Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo kiepski motocykl. Miałem i pozbyłem się po 2 sezonach. W pierwszym sezonie próbowałem się do niego przekonać ale w drugim już nie wytrzymałem. A oto moje spostrzeżenia: Minusy: - lakierowane plastiki z których odstrzeliwuje lakier w terenie! - hamulce tylko dobre w terenie - wysoki ogranicza użytkowników (wzrost powyżej 190) - za ciężki w teren - tylne zawieszeni, nigdy nie da się optymalnie tego napompować a jak już się uda to po kilku dniach już lekko powietrze uciekło - brak obrotomierza - fotel pozwala żeby **** wytrzymała na nim góra 50km (wąski i twardy) PLUSY: - dobra robota rotaxa silnik dynamiczny i elastyczne, jeden gar daje rade - prestiż marki BMW Podsumowując Ani w teren ani na trase.... hmmmm takie nie wiadomo co!
OdpowiedzMotocykl fantastyczny. Trzeba się w niego wjeździć, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów zaczyna się odwdzięczać. Silnik fenomenalny, pięknie zbiera się z dołu i nie traci siły na wyższych obrotach (nie lubi maksymalnych obrotów). Skrzynia biegów - hmm chyba jedyny mankament (no i oczywiście kanapa) tego fajnego motocykla. Jeśli się do niej przyzwyczaimy jest do zniesienia, ale jezdziłem motocyklami z duuuuuuuuuuuuuuuużo lepszą skrzynią biegów. Jeśli chodzi o właściwości jezdne to jak na enduro zachowuje się fantastycznie. Czy to asfalt czy szuter czy ciut cięższy teren jest naprawdę fajnie. Regulowane zawieszenie, z tyłu pneumatyka o dużych możliwościach (czasami denerwują lekkie ubytki powietrza albo utwardzanie się podczas rozgrzewania zestawu) ale ogólnie pomysł godny uwagi. Przeloty na trasie na poziomie 150km/h nie stanowią problemu (to jest hard enduro !!!). W terenie naprawde zwinny. Proszę zauważyć, że jest to cięzki motocykl i daleko mu do zwinności crossa o masie 90kg, ale jak na swoją masę jest naprawdę OK. Polecam z czystym sumieniem ale tylko osobie wysokiej. Motocylk projektowany jest pod wysoką osobę. Ja mam 191 cm i jest mi naprawdę wygodnie. Wykonanie motocykla - fenomenalne. Nie powiem, że KTM czy Yamaha to kiszka bo to też doskonałe motocykle. Jeździłem Tenere czy 690 i są doskonałe ale ja akurat wybrałem BMW i jestem zadowolony. Pierwsz motocykl przy którym nie korci mnie do zamiany na inny :) Polecam
Odpowiedzz tekstu wynika że to enduro do miasta-tylko dlaczego touratech sprzedaje do niego cały kit rally?
Odpowiedzdzienki bardzo bo przymierzam sie do zakupu nowego moto i mam dylemat co bedzie najlepsze ktm 690 enduro yamaha xt 660 z tenere czy wlasnie bmka a moze jeszcze cos innego i oczywiscie najmniej awaryjne i kosztowne w serwisowaniu moto ma mi sluzyc do codziennej eksploatacji podczas dojazdow do pracy jak i do weekendowych wypadow na ryby polnymi drogami i jesli mozecie pomozcie mi w wyboze
Odpowiedzteż mialem ten dylemat; KTM 690 jest bezwzględnie najlepszy ; 63 KM i 130 kg + oni wiedzą jak konstruować takie motocykle; BMW jest w cenie KTM'a, Yamacha jest tańsza i cięższa o 50kg, przytym słabsza o 10km
Odpowiedzteż mialem ten dylemat; KTM 690 jest bezwzględnie najlepszy ; 63 KM i 130 kg + oni wiedzą jak konstruować takie motocykle; BMW jest w cenie KTM'a, Yamacha jest tańsza i cięższa o 50kg, przytym słabsza o 10km
Odpowiedzteż mialem ten dylemat; KTM 690 jest bezwzględnie najlepszy ; 63 KM i 130 kg + oni wiedzą jak konstruować takie motocykle; BMW jest w cenie KTM'a, Yamacha jest tańsza i cięższa o 50kg, przytym słabsza o 10km
