Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 169
Pokaż wszystkie komentarzeKoledzy mam do was pytanie mam skuter zico i gdy jadę na wysokich obrotach to obroty na liczniku zaczynają skakać i tak samo jest z prędkością bo jadę powoli a on nagle pokazuje 50 km/h a mam 20km/h. Skuter nie wchodzi na pełne obroty i czym bardziej ciepły tym bardziej słabnie. Jak by ktoś znał jakiś powód to proszę o szybką odpowiedz.
Odpowiedzja na swojego nie narzekm dobry jest sportowy fajne głosniki graja dobrze wygłuszony
Odpowiedzodkąd kupiłem zico ciągle się psuje jak elektryka to silnik a teraz coś piszczy w silniku nie wiem co zrobić odpiszcie !
OdpowiedzJak zaczął zwalniać i gasnąć to jest wina oleju 1. nie lej do niego olejów mineralnych najlepiej zmien na jakis dobry castrol pelny syntetyk, chyba castrol racing czy cos takiego jest olej.
Odpowiedzczesc mam problem z zico simpli z 2008 roku używany ma przejechane 8 tys. km .Jezdziłem, jezdziłem i któregos dnia zaczał zwalniac i gasnąc i od tej pory mi nie odpala. Jaka może być przeczyna?
OdpowiedzOddaj do jakiegoś serwisu albo podejdź i zapytaj, lecz myślę ze po prostu pasek który się zużywa gdyż jak sam napisałeś skuter zaczął zwalniać.
OdpowiedzJa mam problem z odpaleniem. Nie jeździłem na skuterze 3 dni, po trzech dniach wlałem paliwo i nie chciał odpalić.. czy tu może chcodzić o gaźnik albo jakiś bezpiecznik ? gg:3574430
Odpowiedzile km trzeba docierać i z jaka prędkością trzeba jeździć?Ile kosztuje pierwszy serwis i na co trzeba zwrócić uwagę?
OdpowiedzMam pytanie jak dobrze dotrzec skuter ? mam problem w moim simpli gdy zaleje do pełna wskaznik pokazuje ze bak jest pusty czym jest to spowodowane i jak to naprawic no i jeszcze przerywa mi lewy reflektor
OdpowiedzCześć z bakiem paliwa mam tak samo o chcialem sie spytac czy juz to naprawiłeś neidługo jade na przegląd 300 km i im powiem zeby to zrobili ale fajnie by bylo wiedzieec co się dzieje. A zeby dobrze dotrzeć skuter musisz przed jazda chwile go potrzymac wlaczonego zeby olej wszedzie dotarł i silnik sie rozgrzał przez 1000 km nastepuje docieranie. Napoczątku jeździj okolo 30 km/h ale ze zmienna predkoscia ja jezdze tak ze jade 35 potem zwalniam 25 i znowu do 35 km/h .po 500 km juz mozna uzywac pełnej mocy pojazdu ale warto tez nie przesadza. Opcjonalnie blokady należy sciągać po 1000km czyli po pełnym dotarciu pojazdu. Prosze o odpowiedź o wskaźnik czujnika paliwa. A jeszcze jedno ma tez takie coś, ze jak jade około np 33km/h to na o.5 sekundy pokazuje mi np 52km/h i znowu normalnie to tez im powiem na przegladzie.
Odpowiedzmnie tez ten wskaznik denerwuje raz pokazuje ze polowa a tu nagle juz na dnie.Muj idzie 58km/h na blokadach a jest 50ccm jak masz 4suw to docieraj do 400km ja jeżdże po 40 45 50 raz się zdazylo ze 58
Odpowiedzz tym wskaznikiem paliwa to podobno dłuższa historia wiec nie dałem tego do zrobienia a ztym licznikiem to mam tak samo jak ty i tez niewiem o co chodzi
OdpowiedzByłem wczoraj w serwisie na ty przeglądzie i mechanik rozebrał mi wsyzstkie plastiki z tylu aby sprawdzić bak tzw. pływak jeszcze musiał odpąpować paliwo bo był zalany do pełna a pływak jest niżej niż korek i by się wylało. Wyciągnął go i ruszał i wszystko działało, czyli pokazywał dobrze. Powiedzieli ze jak pływak jest dobry to musi być to wina zegarów,które wariują. W poniedziałek zawiozę książeczkę bo zapomniałem i zamówią mi zegary, które od razu rozwiążą te nasze 2 problemy. Ja mam rocznik 2010 i jak kupiłem pamiętam, że na pierwszej jeździe były lekko zaparowane i myślę że może to być właśnie spowodowane tym. Jeszcze myślałęm ja sobie udowodnić to, że to nie wina pływaka a liczników i odrazu wpadłem na to, że jak jadę i mam pełny bak i pokazuje mi ze mam pusty ,gdy się zatrzymam i zgasze silnik przyciskiem to wtedy pokazuje pełny a nie pusty czyli tak jakby nagle sie naprawiał i dlatego jestem pewien ze to wina zegarów. Napisz mi co o tym myślisz.
