Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeNa temat buella wszystko się zgadza. Mam XB9 i go kocham... i nienawidzę (ciągle coś się urywa, odkręca, stuka - no ale mam też zmęczoną sztukę). Natomiast nie wiem skąd pomysł że wał zabiera 30% mocy? Tak się składa że na BT1100 objechałem w tym roku całe Bałkany (wolałbym buellem ale strach się oddalać od domu na więcej niż 200km). Gdyby straty na "kardanie" były tak wielkie to mój 1100 nie paliłby mniej niż F650 mojego kompana podróży. Na dodatek jadąc autostradą z manetką do oporu 30% start na napędzie oznaczałby że około 20 koni z 65 generowanych przez silnik szkło by na grzanie przekładni - przy tak małym elemencie, na dodatek kiepsko chłodzonym, sprawiałoby że zaświeciła by się blaskiem jasnym jak słońce a była tylko lekko ciepła
OdpowiedzStary,z całym szacunkiem,nie wspomniałeś o tym że do Buelii nie ma praktycznie części.
OdpowiedzSą wszytkie, i to w EU w Holandii, tylko w cenach kilkukrotnie wyższych niż do Japończyków😉 Wiec motocykle pozornie tanie, tylko naprawy kosztowne i problematycznw bo większość mechanikow tego nie zna i rozkłada ręce, a i Ci od HD potrafią nie mieć pojecia jak ugryźć Buell'a.
Odpowiedz