt duzej pojemnosci.
OdpowiedzTak, bezpośrednie porównanie WR i KLX byloby strzałem w dziesiątkę. POMYŚLCIE :)
Odpowiedzdzieki chlopaki za ten artykul wlasnie o takie moto do dojazdow do pracy i na rybki tanie w eksploatacji i dla ,kowalskiego,mi chodzilo
Odpowiedztakie pytanie z innej beczki: ile to ma do 100km/h na asfaldzie?
Odpowiedz12s
OdpowiedzJeszcze byście zrobili bezpośredni test między KLX a WR i by było wysmienicie :)
Odpowiedz