Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzePewnie będzie to kosztem mocy i jakichś 15 kg dodatkowych oprzyrządzeń...
Odpowiedzjakich oprzyrządzeń? Poza tym jeśli miałbym dostać R1 spalającą 5-6l/100 i mocy 140KM to czemu nie?
OdpowiedzCsii... nie mów tego głośno bo zaraz cie obskoczą ze 191 koni to niesamowita róznica w porównaniu do 192 bo ledwo jedzie itd.. ja jak najbardziej sie z toba zgadzam. litrówki DAWNO przekroczyly granice mocy ktora robi róznice w uzytkowaniu codziennym - a ilu z nas faktycznie jezdzi po torze? wiekszosc z maszyn sportowych tor widziała tylko w swoich prospektach reklamowych.
OdpowiedzWystarczyłyby 3 zestawy map zapłonu !! TAk jak w suzuki. Dajesz opcje zamiast 180 - 80 koni i pali Ci 2-3 litry mniej. ZERO filozofii !
OdpowiedzJak chcesz mieć mniej mocy to se kup 600ccm...a nie wyskakujesz takimi tekstami
OdpowiedzJak chcesz mieć mniej mocy to se kup 600ccm...a nie wyskakujesz takimi tekstami
OdpowiedzAlbo najlepeij kup skuter 250 ccm, palący 4-5 litrów :P
OdpowiedzJa temu Panu polecam YBR125 ,o mocy nie mówmy bo go ona nie interesuje ale jest wystarczająca do wyprzedzania autobusów w ruchu miejskim ,sprzęt jeżdzi ponad 100 km/h,ale za to spalanie na poziomie 2,5L wiec go na pewno zadowoli ,ale za przeproszeniem niech się odwali do R1 itp.bo te sprzęty nie są przewidziane dla idiotów od "ecodrivingu" czy jak to nazywają.
OdpowiedzTaa, zmiana biegów przy 2500 obrotów i nie przekraczanie 3 tys. obrotów oraz nie otwieranie przepustnicy do końca :D Wtedy nawet R1 będzie palić 3 litry ;D
Odpowiedz