Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzehehe jak BMV tak eksploruje nowe układy silników, to może sprubuje kiedyś i V2 lub R3 (w co wątpię;). Mnie cieszy to, im więcej różnorodności, tym lepiej dla wyścigów:DDD nie da się zaprzeczyć, że japońska czwórka od dawna była filarem wyścigów motocyklowych więc można uznać, że każda nowa marka w tym segmencie jest dla nich alternatywą (w końcu to rzędówka a nie ducatowe V2...) na razie to wśród Włochów chyba tylko MV Agusta jest alternatywą dla japńoskiech R4, btw: ciekawe, czy powstanie kiedyś piąta, japońska marka motocykli...:) w tej chwili chyba jedynym azjatyckim nowym graczem może być koreański Hyosung, jeśli stworzy superbika oczywiście;) a co do ducati to o ile pamietam miało swojego rywala w....innej włoskiej marce...Aprilli:) a z ich V4 to mogą być faktycznie antyducati:)
OdpowiedzNo może nareszcie będzie jakaś sensowna alternatywa dla japońskiego plastiku...
OdpowiedzNie wiesz, co mówisz. Te plastiki, to szczyt high-techu motocyklowego i szkopki trochę muszą się jeszcze dużo uczyć, co nie oznacza, że żle im życzę. Konkurencja wszystkim dobrze robi.
OdpowiedzCzłowieku, to japońce nie mają teraz alternatywy. A kto wygrał motogp w klasyfikacji kierowców i producentów? I kto wypuścił na rynek motocykl prosto z tych wyścigów?
Odpowiedz