Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzechcialbys takim jezdzic, czy go sluchac ? Moze przez sluchawki HI Fi ? :mrgreen: Mi sie podoba, chetnie by go przetestowal, o ile wejdzie do masowej produkcji.
OdpowiedzSłuchając Rx 7 moożna wywniąskować, że pracuje jak sokowirówka :P Ale moc ma masakryczną
OdpowiedzNo no.. Ciekawy pomysł! Tylko ciekaw jestem jak bedzie z tym na masową skale. I osiągi całkiem niezle brzmią.. a jak musi brzmiec taki silnik? wie ktoś? :D bo przeciesz nie jak rasowa R4 z suzuki czy yamahy :D
Odpowiedzchcialbys takim jezdzic, czy go sluchac ? Moze przez sluchawki HI Fi ? :mrgreen: Mi sie podoba, chetnie by go przetestowal. :wink:
OdpowiedzJaki najbardziej intrygujący?? Przecież Norton w latach swej świetności, czyli ok 70-80 znany był właśnie z tego, ze miał silniki Wankla w swoich motocyklach, ktore z powodzeinem słuzyły jeszcze do niedawna w jednostkach policji w wielu krajach europy.
OdpowiedzKonkretnie mazda rx-7. Silnik cechuje się wysokim momentem obrotowym i dużą mocą niestety jest bardzo nie trwały...
Odpowiedztaki silnik wytrzymuje gora 20 tys km przebiegu i kaput.
Odpowiedztaa znawca sie znalazl haha moj wankiel ma zrobione 120 tys bez zagladania do wnetrza
OdpowiedzWięc albo szykuj się na wydatki w najbliższym czasie albo szybko sprzedaj
OdpowiedzPocisk jak się patrzy, tylko tego typu silniki mają ogromne spalanie i jak narazie tylko jakiś jeden model Mazdy ma tez montowany seryjnie silnik tego typu. Ale zapowiada się ciekawie ;)
OdpowiedzCzlowieku twoja wiedza pochodzi jeszcze z poprzedniego stulecia powszechnie wiadomo ze pierwsze silniki wankla cierpialy na te przypadlosc
OdpowiedzDokladnie, obecne silniki Wankla, choc powinno sie nazywac silnikami z tlokiem rotacyjnym sa zupelnie inne niz kiedys. niezmieniona pozostala jedynie idea obracajacego sie tloka, nieszczelnosci na "zaworach" ( choc wiadomo zaworow tam nie ma ) przy dzisiejszej technologii i materialach zredukowano do wymaganego poziomu. Problemem w dniach dzisiejszych nie jest juz paliwozernosc, bo 13/100 przy takiej mocy to nie duzo. Problem polega na czystosci spalin i emisji CO2.
Odpowiedz