Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeJeśli "RS-GP", będzie jeździło tak, jak wygląda, to powinno być dobrze. Oczywiście z dobrym jeźdźcem i zespołem.
OdpowiedzTakie testy z takiej rangi zawodnikami nigdy nie są "tylko" testami i dobrze o tym wiemy. Przypuszczam, że ecyzja stoi bardziej po stronie Doviego niż Aprilii. Myśle, ze po testach będzie w stanie stwierdzić, czy w ogóle jest sens wsiadac na motocykl Aprilii a z drugiej strony jest to, co mu Aprilia bedzie w stanie zaoferowac oprócz miejsca na motocyklu. Bo jak mu rzucą rocznym kontraktem za dorbne i z wizją tego, że w razie czego podobnie jak wczęsniej, po prostu bez wyjaśnienia powiedzą arrivedeci to Dovi raczej zainteresowany nie bedzie, nawet jeśli na testach okaże się, że pierwsza 10 to minimum co można tym pojechać. Ostatnia kwestia to organizacja zespołu. Choć zawodnicy jak Smith czy Lowes strasznie pojechali po Aprilii (nie zdradzajac szczegółów o co konkretnie chodziło) to Alex nie wydaje sie być niezadowolony czy rozczarowany tym jak fiunkcjonuje zespół dookoła jego osoby. Moze problem polega na tym, że w Aprili nie wystarczy powiedzieć "dajcie mi motocykl" a reszta stanie ise sama. Albo moze typowo po włosku trochę jak w Ducati - Dajemy ci to co mamy, masz głowe i c...j to kombinuj. Przypadek Lorenzo i Ducati doskonale to obnażył. jestem nawet przekonany, że wprowadzajac zmiany jakich chciał wtedy Lorenzo i jednoczesnie koncząc z nim współpracę włosi chcieli zrobić Lorenzo na żłosc...A wyszło jak wyszło i wyszli na kompletnych durni. NIe wiem jak jest w Aprilii pod tym wzgledem.
Odpowiedz