Odpowiedzwitam a jak z charakterystyka silnika tej bmki tzn czy szarpie lancuchem na niskich obrotach czy gasnie i trzeba ja krecic czy ostro ciagnie do przodu i jak z jej rzeczywistym spalaniem dzieki
OdpowiedzMotocykl nie lubi niskich obrotów i maksymalnie wysokich ( czyli silnik naprawdę kulturalny). Ja zamontowałem dobry obrotomierz w swoim i powiem szczerze, że poniżej 2400 obrotów nie wolno schodzić. Minimum to 2500 gdzie można dać ostro gaz. Jeśli nie zejdziesz poniżej 2400 obrotów i nie przekroczysz maksymalnych , gdzie czeka na Ciebie odcięcie masz zabawę doskonałą. Silnik bardzo elastyczny, świetnie przyspiesza. Jak na singla małe wibracie, ale podstawa nie schodzić poniżej 2400 :) . Silnik nawet na biegu jałowym ma minimum 1540 obrotów. Widać, że rotax stworzył dziwny silnik ale w użytkowaniu działający fenomenalnie :) Polecam :) Przejechałem dopiero 5000 km ale polecam z czystym sumieniem. Spalanie naprawdę bardzo małe. Rozmawiałem ostatnio ze znajomym, i potwierdził ze KTM pali znacznie wiecej. Nie mozna ufać spalaniu podawanym na stronie 3l/100km. Motocykl pali bardzo mało ale ja oponuję przy 5l/100. Wliczając gonitwę po trasie i jakiś teren. Motocykl jest świetny.
OdpowiedzNa niskich obrotach nie czuje się jego mocy, aczkolwiek na nieco większych rwie się do przodu jak qń ;) Podniósł mi się nawet kiedyś niespodziewanie na 3-ce. Gaśnie przede wszystkim, gdy wrzucasz bieg przy otwartej stopce ;) Spalanie bardzo oszczędne - na jednym baku minimum 160-170 km.
OdpowiedzSPRZEDAM XMOTO (bardziej wypasiony niż Xchallenge) - Jako używany, praktycznie nie do zdobycia - spróbuj się o tym przekonać. Ok 20 października będę go wystawiał na sprzedaż. Rocznik oczywiście 2007, hamulce Brebo, światłą diodowe, zamontowane dodatkowe podnóżki dla pasażera, stan prawie idealny, przebieg - ok. 7 tys. km, cena - jeszcze mniej niż połowa ceny salonowej. Chyba nie muszę mówić jaka to okazja... Jesteś zainteresowany - dzwoń po zdjęcia lub się umów: 694086077.
OdpowiedzMiałem okazje pokonać tym sprzętem zaledwie 40km, ale już zdążył mnie zdenerwować. Sprzęt miał ABS i katalizator, który grzał jak piec i przeszkadzał nawet w chłodny dzień. Dmuchawa silnika włączała się w korkach co 5 minut, przy 181cm wzrostu musiałem ustawić zawieszenie na minimum, brak obrotomierza, niewygodna kanapa. Te dwie ostatnie rzeczy to norma w sprzęcie terenowym, ale ten do terenu się nie nadaje. Jest ciężki, ma za długie przełożenia w teren i te lakierowane plastiki stworzone by się porysować. W ofercie BMW jest wersja X-Moto i X-Country. Mają lepsze kanapy, a ten sam mocny silnik i jeszcze mocniejsze hamulce. X-Challenge miał być najbardziej terenowy z całej trójki, a terenowy nadal nie jest. Wybrałbym inną wersję
Odpowiedzjak to jest z rozmiarem tylnego koła? w tekście 18 cali w tabeli 17?
OdpowiedzFajne foty, mało teksu i brakuje lotow i whipów :)
OdpowiedzAutor jakby troche nie w temacie - "(...)wysoko umieszczone siedzenie sprawia, że sprzętem tym nie poszalejemy w terenie(...)" ...
OdpowiedzRadzę nie mylić wysokości siedzenia z prześwitem :).
OdpowiedzFajne
OdpowiedzFilm godny, a opis jeszcze lepszy POZDRO ;]
Odpowiedz... ale ta jest calkiem fajna! test moze torche za biedny w zdjecia i tekst, ale ogolnie super! swietny klip!
Odpowiedz