OdpowiedzJa także mam simpli .Mi robi to samo gdy bak jest pełny w czasie jazdy spada mi na zero. Gdy zgasze to jest znowu pełny. Nie przejmój sie tym
OdpowiedzSkuter już mam w domu był na gwarancji i mi to naprawili. Okazało się, że jest to to wina nie wiadomo czego początkowo zostały wymienione zegary na nowe lecz nie pomogło więc im go zostawiłem. Podobno sprawdzali wszystko i nie wiedzieli co to jest ale gdy prosto z pływaka podpięli swoje 2 kable bezpośrednio do zegarów to działa. Jest to to chyba jedyne rozwiązanie tego problemu ja się ciesze bo juz jeżdżę a zegary mi działają.
OdpowiedzWitam!!! Mam prośbę mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się różowy kabelek do zdjęcia jednej z blokad. czy zdjęcie tej blokady w jakiś sposób grozi skuterowi????? trzeba go przecinać????
Odpowiedzwitam kolege ten kabeleek jest przy module poprostu go utni a skuterowi nic sie nie stanie jak przetniesz ten kabelek pojedziesz 60-65km/h
Odpowiedzsiemka jak ktos ma zdiete wszystkie blokady niech napisze 12382351
Odpowiedzczy po zdjęciu blokady z modułu skuterowi możne stanąć silnik?
Odpowiedzpo zdjęciu blokady ci się nic nie stanie tylko zyska mna mocy:)pozdr.
OdpowiedzTen motorek jest naprawde nie do zdarcia... mam go i zrobiłem na nim 9 tys kilometrów bez żadnego wymieniania części tyle co tylko czyszczenie filtra powietrza i gaźnika. po pierwszych 10 kilomtrach ściągłem blokady bez dostarcia. Pasek napędowy jak nówka. Jstem zadowolony z tego skuterka. Obecnie mam cylinder 72cmm, sportowy gaźnik, Sportowy moduł, blokady wszystkie sciągniętę oprucz pierścienia z pod wariatora i nie ma sensu ściągać go ponieważ pasek szybciej sie drze :/ a to prawie nic nie daje może jedziesz szybciej o jakieś 2-3 km/h... Teraz motorek idzie ze startu na jedno koło i wogóle osiągi 95km/h po prostej a pod góre we dwóch 45-50 km/h.. . Narazie nie rozpracowałem dlaczego nie chce mi palić do strzału...musze go kopac z 15 min żeby rysnoł a rozrusznik mam wykręcony bo sie chyba spalił .... jeśli komuś stało sie coś takiego i wie co z tym zrobić prosze o pomoc ;d Moge na koniec powiedziec ze teraz żaden skuterek Aprilla nie ma szans to samo yamaha aerox. Sprawdziłem i sie ścigałem ;D.
Odpowiedzkole ściagniecie tulejki z pod wariatora mi dało 10 km/h różnicy ja mam orginalny silnik zero przeróbek po zmienieniu modułu na sportowy jade nim 92km/h jak jade we dwóch pod ostra górkę to max predkość wynosi 85km/h prawie nie odczówam tego ze jade pod górkę a najlepsze jest to ze jak go kupiłem to miałem blokade na rol gazie i jechał tylko 50km/h pozdrawiam:)
Odpowiedzja słyszałem że można kabel przeciąć w module od obrotów rzeby whodził na 12 ty jak wiecie ktury to prosze o podpowieć
Odpowiedzsprawdz może kabelki przy bocznej stopce
Odpowiedzkolego ile kasy wydałeś ze ci lata 95km/h
OdpowiedzWitam mam do sprzedania prawie nowy skuter Zico Simpli skuterm ma jedynie przejechane 1500 km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cena do negocjaci więcej info na GG : 25294405
Odpowiedzjaka cena
OdpowiedzIle kosztuje taki skuter? A może ktoś sprzedaje swój używany??? Proszę o odpowiedź... :)
OdpowiedzJa sprzedaje .. pisz gg 3574430
OdpowiedzWitam. Chciałbym porozmawiać z osobą, która zna się na Zico Simpli m.in. chciałbym pozadawać pytań kilka. GG:5580252
OdpowiedzMam takie pytanie zdjąłem tą blokadę "kabelek" przy silniku i maksymalnie skuter wyciąga mi 65 z górki do 70 a czytałem na innych forach ze skuter wyciąga na prostej po zdjęciu tej blokady do 75 - 80 , jest jeszcze coś do zdjęcia żeby więcej wyciągnął ? Proszę o szybką odpowiedz ;) dzięki z góry A co do skutera ma on swoje plusy i minusy , minusy np : szybko łamiące się plastiki plusy : szybkie przyspieszenie
