Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeCzy coś wiadomo jeszcze w ogole na temat tej yamahy yzf r4 ??? czy poszła w zapomnienie??? Mysllaem ze jednak cos z tego wydjzie ;p
OdpowiedzTakie bzyczki nawet do 20 tys. obrotów mogłby się kręcić. I sie kreca wystarczy spojrzec na 4 cilindrowa CBR250.: CBR250rr
OdpowiedzDobra opcja dla początkujących motocyklistów napalonych na modne motocykle typu właśnie modna Yamaha r6 czy r1
OdpowiedzYamaha coś za bardzo kombinuje. R4 pasuje albo do 400tki, albo do 4 cylindrowej jednostki. Mogliby w końcu pokazać porządną, nowoczesną wysokoobrotową 4 cylindrową jednostkę. Takie bzyczki nawet do 20 tys. obrotów mogłby się kręcić. Ale jak to Yamaha robi od lat - rzuca paletą malowań na prawo i lewo a silniki pozostawia w "sprawdzonej" konstrukcji i pewnie YZF r4 będzie śmigać na silniku z WRki. Jak dla mnie nic ciekawego
Odpowiedzczyli mamy potencjalną odpowiedź ile mają 'ważyć' 4-suwowi następcy 125cc 2-suw, oby tak było bo nie widzę jakoś 400cc i 650cc w niższych klasach motogp
Odpowiedzmotor napewno bedzie super, tylko kogo bedzie na niego stac bo tani to on nie bedzie:)
OdpowiedzCiekawe, czy będzie tak tania i fajna jak Kawasaki ninja 250 r ...
OdpowiedzOczywiście mam na myśli cenę. Design motocykli MotoGP może być bardzo ciekawy.
OdpowiedzSzczerze mówiąc bardzo w to wątpię. Ciekawe, jak sprawdzi się ten jednocylindrowy silnik.
Odpowiedz