Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeHonda jest przereklamowanym badziewiem.Forever Kawasaki!!!
OdpowiedzTaa. 😂😂
Odpowiedzv5 to cos novego ale to nie znaczy ze to bedzie bazowane na maszynie GP (marketing) poniewaz nikt nie lubi serwisu co 150km itp. Miejmy nadzieje ze to bedzie ladniejsze od tych zdjec.
OdpowiedzDokładnie! Bardzo wsteczne wzornictwo...
Odpowiedzdesmosedici rr bezposrednim rywalem vfry - dobry zart. nei wiem w czym ma sie objawiac zjadajaca rynek konstrukcja v5 dla normalnych uzytkownikow.
Odpowiedzhmm... ta wizualka wygląda na model turystyczno-sportowy w stylu dawnych dużych CBRek (900, 1000 dual) i w takiej formie bardzo bardzo mi się podoba:) Honda zawsze taka była. Natomiast możliwe, że bezpośredni rywal Desmosedici RR zaoferuje nieco inny image i konstrukcję. ten moto V5 będzie królem właśnie ze względu na przyjazną konstrukcję dla 'normalnych' uzytkowników! zje rynek:D
OdpowiedzSpoko, tylko nie w tym malowaniu :)
OdpowiedzPo co bic piane, skoro NIE MA nigdzie oficjalnej informacji prasowej o tym jak bedzie przedstawiac sie nastepna VFRy. Wizualizacja marna, a przedstawiona ilustracja silnika przedstawia hondowska V5 z motogp i nie ma nic wspolnego z vfr. News totalne dno.
OdpowiedzHonda już ponad rok temu zapowiadała wyprodukowanie motocykla z takim silnikiem i ta informacje przemyciłem na jedym z filmików z MotocykExpo 2007, wiec info jest jak najbardziej ok. Inna sprawa, ze wizualizatorowi wizja nieco nie wyszła.
OdpowiedzŚwietna wiadomość z obozu Hondy. Czy macie ją z wiarygodnych źródeł? Różne portale motocyklowe już od paru lat donoszą o następcy VFR 800 z większą pojemnością silnika. Wizualka może niezbyt udana, bo bazująca w dużej mierze na aktualnym modelu, a Honda w ostatnich latach zaskakuje nieoczekiwanym dizajnem (CB 1000, Fireblade czy Transalp). Widać teleskopy UPS z przodu, ta rzecz powtarza się w kilku zapowiedziach, tylne koło jest do wzięcia prosto od CB 1000, świetnie gdyby tłumik był jeszcze mniej widoczny - idealnie gdyby puszczony jak w Kacie RC8 - centralnie pod motocyklem. Poza tym to nic tylko czekać na jakieś konkrety. Czy macie jakieś info dot. silnika i na ile wiarygodny jest załączony model? Jest napęd rozrządu za pomocą kół - świetne się zapowiada, pewnie będzie rezygnacja z Vtec-a. Ciekawe jak będzie rozwiązane domykanie zaworów - w silniku wyścigówki było to chyba rozwiązanie oparte na sprężynach, tutaj tego nie widać - może będą krzywki jak w Ducati... No nic - pozostaje czekać do września i powoli myśleć o przesiadce z 800 na tysiąca :-) pozdrawiam
Odpowiedzczyżby rozrząd napędzany kołami zębatymi ? zapowiada sie super ! i układ widlasty przy nieprzystej liczbie cylindrów.
Odpowiedz