OdpowiedzMam takie pytanie zdjąłem tą blokadę "kabelek" przy silniku i maksymalnie skuter wyciąga mi 65 z górki do 70 a czytałem na innych forach ze skuter wyciąga na prostej po zdjęciu tej blokady do 75 - 80 , jest jeszcze coś do zdjęcia żeby więcej wyciągnął ? Proszę o szybką odpowiedz ;) dzięki z góry
OdpowiedzJa sobie jeżdze i jeżdze tym skuterkiem.Nie narzekam.Mój skuterek jest z 2008 roku,ma on 3 blokady.Zdjąłem mu tylko różowy kabelek i śmiga Mi 70-75 km/h.Za rok,jak Mi się gwarancją skończy(skuter kupiłem w 2009 roku) zdejmę pozostałe 2 blokady.Jest podkładka na wariatorze oraz zwężka w tłumiku. Obstawiam,że wtedy poleci około 90-95. Nie zawiódł Mnie ani razu,no przepraszam w Prima Aprilis nie chciał Mi zapalić i jak zawiozłem na warsztat to Mi tam odpalił :D Szlak Mnie rowno trafił :D Co do srki to na prawdę nie warto.Kolega ma starą srkę to wziąłem ją na pół gazu :)
OdpowiedzCzesc mam pytanie gdzie jest ten rozowy kabelek? pozdro
Odpowiedzprzy module
Odpowiedzwiesz moze gdzie są te blokady ? jak mozesz napisz mi na gg 7134604
OdpowiedzNajwiększy glut jaki miałem.W pierwszym miesiącu był z sześć razy w naprawie u serwisanta,ale nie z mojej winy.
Odpowiedzto zmniej serwisanta trzeba tylko dobrze wyregulować gażnik,wymień świecę i załuż sprężynkę na oringu od dyszy wolnych obrotów taką ,która jest na dyszy paliwowej
Odpowiedzjaka świeca zapłonowa do simpli firmy ngk
Odpowiedzbr8hs
OdpowiedzMam pytanie jak zdjąć wszystkie blokady i gdzie są.Bo po zdjęciu blokady z modułu przy prędkości 75km/h jazda mnię męczy.
Odpowiedzto i tak wykorzystałeś jego moc no moze doda ci z 5km/h jak ściagniesz tuleje z wariatora i zmienisz tłumik bo orginał blokowany , zmiana dyszy głównej ,i zawór membramowy ,
Odpowiedzpanowie (i panie jeśli takowe są obecne) powiedzcie mi prosze ile oleju wchodzi do przekładni głównej i czy korek wlewu znajduje się za kopką ?? I jeszcze jedno za kopką (nie wiem co się tam znajduje dokładnie) wydaje mi się że to właśnie śruba spustu czy ma się w niej coś znajdować jakiś korek albo co bo w moim simpli-m nic tam nie ma
Odpowiedzza kopka taka czarna śruba a spustowa to najniższa pod przekładnia oleju zalewasz 110mm masz tam napisane na przekładni jak byk :P
Odpowiedzgdzie znajduje sie ten moduł i w kturym miejscu
OdpowiedzMiędzy akumulatorem a gażnikiem jest przypięty pod siedzeniem tylko musisz go opdiąć
OdpowiedzCo do waszych Opini to nie wina fabryki tylko mechaników którzy w komisach składają skutery nie nasza wina ze jeden miechanik zrobi all starannie dokręci wszystko a 2 mechanik zrobi to na szybko i dokręci co 3 4 śrubkę, potem się dziwicie ze temu all śmiga a drugiemu rozsypuje się po kolej Widział was ktoś kiedyś żeby Mineral został przywieziony w częściach ? NIe bo minerala od razu składa fabryka a nie jakiś mechanik z **** ...
Odpowiedzhttp://zipp-forum.pl/ Na tym forum jest dużo porad np.gdzie są blokady, tunigu , pomoce i problemy dużo osób na tym forum posiada własnie ten skuter a także inne Zipp i zico ZAPRASZAM !!
Odpowiedzaha i jeszcze jedno .... całkiem na dole koło tłumnika jest wężyk od oleju i mi sparzyło wężyk od temperatury, nie wiem jak się to stało ale olej mi uciekał trażnie szybko
Odpowiedzmam pytanko do kolegów... i problemik... zatarł mi sie cylek wszystko tralala i jak założyłem nowy to nie chce mi odpalić... odpali tylko na kopa i za jakimś tam razem i po chwili zgaśnie... nie trzyma obrotów i jak by się zalewa potem... wiecie co może z nim być??? pomożcie
OdpowiedzPrzecież na świeżo założonym cylindrze nigdy nie trzyma obrotów.. Musisz go odpalic pare razy, żeby się ułożyło mniej więcej wszystko. Zalewa, hmm. Nic nie zalewa, musisz po prostu mu trzymać obroty chwilkę i po chwili przejechać się z mała prędkością kawałek, zaraz ludzie mnie będą krytykować, ale ja Ci po odpaleniu świeżo radzę go zalać na 2 sekundy pełną manetką, ponieważ przestanie przerywać ;D Robiłem tak m.in. Z Piaggio w którym założyłem Sporta 70cc I własnie w Simpliku, wszystko ładnie śmiga.
