Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeI po co takie cos ? przeciez klasa 125 na prawo jazdy A1 tez ma po 15 km wiec kto kupi 230 o osiagach 125 no tu moze byc troszke wiecej momentu i w nizszych partiach obrotow to wszystko uzyskiwane ale tu ruznice sie konczom wiec jak dla mnie to bezsens kupowac takie cos
OdpowiedzEch nie rozumiem postępów Hondy, skoro w KLX z 250 ccm jednostki można było śmiało wyciągnać 28 koni a silnik bez remontu wytrzymywał 40-60 tysk.km, to po co komuś 15 konna 230 cm ? Teoretycznie jednostka nie do zajechania... ale jak komuś będzie mało mocy, to będize kręcić non stop do odciny, czyi tak naprawde tej motor będzie do remontu po 20 tysiakach.. bez sensu
OdpowiedzHondzie gratulujemy nowego modelu. Prawdziwa bestia!
Odpowiedz