Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeSorry ze tutaj ale poltrzebuje zaciskow tokico do gixxera 1000 k1 k2 6 tloczkowych nigdzie nie ma helppppppppp :(!! jak cos piszcie na maila martuskaaaa@o2.pl
OdpowiedzKonkretny sprzęt sam taki kupiłem, mam nadzieję że będzie się sprawował, K3 litr :) zapraszam również na nowe forum gsx-r.pl
OdpowiedzPOMOCY!!! Potrzebuje pokrywy alternatora do mojej K1. Bo niestety są dwa modele tych dekli a ja oczywiście trafiłem na niewłaściwy. Nawet w zestawie uszczelek w to miejsce są dwie uszczelki. Potrzebuje tego dekla bez wybrzuszenia na górze. Jeżeli ktoś jest mi w stanie pomóc prosze pisać rafcio_ps@wp.pl
Odpowiedzhttp://www.cmsnl.com /
Odpowiedzczy wie ktoś ile kosztuje k1 lub k4 w Wielkiej Brytani i czy są jakieś strony brytyjskie coś w stylu allegro gdzie mozna kupic motocykl w rosądnych cenach
Odpowiedzwitam,niedawno przesiadłem sie z cbr 900rr 1999r na gsxr 1000k4 i jestem troche zaskoczony ze tak szybko nabiera predkosci.Czy moglby mi ktos powiedziec jakie sa predkosci przy jakich obrotach
OdpowiedzWitam,sorry za off top. Posiadam Suzuki Gsxr 1000 K2 wersja torowa na sprzedaz,motocykl ogromnie dofinansowany,posiadam faktury na ponad 10 tys funtów.Motocyk posiada Power Commander,sportowy układ wydechowy FUEL,kompletny KIT HARRISA(półka,podnózki,idt) chamulce 3 tłoczkowe Tokico,przewody chamulcowe w oplocie i duzo innych dodatków.Motocylk w swietnym stanie wizualnym jak i technicznym,niesamowicie przyspiesza.Wiecej info pod nr 791144185.Polecam i zachęcam do zakupu,poniewaz nie ma takiego drugiego w PL!!Kolor czarno-biały.Fotki moge przesłac na maila.Pozdrawiam.
OdpowiedzHej potrzebuje zaciskow tokico 6tloczkowych po 3 na storne do suzi, masz takie do sprzdania b nigdzie nimoge dostac :(?
OdpowiedzMAM CZWARTEGO GSXRA I SĄ NIE DO ZAJECHANIA . R1 TO ZŁOM WOZIĆ !
Odpowiedzod 6 lat śmigam na ostatnim olejaku gsxr 750 w wersji amerykańskiej i troszke mocniejszej. w tym roku chce zmienić na gsxr 1000 k4 lub k6, niestety nie muałem możliwości przejechania sie tymi modelami, ale bardzo mi sie one podobają i wiem co potrafią tylko ze słyszenia.... Co wybrać???
Odpowiedzsiemka . jeżdzę na k21000r a moja dziewczyna na k6 600r. uwierz mi, ale jak kręce do 12.5 to zawsze za sobą słyszę 600tke na 13-14 tys.. 40 koni różnicy ale 600 też potrafi zaskoczyć.. jak lubisz kręcić do oporu to polecam k6-k7 na dwa lata.. sam przesiadłem się sie z 750 na litra.. pierwszy sezon nie do ogarnięcia, nie wydusisz wszystkiego.. fajniej będzie jak poodkręcasz na zakrętach do końca na 600tce. jest Zaspokojenie.. ogarnąłęm sztukę.. po pierwszym sezonie na 1k czułem jakbym nie potrafił dobrze jeździć. 1szy bieg-6tys, drugi 7-8tys. jak pizda po miescie 200km/h. życze powodzenia!!
Odpowiedzgsxr 1000k3 nie wchodzi na obroty powuzej 7tys. pomocy
OdpowiedzA jaki dokumencik trzeba uzyskac zeby jezdzic tym cudem?
OdpowiedzKartę wędkarską...
OdpowiedzI licencję KOZAKA
OdpowiedzNapiszę tak przygodę z dziksami zaczołem od k1 potem zakupiłem k4(białe felgi)cos pieknego-kwestia oceny;)naprawde oba sprzety jak najbardzej na plus praktycznie silniki nie do zajechania mocy jest naprawde wystarczająco.wersja k3 k4 najbardzej dzika !!
OdpowiedzJakie doświadczenie trzeba mieć, żeby wsiąść na GSX-R 1000?
Odpowiedz3 lata na JAWIE, potem cb400N, 3 lata na SGS500,gsxr750SRAD98, CBRfireblade, 3 wywrotki na KTM250, kilka miej znaczących sprzętów, całe życie na motorze, a na drugi dzień, wylądowałem na barierce.. RESPECT do sprzętu kolego.. to sukces
Odpowiedzta reklama suzuki mnie rozwaliła
Odpowiedzniby po co baranie reklamować uzywane motocykle?
OdpowiedzMiałem Gsxr 1000 k1 i powiem że jest to najlepszy motocykl.. na 3 biegu wstaje n gume bez problemu (z gazu)!!
Odpowiedzmam k5 ja nie pekam 170 na pierwszym biegu rama tez nie peka
Odpowiedzjesli chodzi o k5-6 to w tym roku suzuki motor poland zorganizowalo akcje serwisowa, bo w tym modelu ramy pekaja ( przy wstawianiu na gume) i dlatego ze mam K4 limited :D
OdpowiedzKawasaki tez ma zaciski tokico i dają rade:)
OdpowiedzJa wlasnie kupilem sobie K1 RULEZZ ocenie sam co potrafi to japońskie cacko :)
OdpowiedzNareszcie przeczytałem to co chcialem.W tym sezonie będę latał k3 w lytr(GSX-RRRRRRRR i nie liczy się nic!!!)
OdpowiedzW takim razie też czekam na artykuł o Gsx-r 600 Posiadam Gsx-r 600 K1 i tak jak w Gsx-r 1000 K1 są problemy związane z czujnikiem położeniem przepustnic, a tak pozatym to wiecej wad nie dostrzegłem. Pozdrawiam wszystkich fanów GSX-R:)
Odpowiedzkup i napisz wedlug mnie k5-6 sa najładniejsze i dlatego taki bym chcial
Odpowiedza moglibyscie kontynuować dalej o GSX-R 1000 artykul ? chodzi czyli K5-K8 pytam sie bo zamierzam kupic K5 a malo informacji moge znalesc o tym moto
Odpowiedza mozecie zrobic podobny artykuł o gsxr600? chodzi mi o pokazanie zalet i wad tych motocykli
OdpowiedzMyślę, że w okolicach początku lutego będzie Gsx-r 600
Odpowiedze ja wiem
Odpowiedzdokładnie a moje przyszłe:D
OdpowiedzGSX-R TO MOJE ŻYCIE!!!!!!!!! K1-K9
Odpowiedz