OdpowiedzSimpli mają słabe gaziniki. Ja już trzy razy zmieniałem gażnik w serwisie i nadal mi nie odpala a jak odpali to przy wysokich obrotach mi gaśnie
Odpowiedzmusisz zobaczyć czy nie masz czasem zapchanego ukladu paliwowego ja nie dawno tez mielaem taki problem musialem wszystko przedmuchiwać >Bo wogule nie dochodziło paliwo
OdpowiedzJak ktoś dociera SKUTER ZIPP ZICO SIMPLE bez blokad to jest już naprawdę tempy jak paczka gwoździ ! Skutery zawsze się dociera z blokadami i nie można trzymać na całym gazie !! P.S w moim po 5000km rozwaliła się skrzynia biegów (oczywiście jak dobrze mówię), potem mi nóżka nie chciała odbijać. Teraz mi się gaźnik przestawił i mi spala 7/100km masakra ...!! UWAŻAJCIE NA GAŹNIK ŻEBY SIĘ NIE PRZESTAWIŁ !! ale mi się jego wygląd podoba migacze są za****** zamocowane, zajebiste ma mocne światła, tylko szkoda że ma mały kuferek bo kas nawet się nie mieści :( Pozdrawiam wszystkich fanów ZIPP
OdpowiedzWidzę ze słabo znasz się na swoim skuterku :) Gaźnik ci się nie mógł przestawić Palił tyle pali tyle i będzie palił tyle !!!! to nie wina gaźnika ..... Jak już to może ci się rozregulować mógł a nie przestawić co ci się tam mogło przestawić jak tam przepustnica ma średnice 12 mm i więcej nie będzie miała choć grzmiało . A z kopką to jak szanujesz tak masz :) Poczytaj Na forach a potem pisz POZDRAWIAM ALL
Odpowiedzno kopniaki szybko się niszczą tu kolega ma rację
OdpowiedzTEN skuter jest juz żywą legenda.jest nie do zdarcia.ja mam osobiście 9200 km.i nie narzekam'miałem tylko 1 awarie.ze fajka od świecy.i jeżdżę dalej'pozdro dla kierowców TEGO SKUTERA.
OdpowiedzWitam. Robię tym skuterem 70 km dziennie - licznik już przekroczył 4000 km. Mogę powiedzieć jedno - nie zawiódł mnie jeszcze ani razu. Po ruszeniu ze świateł zaraz jest 60 na liczniku a w lusterkach tylko można obserwować jak oddalające się samochody. Skuter dostaje kopa a nie jak inne, co się tyko rozpędzają. V-max tylko po odpięciu kabelka z modułu ( baz żadnego tuningu ) to 74 km ( liczona na prostej drodze ) z górki ponad 80. Przy starcie nie ma mocnych - każdy zostaje. Spalanie nie przekracza 3/100km. Jeżeli ktoś nie wieży to zapraszam do Bielska - Białej. I niech nikt nie mówi, że jest to chiński shit po ani jedna cześć nie jest produkowana w Chinach. Jak na towar z półki cenowej za 4000 pln to raczej nie znajdę lepszego. Jeżeli miał bym wybrać jeszcze raz nowy skuter za taką kasę to nie zastanawiał bym się ani chwili. Pozdrawiam Marcin
OdpowiedzCześć Tteż jestem z bielska jutro jade kupić właśnie taki skuter jeżeli mógł byś sie ostawić i pogadać o nim był bym wdzięczny to moje gg 2636404 czasami na niewidoku
OdpowiedzSluchajcie Jezeli nie umiecie dbac o skuter to co sie plujecie do Zippa ze ma zla jakosc produktow , jezeli dbasz to jezdzisz nie dbassz to nie jedzisz proste... ja aktualnie mam 4200km przebiegu i ani 1 awari , nawet najmniejszej..... co wy na to?...
Odpowiedzsam mam tzw "chińczyka", całą zimę stał w garażu, zapomniałem nawet o akumulatorze, przed sezonem wyczyściłem go ładnie, troszkę podładowałem akumulator. Ściągnąłem filter benzyny, "kopnąłem" 2 razy tak aby napłynęłą benzyna do wężyka, załączyłem filter, wystarczył 1 kop i odpalił bez problemu!
Odpowiedz